خانهاخبار
شیائومی Mi Max 3 یک گام به تولید نزدیک‌تر شد

شیائومی Mi Max 3 یک گام به تولید نزدیک‌تر شد

شرکت شیائومی برای گوشی جدیدش با شماره مدل M1807E8S تأییدیه 3C دریافت کرده است؛ گمان می‌رود این مدل، فبلت موردانتظار شرکت چینی یعنی Mi Max 3 باشد.
۱۳۹۷/۳/۲۶

رئیس شیائومی در ماه میلادی گذشته، به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی جدید Mi Max 3 را در ماه جولای معرفی خواهد کرد. به‌تازگی نیز، گوشی جدیدی توسط این سازنده چینی با شماره مدل M1807E8S با پشتیبانی از شارژ سریع، موفق به دریافت گواهی 3C در چین شده است؛ به‌نظر می‌رسد مدل مذکور، نسخه‌ای از جانشین Mi Max 2 باشد که تا چند هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد. 

همان‌طور که مشخص شده است، گوشی جدید شیائومی با شماره مدل M1807E8S از شارژ 5 ولت / 3 آمپر، 9 ولت / 2 آمپر و 12 ولت و 1.5 آمپر پشتیبانی می‌کند؛ به عبارت بهتر، گوشی Mi Max 3 احتمالاً با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی عرضه خواهد شد. 

فایل‌های فرم‌ور به‌دست آمده از فبلت Mi Max 3 تأیید می‌کند که این مدل به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد شد؛ این موضوع بدین معنی است که مدل مذکور احتمالاً حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت و با توجه به نسبت ابعاد صفحه‌نمایش که از رزولوشن آن به‌دست آمده است، جانشین Mi Max 2 فاقد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خواهد بود. همچنین مشخص شده است که فبلت میان‌رده جدید شیائومی فاقد پورت صدای 3.5 میلی‌متری خواهد بود.

image

همچنین مشخص شده است که عضو جدید سری Mi Max به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ به‌نظر می‌رسد سنسور IMX363 سونی، سنسور اصلی خواهد بود که در گوشی‌های رده‌بالایی نظیر Mi Mix 2S (فبلت بدون حاشیه شیائومی که در بهار از آن رونمایی شده است) و پرچمدار Mi 8 نظیر آن‌را دیده‌ایم. البته برخی ویژگی‌های دیگر نیز احتمالاً به فبلت جدید Mi Max 3 راه پیدا خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌‍توان به شارژ بی‌سیم و حسگر تشخیص عنبیه چشم اشاره کرد؛ هرچند، بعید می‌دانیم شیائومی چنین قابلیت‌هایی را برای فبلت میان‌رده جدیدش درنظر گرفته باشد.

اسنپدراگون 710 کوالکام به عنوان پردازنده گوشی Mi Max 3 درنظر گرفته شده است؛ اطلاعاتی که در ماه آوریل به‌دست آمده، فاش می‌کند که شیائومی در حال توسعه دو گوشی با اسم‌رمز Comet و Sirius است و هر دو مدل به پردازنده اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز خواهند بود. گوشی Sirius احتمالاً همان Mi 8 SE باشد که به همراه پرچمدار Mi 8 و Mi 8 Explorer Edition از آن رونمایی شده است؛ و مدل Comet نیز گوشی دیگری خواهد بود که توسط شیائومی توسعه می‌یابد؛ احتمالاً این مدل همان گوشی موردانتظار یعنی Mi Max 3 باشد.

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی جدید شیائومی با اسم‌رمز Comet به صفحه‌نمایش از نوع OLED مجهز خواهد شد و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 را اجرا می‌کند؛ این مدل از باتری با ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. البته کاملاً مطمئن نیستیم شیائومی برای گوشی میان‌رده جدیدش از پنل OLED استفاده نماید؛ شاید Mi Max 3 به صفحه‌نمایش از نوع IPS LCD مجهز شده باشد. 

اگر از خریداران فبلت‌های پیشین شیائومی از سری Mi Max بوده‌اید، چه انتظاری از جدیدترین عضو این خانواده یعنی Mi Max 3 دارید؟ با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر گوشی‌های این سری، تمایلی به خرید Mi Max 3 نشان خواهید داد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Taher

۱۳۹۷/۳/۲۶
می مکس2 دارم با هیچ گوشی عوض نمیکنم فوق‌العاده ست باتشکر از جی اس ام

رامین

۱۳۹۷/۳/۲۶
الان خودم max 2 دارم واقعا راضیم