خانهاخبار
بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ (فروردین 97)

بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ (فروردین 97)

با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب‌های پیش‌رو برای خرید گوشی‌ میان‌رده از برند سامسونگ در بازار کشورمان را به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم.
۱۳۹۷/۱/۲۶

بی‌شک سامسونگ یکی از برندهای برتر در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند میان‌رده در بازارهای جهانیست و در تمام محصولات خود کیفیت و استانداردها را بالا نگاه داشته است. در این قسمت #مشاورخرید گوشی هوشمند جی‌اس‌ام قصد داریم به معرفی چهار میان‌رده با ارزش خرید بالا که توسط سامسونگ ساخته شده بپردازیم. تمام ۴ گوشی ذکر شده مدتی است که در بازار کشورمان عرضه شده و به قول معروف خودشان را ثابت کرده‌اند. توجه داشته باشید به دلیل اجرای طرح رجیستری از ۱ اردبیهشت ماه امسال بر روی گوشی‌های سامسونگ و دیگر برندها، تمام قیمت‌ها مربوط به نسخه گارانتی دار رسمی (مایکروتل) ذکر شده است. با ما همراه باشید...

image

❖زیر ۱ میلیون تومان 

(Galaxy J3 Pro / (2017

نسخه ۲۰۱۷ جی ۳ یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای خرید گوشی میان‌رده از سامسونگ در بازه قیمتی زیر ۱ میلیون تومان است. نسخه ۲۰۱۷ این گوشی نسبت به نسل‌های پیشین خود پیشرفت‌های خوبی داشته و قیمت آن همچنان مقرون به صرفه است. بدنه فلزی، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم مخابرات 4G، وزن سبک و باتری با دوام از نکات مثبت این گوشی محسوب می‌شود.


image

سامسونگ Galaxy J3 Pro / 2017 را می‌توانید با قیمت 890,000 تومان با گارانتی رسمی خریداری کنید.

❖۱ تا ۱.۵ میلیون تومان 

(Galaxy J7 Pro / (2017

از هر فروشنده گوشی در بازار بپرسید پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ طی ماه‌های اخیر چیست بی‌شک یکی از جواب‌هایی که بهتان می‌دهند گلکسی جی ۷ (۲۰۱۷) یا همان جی ۷ پرو است. دلیل اصلی موفقیت‌ این سری طی سال‌های اخیر قیمت مناسب و مقرون به صرفه در کنار امکانات مناسب که نیازهای مهم کاربر را به نحو احسنت برطرف می‌کند، می‌توان دانست. با این که افزایش قیمت گوشی‌ها روی قیمت جی ۷ پرو نیز بی‌تاثیر نبوده اما همچنان نیز یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های ساموسنگ محسوب می‌شود.

image

سامسونگ Galaxy J7 Pro / 2017 را می‌توانید با قیمت 1,500,000 تومان با گارانتی رسمی خریداری کنید.

❖۲ تا ۲.۵ میلیون تومان 

Galaxy A8

سامسونگ نسل جدید میان‌رده‌های سری A را که دست خوش تغییرات بسیار شده و شبیه گوشی‌های پرچمدار است با حروف زوج روانه بازار کرده است و پیش‌ بینی می‌شود دو گوشی جدید از سری (A6 (2018 نیز را نیز طی آینده‌ای نزدیک جهت عرضه آماده کند. گلکسی ای ۸ با این که ممکن است در ابتدا کمی گران قیمت به نظر برسد اما بدون شک یکی از زیباترین گوشی‌های میان رده ساخته شده توسط سامسونگ است. صفحه‌نمایش کم حاشیه Super AMOLED این گوشی جلوه زیبایی به قاب جلویی و ظاهر اصلی گوشی داده است.

image

سامسونگ Galaxy A8 را می‌توانید با قیمت 2,480,000 با گارانتی رسمی خریداری کنید.

❖بالای ۲.۵ میلیون تومان 

+Galaxy A8

با کمی افزایش بودجه می‌توانید نسخه بزرگ‌تر Galaxy A8 را با نام +Galaxy A8 که صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچ و ۶ گیگابایت رم دارد، خریداری کنید. گلکسی ای ۸+ وزن نسبتا بالایی دارد و به خوش دستی  Galaxy A8 نیست، اما اگر عادت کار با صفحه بزرگ را دارید، ارزشش را خواهد داشت. گلکسی ای ۸+ همانند برادر کوچک خود مجهز به دوربین سلفی دوگانه ۸+۱۶ مگاپیکسل و شارژ سریع است و از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و گواهی‌نامه ضدآب IP68 بهره می‌برد.

image

سامسونگ +Galaxy A8 را می‌توانید با قیمت 2,870,000 با گارانتی رسمی خریداری کنید.


  • شما کدام یک از این چهار گوشی نسبت به بودجه‌شان را به دوستان و خوانندگان سایت پیشنهاد می‌کنید؟
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

ناشناس

۱۳۹۷/۶/۱۵
والا اونطور که من فهمیدم pro مث تمام گوشیای عادی پشتش در داره که اون باز میشه و سیمکارت و باتری و رم و قطعات گوشی معلومه اما prim دیگه اکن درو از پشت نداره بخوان باش ور برن ال سی دی شو از روش باز میکنن ولی همون pro خیلی خوبه من که راضیم

Sahand

۱۳۹۷/۵/۳۰
ببخشید میشه بگید فرق سامسونگ j7 prime با j7 pro چی هستش؟

Mona

۱۳۹۷/۴/۱۰
قیمت گوشی که خیلی رفته بالا ولی چه باید کرد

..

۱۳۹۷/۴/۲
من میخوام گوشی بگیریم ولی بین a7 2018و j7pro. موندم ?
لطفا راهنماییم کنین

M.s.b

۱۳۹۷/۴/۲
باسلام خدمت دوستان گرامی اگر شما قصد خریدگوشی همراه از نوع سامسونگ رودارین باید بگم سامسونگ برندی هستش که داخل ایران معتبره چه از لحاظ کیفیت وچه از لحاظ پشتیبانی قطعه برای همین با شرایط گرونی بهتره که سامسونگ بخرین و مدلی هم بخرید که به درد کارتون با تلفن همراه بخوره باتشکر