خانهاخبار
ارزان‌ترین تورهای مسافرتی برای تعطیلات آخر هفته!

ارزان‌ترین تورهای مسافرتی برای تعطیلات آخر هفته!

سفرکردن در بهار هر سال انرژی ناب جدیدی را وارد زندگی می‌کند در همین روز‌های بهار که ساعات طولانی روز‌ است، در سفر فرصت بیشتری برای گشت وگذار دارید و بهترین زمان برنامه‌ریزی برای سفری خاطره‌انگیز است در همین روز‌های کاری با یک تعطیلی و مرخصی چند روزه می‌توانید بدون ویزا به تماشای زیبایی‌های استانبول و گرجستان بنشینید و بهاری متفاوت برای خود بسازید.
۱۳۹۷/۲/۲۴

تور استانبول؛ برنامه‌ای برای سفر‌های خودمانی

تور استانبول همیشه مناسب‌ترین انتخاب برای سفر‌های چند روزه است مقصدی همه چیز تمام که هم دریا دارد و هم مناظر زیبا. اینجا بهشت علاقمندان به خرید است و به خوبی می‌توان هرآنچه دلتن می‌خواد با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.
شب‌های کنار دریای مرمره و کافه نشینی در عصر‌های بهاری در خیابان‌های میدان تقسیم چیزی نیست که بتوان ساده از این انتخاب رد شد. اگر با خانواده قصد سفر در بهار را دارید باز هم بهترین انتخاب استانبول است چون انواع پارک‌ها نظیر پارک وایلد وادی را دارد که بچه‌ها در آن لذت می‌برند این پارک چیزی شبیه دیزنی لند است و از میدان تقسیم به راحتی با اتوبوس‌های مخصوص پارک به آنجا می‌رسید.
شرکت‌های هوایی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس برای تعطیلات خوش بهاری و لذت بردن شما از سفر در روزهای آرام سفر، همه روزه پرواز‌های متعدی در ساعت‌های مناسب سفر به مقصد استانبول دارند. که شما می‌توانید تور مورد نظر را در ساعت خوب پروازی انتخاب کنید. مهم این است که در این فصل نه تنها ساعت‌های مناسبی برای پرواز برنامه‌ریزی شده، بلکه بلیت ارزان به شما امکان خوبی برای سفر می‌دهد.

image

با هر بودجه‌ای می‌شود به استانبول سفر کرد هتل‌های این شهر همگی با استاندارد‌های خوبی اداره می‌شوند و به راحتی می‌تواند از امکانات مناسب یک هتل ارزان استفاده کنید و یا با اقامت ویژه در هتل‌های لوکس استانبول خاطره‌سازی کنید.پیشنهاد ما اقامت لاکچری در اتاق‌های هتل مارمارا پرا است که استخر روی سقف آن به سمت استقلال و میدان تقسیم بهترین منظره برای عکاسی و لذت بردن از سفر است.
برای خرید سوغاتی بسیاری از مغازه‌های سنتی فروشی در کوچه پس کوچه‌های برج گالاتا یادگاری‌های خوبی دارند البته اگردر سمت سلطان احمد هم باشید از مغازه‌‌های دور و بر گلخانه پارک هم دیدن کنید. بهترین خرید‌های سالانه خود را در همین ماه که فستیوال خرید استانبول شروع می‌شود می‌توانید در خیابان استقلال و مراکز خریدی چون پالادیوم و فورم خریداری کنید و از گشت و گذار در این مراکز خرید لذت ببرید.
نمی‌شود در استانبول باشید و دنر کباب نخورید حتما دنر کباب و یا اسکندر کباب را در خود استانبول امتحان کنید. برای دسر چای خوشمزه ترکی و هم قهوه معروف ترک را بنوشید مخصوصا اگر با باقلواهای خوشمزه ترکیه سرو می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در همین روز‌ها مسافر استانبول می‌شوید در برنامه سفرتان یک روز به جزیره بیوک‌آدا بروید و در کنار بوسفور سوار کشتی شوید. به جزیره که رسیدی ساعت‌ها رد میان گل و آفتاب درخشانی که بر ساحل می‌تابد قدم بزنید و یا دوچرخه‌سواری کنید.

اینجا همان جزیره‌ای است که بسیاری از سریال‌های ترکی فیلم‌برداری شده است. این فرصت را از دست ندهید در همین روز‌ها که هنوز به تعطیلات تابستان نرسیدیم و قیمت تور ارزان است به سفر استانبول فکر کنید.

 

تور گرجستان؛ سفر به دنیای جادویی موسیقی

سفر به گرجستان دیگر نیازی به ویزا ندارد و همین سادگی سفر به آنجاست  که این کشور را در فهرست جذاب‌ترین مقاصد گردشگری سال ۲۰۱۸ قرار داده است.

تفلیس پایتخت این کشور، شهر آواز و موسیقی است همراه نوشیدنی‌ها وغذاهای خوش‌مزه گرجی.

شک نکنید این‌ سفر یکی از به یادماندی‌ترین سفرهای شما می‌شود مخصوصا اگر در این روز‌های خوب بهاری مسافر باشید.
در بهار که طول روز بلند و شب هوا دلچسب شده بهترین زمان سفر به تفلیس است. اینجا  شهری است که فرهنگ شرق و غرب به یکدیگر رسیده و شهری تاریخی اما مدرن با فرهنگ اروپای شرقی دارد.
شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و زاگرس بیش‌ترین پروازهای خوب را به تفلیس و باتومی دارند که با برنامه‌ریزی خوب و مناسب آژانس مقتدر سیر تابان شما می‌توانید با خرید تور دلخواه در بهترین زمان  به تفلیس بروید و یا بعد از دیدن تفلیس به باتومی این شهر ساحلی دریای سیاه بروید.

image

برای خرید در اینجا لاری همراه داسته باشید و به «تفلیس‌ مال» و «گود ‌ویل» بروید این مراکز خرید بزرگ و مدرن به راحتی یک روز از شما وقت می‌گیرند چون نه تنها مراکز خرید یزرگی هستند بلکه دارای سینما و رستوران و پارک بازی بچه‌ها هم هستند. و برای تمام اعصای خانواده هم جذاب است.
در تفلیس بهتر است هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید تا خیالتان از امکانات مناسب هتل راحت باشد در این شهر کمی استاندارد هتلداری پایین‌تر است و پیدا کردن هتل سه ستاره مناسب کار دشواری است.
در تفلیس حتما در خیابان روستا ولی و قسمت قدیمی شهر قدم بزنید و عکس های یادگاری زیبا با خود به خانه بیاورید.طعم واقعی غذاهای گرجی را در رستوران های سنتی و قدیمی چون باربارستان در تفلیس بچشید.
قهوه خود را در میان آزادی و کافه های دنج و زیبای آن میل کنید و از وزش نسم بهاری لذت ببرید. قیمت تور ارزان گرجستان در این روزها به شما کمک می‌کند که پیش از شلوغی تعطیلات تابستان و ازدحام گردشگران  سفری راحت و خاطره‌انگیز داشته باشید بنابراین مکث نکنید و همین الان برای آخر هته‌ای دلنشین یکی از برنامه‌های تور گرجستان  را انتخاب کنید و راهی این کشور جادویی شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)