خانهاخبار
بلندگوی هوشمند سامسونگ با نسل دوم بیکسبی در راه است

بلندگوی هوشمند سامسونگ با نسل دوم بیکسبی در راه است

گفته می‌‌شود سامسونگ هم قرار است وارد دنیای بلندگوهای هوشمند شود و یک دستگاه تازه معرفی کند. در تازه‌ترین گزارش اشاره شده است که این بلندگوی هوشمند به دستیار بیکسبی نسل 2.0 مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۱۱

انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ هم با معرفی اولین بلندگوی هوشمند خود که به بیکسبی، دستیار مجازی هوشمندش، مجهز شده است وارد رقابت در عرصه دستگاه‌های مشابه شود. تازه‌ترین گزارش در این باره توسط یکی از منابع چینی منتشر شده است و ادعا می‌کند که این بلندگوی هوشمند با پشتیبانی از بیکسبی نسخه 2.0 عرضه می‌شود. گفته می‌شود نسل تازه دستیار مجازی سامسونگ با بهبودهای چشمگیری همراه است و تقربا همه موارد مورد انتقاد در نسل اول بیکسبی در آن رفع شده‌اند.

image

اولین نسخه از دستیار بیکسبی سال گذشته با گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ معرفی و عرضه شد. این دستیار با بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌های تازه سامسونگ همگام طراحی شده اما همچنان انتقادهای شدید به عملکردش وارد شده است.

نسخه 2.0 بیکسبی هم در اواخر سال 2017 در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ رسما معرفی شد. سامسونگ در توسعه این نسخه تازه تلاش کرده است آن را به ابزاری هوشمند تبدیل کند که قادر است دستورات و وظایف پیچیده را هم به اجرا درآورد. البته بلندگوی هوشمند سامسونگ اولین دستگاه این سازنده نخواهد بود که به بیکسبی 2.0 مجهز می‌شود؛ چراکه این غول تکنولوژی چندی پیش اعلام کرد که فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 اولین دستگاه مجهز به بیکسبی 2.0 خواهد بود.

تازه‌ترین فبلت پرچمدار سامسونگ قرار است 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی شود و به محض عرضه رسمی آن در 24 اوت قادر خواهیم بود عملکرد بیکسبی 2.0 را در آن بررسی کنیم. همچنین شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد که در نیویورک برگزار می‌شود، از ساعت هوشمند Galaxy Watch و بلندگوی تازه‌اش هم پرده بردارد. این شایعه هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته است و نمی‌دانیم چقدر صحت دارد. اگر بلندگوی هوشمند سامسونگ در کنار Galaxy Note 9 معرفی نشود، امیدواریم این سازنده تا پیش از پایان سال 2018 حتما از آن رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)