خانهاخبار
گوشی گیمینگ Honor Play با پشتیبانی از GPU Turbo معرفی شد

گوشی گیمینگ Honor Play با پشتیبانی از GPU Turbo معرفی شد

برند آنر امروز از اولین گوشی گیمینگ مجهز به تکنولوژی GPU Turbo به نام Honor Play رونمایی کرد. این گوشی از مشخصات پرچمدار بهره می‌برد اما بسیار ارزان‌ قیمت و توانمند است.
۱۳۹۷/۳/۱۶

برن آنر امروز را با دست پر آغاز کرده و از تکنولوژی نوین GPU Turbo به همراه Honor Play به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به آن پرده برداشته است. همان‌طور که از نامش برمی‌آید، گوشی Honor Play تا حد زیادی از این تکنولوژی تازه بهره می‌برد تا تجربه کاربری را از گوشی‌های هوشمند گیمینگ بهبود ببخشد. سخت افزار و مشخصات فنی موجود در این گوشی سطح بالا و پرچمدار در نظر گرفته شده است تا آن را به یک دستگاه گیمینگ فوق العاده تبدیل کند.

اجازه دهید پیش از آنکه فهرست مشخصات Honor Play را برشماریم، به مهم‌ترین نکات قوت آن اشاره کنیم.

image

گوشی تازه Honor Play اساسا یک گوشی هوشمند مبتنی بر گیمینگ است. این گوشی همچنین اولین گوشی هوشمند برند آنر است که از تکنولوژی GPU Turbo بهره می‌برد. تکنولوژی مذکور سطح کیفی عملکرد GPU را با افزایش بهره‌وری 60 درصدی در گرافیک تا حد زیادی افزایش می‌دهد. این نتایج بسیار از عملکرد گیمینگ در سایر پرچمداران مانند Xiaomi Mi 8، iPhone X و حتی Mi MIX 2S بهتر هستند. کمپانی سازنده اعلام کرده است که Honor Play می‌تواند پرچمداران مذکور را از نظر نرخ فریم و جیتر مغلوب کند و بدین ترتیب تجربه بهتری از گیمینگ به کاربرانش ارائه دهد.

علاوه بر این، گوشی مذکور از تجربه گیمینگ 4D که از همان تکنولوژی GPU Turbo قدرت می‌گیرد، بهره می‌برد. گیمینگ 4D در این گوشی امکان پذیر شده است چراکه Honor Play قادر است چندین صحنه بازی متعدد را شامل تیراندازی، انفجار و زمین لرزه تشخیص دهد. این دستگاه هوشمند تازه همچنین تجربه صوتی 3D هم ارائه می‌کند و کاربر به خوبی قادر خواهد بود زاویه شلیک تیر را شناسایی کند. گزارش شده که لایه مخصوصی روی صفحه نمایش Honor Play تعبیه شده است تا از انعکاس نور جلوگیری کند و تجربه کاربری را از گیمینگ زیر نور بهبود ببخشد. Honor Play از بهینه سازی شبکه درون بازی هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند شبکه ارتباطی خود را بدون هیچ خللی در هنگام بازی از WiFi به سلولار یا بالعکس تغییر دهد.

گوشی گیمینگ Honor Play صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2340 در 1080 با طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) دارد و پنل پشتی آن برخلاف سایر گوشی‌های برند آنر از جنس فلز با خطوط آنتن U شکل طراحی شده است. دوربین اصلی دوگانه آن با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده و حسگر اثر انگشت هم کمی پایین‌تر در میانه عرض قرار گرفته است. Honor Play همچنین در سه رنگ بنفش، آبی و مشکی معرفی شده است و به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی مذکور از پردازنده Kirin 970 (Mali-G72 MP12) قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با حافظه متفاوت عرضه می‌شود.  نسخه استاندارد آن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه سطح بالاترش هم 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که هر دو تا 256 گیگابایت ارتقا می‌یابند. دوربین اصلی دوگانه Honor Play معمولی طراحی شده است. حسگر اصلی آن 26 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.2 طراحی شده و حسگر ثانویه‌اش 2 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.4 است که از تصویربرداری به کمک هوش مصنوعی و ژست‌های واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. حسگر تکی دوربین سلفی آن هم 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 2 است.

ظرفیت باتری Honor Play معادل 3750 میلی آمپر ساعت گزارش شده است که به نظر می‌رسد برای یک روز گیمینگ کافی باشد. سایر ویژگی‌های این گوشی شامل بلوتوث نسخه 4.2، Wi-Fi ac و GPS می‌شود. این گوشی همچنین به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.2 بهره می‌برد.

گوشی Honor Play از پرچمدار Honor 10 ارزان‌تر است و قیمت پایه‌اش از 1999 یوان معادل 312 دلار شروع می‌شود و نسخه سطح بالاتر 6 گیگابایتی آن 2399 یوان معادل 375 دلار قیمت دارد. یک نسخه دیگر هم از آن به نام Honor Play Cool Limited Edition معرفی شده که قرار است به قیمت 2499 یوان معادل 390 دلار روانه بازار شود. عرضه نسخه استاندارد این گوشی به زودی آغاز می‌شود اما نسخه گران‌ترش احتمالا در ماه ژوئیه روانه بازار خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمدرصا کیهانی

۱۳۹۷/۳/۲۷
سخت افزارش که به نسبت قیمت عالیه
فقط معلوم نیس با این وضع دلار چند تومان بشه تو ایران؟
در ضمن کسی میدونه عرضه جهانی اش دقیقا چه زمانی خواهد بود و کی وارد بازار ایران میشه؟
به نظرتون تا مرداد میاد؟

Mamad wolf

۱۳۹۷/۳/۲۲
کسی میدونه کی میاد این گوشی تو ایران؟

محسن

۱۳۹۷/۳/۱۹
من طرف دار هووایی هستم...بنظرم یه چیزی هست ک قیمتش اینقدر کمه… خیلی عجیبه

Mamad wolf

۱۳۹۷/۳/۱۹
یه سوال قیمتش به ایران چقدر میشه؟

Amir_h_b_z

۱۳۹۷/۳/۱۷
سلام.
به نظرم بهترین گوشیه...
سخت افزارش با گوشی p20 pro که پرچمدار تازه هواویه و قیمتش 900 یورو برابره.
واقعا من وقتی اینو فهمیدم خیلی هیجان زده شدم فکر کردم اشتباه نوشتن.
تازه قیمتش وااااای اخه 312 دلار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جدا از این ها هم به لطف پردازنده kirin 970 هوش مصنوعی هم به این گوشی اورده شده که در گرفتن عکس های با کیفیت خیلی کمک میکنه.
این Gpu turbo هم که روی این گوشی قرار گرفته که honor play اولین گوشی ایه که ازش پشتیبانی میکنه.
یه مقایسه هم تو یوتیوب دیدم که این گوشی فوق العاده رو با
Mi 8 مقایسه سرعت کرد که با اختلاف فاحشی honor play بهتر از mi 8 ظاهر شد .
طراحیش هم که مدرنه صفحه نمایش با اندازه خوبی هم داره که با کیفیت فول اچ دی پلاس تمام نیاز هارو بر طرف میکنه.
استفاده از پورت usb type c که عالیه ......
خلاصه از هر لحاظ نیاز های شمارو برطرف میکنه از هر لحاظ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من اگه پول p20 pro هم داشتم باز honor play رو انتخاب میکردم .
مرسی که وقت گذاشتیم و نظرم رو خوندین.