خانهاخبار
با قابلیت‌های جدید قلم S Pen آشنا شوید

با قابلیت‌های جدید قلم S Pen آشنا شوید

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، سامسونگ امشب از گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. این گوشی ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار طرفدارانش قرار می‌دهد، اما یکی از جذاب‌ترین‌ آن‌ها قابلیت‌های جدید قلم S Pen است که قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.
۱۳۹۷/۵/۱۸

گلکسی نوت ۹ از راه رسید و مانند تمامی اعضای این خانواده‌، گلکسی نوت جدید نیز از قلم محبوب S Pen بهره مند است. ویژگی منحصر به فرد این خانواده که آن‌ها را نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، حتی سایر اعضای کاروان کهکشانی سامسونگ متفاوت کرده است.

این بار سامسونگ این قلم را با بهبودهای چشمگیری ارایه کرده است که تعامل آن با گوشی هوشمند را بیشتر و به طور کلی گلکسی نوت ۹ را کاربردی‌تر می‌کند. S Pen جدید با تجهیز به بلوتوث کم مصرف به یک ریموت کنترل تمام عیار برای گوشی هوشمند تبدیل شده است که به لطف آن می‌توانید کنترل بعضی اعمال مانند ثبت سلفی، کنترل محتوای ارایه شده در فایل‌های پاور پوینت، کنترل موسیقی و ... را به دست بگیرید، بدون این که به لمس نمایشگر گوشی نیاز باشد. 

image

به طور پیش فرض با فشار و نگه داشتن کلید موجود روی قلم می‌توان اپلیکیشن دوربین را باز کرد، اما این میان‌بر را می‌توان به دلخواه شخصی سازی و از آن برای باز کردن اپ‌های دلخواه خود استفاده کرد. اگر نگران مصرف انرژی این قلم و شارژ آن هستید، باید بدانید که همان گونه که ذکر کردیم، از بلوتوث کم مصرف بهره می‌گیرد و طبق آن چه سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹ اعلام کرد، با قرار دادن S Pen در گوشی می‌توان آن را در مدت کوتاه ۴۰ ثانیه شارژ و برای ۳۰ دقیقه از آن استفاده نمود. این ایده‌ی کره‌ای‌ها هوشمندانه به نظر می‌رسد و جای هیچگونه نگرانی برای کاربران باقی نمی‌گذارد.

مدیر بازاریابی سامسونگ اعلام کرد که به زودی SDK این قلم را برای توسعه دهندگان نیز عرضه خواهد کرد تا بتوانند به دلخواه خود تعامل قلم با اپلیکیشن‌هایشان را رقم بزنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)