خانهاخبار
افشای جزئیات جدید پیرامون پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

افشای جزئیات جدید پیرامون پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل

براساس گزارشی که جدیداً منتشر شده است، گوشی Pixel 3 با نمایشگری 5.3 اینچی عرضه خواهد شد و مدل بزرگ‌تر نیز از نمایشگری با اندازه 6.2 اینچ استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۳/۱۸

از جمله موردانتظارترین پرچمدارانی که تا اواخر سال 2018 معرفی خواهد شد، می‌توان به گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل اشاره کرد. غول جست‌وجو معمولاً ترجیح می‌دهد تا پرچمداران جدیدش را در اواخر سال معرفی نماید و انتظار داریم که این روند، امسال نیز تکرار شود. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری امیدوار باشند که جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL به صورت رسمی در ماه اکتبر معرفی شود.

جدا از زمان معرفی و عرضه پرچمداران جدید گوگل به بازار، گمانه‌زنی‌های دیگری پیرامون مشخصات Pixel 3 و Pixel 3 XL وجود دارد و در جدیدترین شایعه به‌دست آمده، به اندازه صفحه‌نمایش هر دو مدل اشاره می‌شود. افشاگر معروف در توئیتر با اعلام این موضوع که Pixel 3 و Pixel 3 XL به ترتیب صفحه‌نمایش 5.3 اینچی و 6.2 اینچی خواهند داشت؛ به شایعات پیرامون گوشی‌های جدید گوگل دامن زده است. باید اشاره کرد که در نسل قبل، گوگل از صفحه‌نمایش 5.0 اینچی برای مدل کوچک یعنی Pixel 2 بهره گرفته بود و Pixel 2 XL نیز با نمایشگری به بزرگی 6.0 اینچ عرضه شده است.

image

در رابطه با طراحی احتمالی که پرچمداران امسال گوگل ارائه خواهند داد، می‌توان به شایعات پیشین پیرامون محافظ نمایشگر Pixel 3 و Pixel 3 XL اکتفا نمود؛ آن‌طور که پیداست، ساکنان مانتین‌ویو تصمیم گرفته‌اند تا پرچمداران 2018 خود را با جدیدترین تِرِندهای بازار موبایل ارائه دهند و همین موضوع باعث شده است تا در بالای صفحه‌نمایش گوشی Pixel 3 XL بریدگی اعمال شود. بنیان‌گذار این طراحی که شرکت Essential است و اپل نیز آیفون 10 را با چنین طراحی ارائه داده، باعث شده‌ تا حاشیه‌ی بالای نمایشگر از بسیاری از گوشی‌های جدید حذف شود اما از آنجایی‌که نیاز است دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب در پنل جلوی گوشی جای بگیرد؛ بریدگی در بالای صفحه‌نمایش اعمال خواهد شد. از جمله گوشی‌های مهمی که امسال با چنین طراحی عرضه شده‌اند، می‌توان به پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی، LG Q7 ThinQ ال‌جی، OnePlus 6 و Xiaomi Mi 8 اشاره کرد. در گزارش جدیدی که پیرامون گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده است، بار دیگر عرضه مدل بزرگ‌تر با بریدگی در بالای نمایشگر تأیید می‌شود.

در رابطه با مدل Pixel 3 نیز باید گفت که این گوشی به حفظ حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش ادامه خواهد داد اما انتظار داریم که ضخامت حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش کاهش یابد. در نسل قبل یعنی Pixel 2، حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی فضای اطراف نمایشگر را به خود اختصاص داده بود. براساس شایعات، مدل بزرگ‌تر یعنی Pixel 3 XL با یک نمایشگر از نوع OLED عرضه خواهد شد که توسط شرکت ال‌جی توسعه یافته است؛ نسل قبل نیز با نمایشگر ساخت ال‌جی راهی بازار شده بود.

باید اشاره کرد که در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون مشخصات احتمالی گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل وجود ندارد؛ همین موضوع باعث شده است تا ندانیم که آیا از دوربین دوگانه در پرچمداران 2018 غول جست‌وجوی اینترنت استفاده خواهد شد یا گوگل به عرضه جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL با یک دوربین ادامه خواهد داد. این در حالی است که در سال 2018، هوآوی با رونمایی از P20 Pro روند جدیدی را در بازار شکل داده است تا گوشی‌های پرچم‌دار به دوربین سه‌گانه مجهز شوند. 

به همراه پرچمداران جدیدی که گوگل برای بازار موبایل معرفی خواهد کرد، احتمالاً شاهد رونمایی از یک ساعت‌مچی هوشمند توسط این شرکت با پلت‌فرم Wear OS باشیم؛ گوگل هنوز به صورت مستقیم وارد بازار ساعت‌های مچی هوشمند نشده است اما شایعات حکایت از این موضوع دارد که روند مذکور در سال جاری میلادی تغییر خواهد یافت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)