خانهاخبار
موتو C2، اولین گوشی احتمالی موتورولاست که اندروید Go را به خدمت می‌گیرد

موتو C2، اولین گوشی احتمالی موتورولاست که اندروید Go را به خدمت می‌گیرد

در حالی که انتظار برای معرفی رسمی گوشی بعدی موتورولا ادامه دارد، با توجه به اطلاعات منتشر شده از طرف FCC انتظار می‌رود این گوشی مجهز به اندروید Go باشد وعلاوه بر اروپا و آسیا در شمال امریکا نیز عرضه شود. این نسخه از اندروید مخصوص گوشی‌هاییست که سخت‌افزار نسبتا ضعیفی دارند.
۱۳۹۷/۳/۲۸
image

پیش از این شایعاتی پیرامون موتورولا به گوش می‌رسید که خبر از تلاش این شرکت برای عرضه گوشی هوشمند جدیدش با نام The One Power می‌داد و ادعا می‌شد این اولین گوشی موتورولاست که از One اندروید برخوردار می‌شود اما، در صورتی که اطلاعات منتشر شده جدید صحت داشته باشند باید منتظر اولین محصولی از این سازنده باشیم که اندروید Go را میزبانی می‌کند.

پیش از این ECC اعلام کرده بود این گوشی هوشمند، که با نام مدل XT1920 معرفی شده است، برای فروش در بازارهای اروپایی و آسیایی آماده می‌شود اما، به لطف لیست منتشر شده در وب سایت FCC در ایالات متحده، به نظر می‌رسد این گوشی در شمال امریکا نیزعرضه می‌شود. در حال حاضر مشخصات دقیق این محصول فاش نشده اما، اطلاعات منتشر شده حکایت از آن دارد که این دستگاه فقط 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد، از یک باتری بین 2000 تا 2100 میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد و امکان پشتیبانی از اینترنت پرسرعت LTE را نیز دارد. همچنین ادعا می‌شود که ابعاد این گوشی برابر با 71.22 * 147.88 میلی‌متر است و با توجه به این اندازه احتمالا صفحه نمایشی بین 5 تا 5.2 اینچ دارد.

image

در حال حاضر به وضوح مشخص نیست که اطلاعات ذکر شده مربوط به کدام گوشی این برند است اما، از آنجا که این گوشی به احتمال زیاد یکی از محصولات ارزان قیمت این برند خواهد بود در نتیجه محتمل‌ترین گزینه موتو C2 است،که ماه گذشته اخبارش درز کرد. گذشته از آن، پارسال موتو تنها با یک گیگابایت رم و 8 یا 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد و از آنجا که در ماه ژوئن به بازار آمد، یعنی چند ماه قبل از آنکه گوگل نسخه Lightweight Go  اندروید را منتشر کند، به ناچار از نسخه نوقا اندروید برخوردار شد.

هرچند تمام مطالب بیان شده پیرامون این گوشی صرفا گمانه زنی است ، با توجه به برنامه‌ریزی موتورولا برای عرضه گوشی جدید موتو C2، به نظر می‌رسد بهره‌گیری از  Go اندرویدتحول خوبی برای محصولات سری ‌C باشد و همچنین اجازه می‌دهد تا این شرکت در ارائه محصول جدید نیازمند حداقل ارتقا سخت افزاری باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۷/۳/۲۸
تعریفشو بسیار زیاد شنیدم