خانهاخبار
رنگ‌بندی احتمالی Galaxy Note 9 سامسونگ

رنگ‌بندی احتمالی Galaxy Note 9 سامسونگ

تصویر رندری تازه منتشر شده، سه رنگ احتمالی Galaxy Note 9 را به نمایش می‌گذارد؛ ظاهرا پرچمدار آینده سامسونگ در پنج رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۴

شرکت سامسونگ فبلت جدید Galaxy Note 9 را در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد کرد و تا به‌حال، تمامی آن‌ها را در تصاویر رندر دیده بودیم. رنگ آبی گلکسی نوت 9 که با نام تجاری Coral Blue معرفی خواهد شد، به‌تازگی در یک تصویر رندر به نمایش گذاشته شده است و تصویر تازه منتشر شده نیز پرچمدار نیمه دوم سال 2018 سامسونگ را در رنگ قهوه‌ای فاش می‌کند.

نسخه قهوه‌ای رنگ Galaxy Note 9 با اسم‌ تجاری Teddy Brown توسعه یافته و رنگ نسبتا جدیدی برای پرچمدار آینده سامسونگ است. البته پیش‌تر نیز فاش شده بود که جانشین Galaxy Note 8 به رنگ قهوه‌ای (Teddy Brown) عرضه خواهد شد اما تاکنون تصویری از این مدل به‌دست نیامده بود.

رنگ قهوه‌ای (Teddy Brown) گلکسی نوت 9

image

تصویر رندر مربوط به نسخه‌ قهوه‌ای رنگ فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ از یک‌ وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین به‌دست آمده است که در کنار نسخه‌ قهوه‌ای رنگ، هدفون‌های بی‌سیم Gear IconX را به نمایش می‌گذارد. همچنین دو رنگ دیگر فاش شده از Galaxy Note 9 سامسونگ که شامل رنگ آبی و مشکی است، داک DeX Station و ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 را نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که هدفون‌ بی‌سیم Gear IconX، داک DeX Station و ساعت‌مچی هوشمند Gear S3 به عنوان یک هدیه به همراه Galaxy Note 9 از سوی این خرده‌فروش ارائه خواهند شد. البته همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، سامسونگ به‌زودی از ساعت‌ مچی هوشمند Galaxy Watch رونمایی خواهد کرد و ممکن است نسل جدید ساعت‌های هوشمند شرکت کره‌ای به همراه Galaxy Note 9 به عنوان یک هدیه ارائه نشود.

لازم به‌ذکر است که رنگ قلم S-Pen لزوما با بدنه Galaxy Note 9 هم‌خوانی ندارد؛ البته برای نسخه مشکی و قهوه‌ای پرچمدار جدید سامسونگ ممکن است این موضوع صحت داشته باشد اما نسخه آبی رنگ احتمالا از نسخه طلایی / آبی S-Pen استفاده خواهد کرد. رنگ‌های دیگری که سامسونگ برای پرچمدار Galaxy Note 9 ارائه خواهد کرد، شامل رنگ خاکستری و بنفش است؛ از میان این دو رنگ، تنها رنگ خاکستری فاش نشده است اما تصویری واقعی از نسخه مشکی‌رنگ جانشین Galaxy Note 8 به‌دست آمده است.

در رابطه با طراحی Galaxy Note 9 باید گفت که این پرچمدار مانند نسل قبل خواهد بود؛ خبری از حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر یا انتقال سنسور اثرانگشت به درون نمایشگر نیست. سامسونگ تنها جای‌گیری سنسور اثرانگشت را نسبت به Galaxy Note 8 بهبود داده است و اکنون می‌توانید سنسور اثرانگشت را در پایین دوربین اصلی پیدا کنید. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری نیز پرچمدار جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس 9810 یا تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره خواهد برد؛ بسته به بازار عرضه، یکی از این مدل‌ها قابل خرید است. همچنین نسخه پایه Galaxy Note 9 با 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد و شش گیگابایت رم دارد؛ نسخه دیگر به 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و احتمالا از هشت گیگابایت رم بهره می‌گیرد. تغییراتی که سامسونگ در حافظه داخلی پرچمداران جدیدش اعمال نموده، روی قیمت نهایی آن‌ها تأثیرگذار بوده است؛ به‌طوری‌که نسخه 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 بیشتر از 1400 دلار قیمت خواهد داشت و مدل پایه نیز نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)