خانهاخبار
موتورولا در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی شبیه به آیفون 10 است

موتورولا در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی شبیه به آیفون 10 است

کمپانی موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را در حال توسعه دارد که نمایشگر آن دارای بریدگی برای محل قرار گیری سنسورهاست و چینش دوربین‌های آن نیز به آیفون 10 شباهت دارد.
۱۳۹۷/۳/۹

گوشی جدید که One Power نام دارد، از اعضای پروژه‌ی اندروید One خواهد بود، به این معنی که سریع‌تر از سایر گوشی‌ها به روز رسانی‌های نرم افزاری را دریافت می‌کند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی با حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایش‌گر تولید شده و از یک بریدگی در بالای نمایش‌گر آن استفاده شده است. نه‌تنها بریدگی نمایش‌گر، بلکه نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین اصلی نیز در نگاه اول، شما را به یاد آیفون 10 می‌اندازد. دوربین اصلی با دو لنز در گوشه سمت راست قاب پشتی جای گرفته و فلش LED در بین دو لنز قرار دارد.

image

در حال حاضر، مشخصات این گوشی ذکر نشده است و هنوز اطلاع نداریم که موتورولا از چه سخت افزاری در آن بهره گرفته است. پس از موتو ایکس ۴ که سال گذشته معرفی شد، موتورولا وان پاور دومین گوشی از موتورولا خواهد بود که عضو پروژه اندروید وان است. طبق آن‌چه به تازگی اعلام شد، موتو ایکس ۴ امسال جانشینی نخواهد داشت و توسعه موتو ایکس ۵ لغو شده است.

علاوه بر موتورولا وان پاور، انتظار می‌رود که این شرکت به زودی از خانواده موتو زد ۳ نیز رونمایی کند. با در نظر گرفتن معرفی این دو رده محصول و با در نظر گرفتن معرفی محصولات سری موتو جی۶ و سری موتو ای۵، ظاهرا موتورولا و لنوو (کمپانی بالادستی موتورولا)، سال شلوغی پیش رو دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عباس

۱۳۹۷/۳/۹
واقعا زیباست گوشی های موتورولا.
دوست دارم نوکیا و موتو دوباره به جایگاه اصلیشون برگردن

حسین

۱۳۹۷/۳/۹
من نمیدونم آیفون چه برتری ظاهری داره ،که چینی ها دیگه هیچ ، حتی ال جی هم ازش کپی برداری میکنه !
اصلی ترین مسئله طراحی آیفون X ، ناچش هست که چینی ها کشته مردشن ...
خداییش این چه وضعشه ؟!
فقط سامسونگ مونده و سونی و اچ تی سی که کپی برداری نکردن ( تا فعلا ) ،
البته سونی که کلا علاقه ای به تغییر طراحی نداره ، پس تا چند سال بعد هم کپی نمیکنه lol