خانهاخبار
کروم بوک ارزان‌قیمت ایسوس در تصاویر تازه فاش شد

کروم بوک ارزان‌قیمت ایسوس در تصاویر تازه فاش شد

ایسوس قصد دارد به زودی یک دستگاه هوشمند تازه را به نام Chromebook C223 رسما روانه بازار کند. این تبلت 11 اینچی در تصاویر رندر شده مطبوعاتی فاش شده است.
۱۳۹۷/۴/۳

یک تبلت تازه ایسوس به نام Chromebook C223 در تصاویر مختلف پیش از معرفی رسمی فاش شد. این Chromebook از طراحی نمایشگر با حاشیه‌های تقریبا باریک بهره می‌برد و از پردازنده Intel Celeron N3350 هم قدرت می‌گیرد. در این تصاویر به نظر می‌رسد که قاب و رویه Chromebook C223 از جنس آلومینیوم طراحی شده باشد اما با توجه به اطلاعاتی که به همراه آن منتشر شده است باید بگوییم که نمای پیش رو تنها نمایش دهنده طراحی ظاهری آن چراکه ایسوس از جنس پلاستیک در رویه این تبلت - لپتاپ تازه بهره برده است. این نکته ظریف در طراحی باعث شده است Chromebook C223 بسیار ارزان‌تر ساخته شود و مقاومت آن از جنس آلومینیومی چندان کمتر نباشد. ایسوس همچنین در طراحی این محصول تازه از ترندهای به روز بهره گرفته و برای مثال امکان چرخش 360 درجه نمایشگر را فراهم آورده است تا تجربه کاربری Chromebook C223 سنتی‌تری را از کار با این تبلت گونه تاشو ارائه دهد. همچنین گفته می‌شود که اندازه نمایشگر این تبلت - لپتاپ تازه 11.6 اینچ در نظر گرفته شده و وزنش 1.2 کیلوگرم است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این نمایشگر از امکان لمسی هم پشتیبانی می‌کند یا خیر و همچنین میزان وضوح تصویرش هم در میان اطلاعات فاش شده دیده نمی‌شود. علاوه بر این موارد آیکون گوگل پلی هم در این تصاویر دیده نمی‌شود و این Chromebook جدید ممکن است از این نظر آغازگر ترند تازه‌ای باشد.

image

مشخصات دیگری هم در کنار این تصاویر منسوب به Chromebook C223 منتشر شده‌اند. انتظار می‌رود تبلت مذکور به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و همچنین به نظر می‌رسد که علاوه بر پورت رایج USB دو پورت ارتباطی USB Type-C هم در دو طرف کناری بدنه آن تعبیه شده باشد. این محصول هوشمند از درگاه کارت حافظه micro SD و جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که از سری تبلت‌های توانمند اما ارزان قیمت مجهز به سیستم عامل Chrome OS باشد؛ هرچند در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت نهایی آن منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که ایسوس اطلاعات تکمیلی آن را پس از معرفی رسمی اعلام کند. Chromebook C223 ممکن است با قیمتی بسیار کمتر از رقیبان مشابه خود روانه بازار شود. پیش بینی می‌شود که قیمت حدودی عرضه آن حداکثر کمی بیشتر از 300 دلار باشد.

 

با توجه به این تصاویر رندر شده مطبوعاتی، به نظر می‌رسد که توجه عمده طراح آن‌ها روی طراحی نازک Chromebook C223 معطوف شده باشد. دستگاه‌های هوشمند Chromebook در خلال ماه‌های اخیر دستخوش تغییرات چشمگیری شده‌اند و عمده توجه در طراحی آن‌ها روی امکانات و قابلیت حمل راحت‌شان بوده است. در این میان تبلت‌های ارزان قیمت با طراحی ظاهری مشابه لپتاپ هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. درباره Chromebook C223 هم به نظر می‌رسد که ایده‌های اینچنینی نهایتا به طراحی بسیار مسطح و نمای آلومینیومی و همچنین جاگیری مناسب نمایشگر منجر شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)