خانهاخبار
ارزان‌ترین گوشی آلکاتل به بازار می‌آید

ارزان‌ترین گوشی آلکاتل به بازار می‌آید

کمپانی الکاتل تازه‌ترین گوشی ارزان قیمت خود به نام Alcatel 1 را معرفی کرد. این گوشی از سیستم عامل Android Go بهره می‌برد و 1 گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۷/۴/۳

گوشی 1x ارزان‌ترین گوشی اندرویدی آلکاتل در حال حاضر است اما این حقیقت به زودی دستخوش تغییر می‌شود. کمپانی آلکاتل قصد دارد یک گوشی ارزان قیمت دیگر را که احتمالا از 1x هم ارزان‌تر است و از Android Go بهره می‌برد، به زودی روانه بازار کند.

این گوشی Alcatel 1 نام دارد و حرف x نسبت به مدل ارزان قبلی از آن حذف شده است تا ارزان قیمت‌ترین گوشی مجهز به Android Go باشد که این سازنده چینی تا به حال عرضه کرده است. این گوشی همچنین چندی پیش در وب‌سایت‌های مختلف روسی هم دیده شد اما هنوز اطلاعات دقیق و نهایی درباره تاریخ عرضه و قیمت آن مشخص نیست.

image

 

از طرفی می‌دانیم که Alcatel 1 از Android Go قدرت می‌گیرد و به پنل نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 960 در 480 و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. از آنجا که گوشی تازه آلکاتل بسیار ارزان قیمت است، از دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی‌اش هم 2 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پردازنده داخلی Alcatel 1 را مدیاتک تأمین کرده است. این پردازنده 4 هسته پردازشی دارد که با سرعت 1.3 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. MediaTek MT6739 همچنین با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراه است که می‌توان آن را در صورت تمایل ارتقا داد. گوشی Alcatel 1 همچنین امکان ارتباطی LTE ارائه می‌دهد و از دو سیم‌کارت هم پشتیبانی می‌کند.

image

 

هنوز قیمت نهایی این گوشی ارزان قیمت مشخص نیست اما می‌دانیم که قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه شود. امیدواریم کمپانی آلکاتل به زودی اطلاعات تکمیلی را درباره این پایین رده تازه خود منتشر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)