خانهاخبار
تصویری از نمونه واقعی گوشی پرچمدار OnePlus 6

تصویری از نمونه واقعی گوشی پرچمدار OnePlus 6

شرکت OnePlus در اواخر اردیبهشت گوشی پرچمدار OnePlus 6 را معرفی خواهد کرد و به‌تازگی، تصویری به‌دست آمده است که نمونه واقعی این گوشی بدون حاشیه را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۲/۷

شرکت OnePlus مدت‌هاست که تنها گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت ارائه می‌دهد و از رقابت با سازندگان محبوب در دیگر بخش‌های بازار خودداری کرده است. با این‌حال، گوشی‌های پرچمدار این شرکت، قیمت مناسب‌تری نسبت به پرچم‌داران سازندگان دیگر دارند و همین موضوع باعث محبوبیت گوشی‌های OnePlus شده است. اکنون که چندین ماه از معرفی OnePlus 5T در اواخر سال 2017 می‌گذرد، علاقه‌مندان برای رونمایی از پرچمدار جدید OnePlus یعنی OnePlus 6 لحظه‌شماری می‌کنند و روز به روز، شایعه پیرامون این گوشی افزایش می‌یابد.

جانشین OnePlus 5T متفاوت‌ترین گوشی شرکت چینی خواهد بود زیرا از بریدگی در بالای نمایشگر بهره می‌گیرد که باعث تمایز آن نسبت به دیگر محصولات این سازنده می‌شود. استفاده از Notch (یا همان بریدگی) در گوشی‌های هوشمند به یک تِرِند تبدیل شده است؛ این رویه که با معرفی گوشی Essential Phone پایه‌گذاری شده بود، توسط آیفون 10 اپل گسترش یافت و به همین جهت، Huawei پرچمداران P20 و P20 Plus را با چنین طراحی ارائه می‌دهد. البته برخلاف اپل، سازندگان اندرویدی هنوز نتوانسته‌اند گوشی مجهز به Notch و فاقد حاشیه در پایین نمایشگر ارائه دهند؛ به همین جهت، حاشیه‌ی پایین نمایشگر در گوشی‌های اندرویدی که چنین طراحی را ارائه می‌دهند، حفظ شده است.

به‌تازگی نیز تصویری از نمونه واقعی گوشی OnePlus 6 منتشر شده است که این مدل را در یک قاب به نمایش می‌گذارد؛ نمونه فاش شده، روشن است و به همین جهت، می‌توانید از طراحی احتمالی پرچمدار آینده OnePlus مطلع شوید. درون گوشی هیچ تاریخی به چشم نمی‌خورد اما اگر کمی دقیق شوید، در رایانه پشت گوشی می‌توانید تاریخ 23 آوریل را مشاهده کنید؛ به همین جهت، تصویر به‌دست آمده جدید است و احتمالاً نمونه نهایی OnePlus 6 را به نمایش می‌گذارد. پنل جلوی گوشی پرچمدار جدید OnePlus مانند OPPO R15 است که پیش‌تر به بازار عرضه شده بود؛ البته شرکت OnePlus و OPPO تحت مالکیت برند BBK Electronics در چین هستند و به همین جهت، جای تعجب ندارد که هر دو سازنده گوشی‌هایی با طراحی مشابه ارائه دهند.

image

لازم به‌ذکر است که اگر از طراحی گوشی رضایت ندارید، می‌توانید بریدگی موجود در بالای نمایشگر را با نمایش رنگ مشکی مخفی کنید؛ چنین قابلیتی در گوشی‌های Huawei P20 و Huawei P20 Pro ارائه می‌شود. البته OnePlus اعلام کرده است که هدف طراحان از تعبیه بریدگی در بالای نمایشگر، مخفی کردن آن با روش‌های نرم‌افزاری نیست زیرا باعث خواهد شد از فضای حداکثری در پنل جلوی گوشی استفاده نکنید؛ ضمن اینکه برای دسترسی به این قابلیت یعنی مخفی کردن Notch باید مدتی پس از عرضه رسمی گوشی منتظر بمانید تا یک به‌روزرسانی توسط تیم سازنده منتشر شود.

جدیدترین پرچمدار شرکت OnePlus به حداکثر هشت گیگابایت رم و حداقل شش گیگابایت رم مجهز شده است؛ ضمن اینکه از دوربین دوگانه برخوردار است. این مدل احتمالاً ارزان‌قیمت‌ترین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام خواهد بود؛ البته شیائومی فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S را با قیمت نسبتاً مناسب و مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 845 ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی پرچمدار OnePlus 6 به صورت رسمی در تاریخ 27 اردیبهشت معرفی شود؛ برای رونمایی از این مدل در دیگر بازارها، مراسم معرفی دیگری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۲/۹
مردیم پس کی میخواد بیاد

TheSheykhi

۱۳۹۷/۲/۷
خارق العادس وان پلاس

amiram

۱۳۹۷/۲/۷
لبه هاشو حتی کمتر از ایفونن.حیف دیر میاد و خیلی گرونه

رامین

۱۳۹۷/۲/۷
چ خوشگله