خانهاخبار
تیزر گوشی OnePlus 6؛ تجربه‌ای لذت‌بخش با بهترین سخت‌افزار

تیزر گوشی OnePlus 6؛ تجربه‌ای لذت‌بخش با بهترین سخت‌افزار

شرکت OnePlus با انتشار یک تیزر به مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند گوشی پرچم‌دار OnePlus 6 اشاره کرده و آن‌را محصولی در جهت رفع نیازهای پردازشی شما برشمرده است.
۱۳۹۷/۱/۱۵

حساب رسمی شرکت OnePlus روزهای قبل، تیزری را منتشر کرده است که نام پرچم‌دار جدیدش را تأیید می‌کند؛ در این تیزر کوتاه، اشاره می‌شود که OnePlus 6 سرعت دلخواه شما را ارائه می‌دهد. بد نیست اشاره کنیم که نام تجاری پرچم‌دار 2018 این شرکت، اخیراً با دریافت تأییدیه وای‌فای فاش شده بود. 

براساس شنیده‌ها از مقامات رسمی OnePlus، جدیدترین پرچم‌دار این شرکت که OnePlus 6 نامیده خواهد شد؛ در بالای نمایشگر خود، بریدگی دارد و گفته می‌شود که این ادغام با هدف بهبود تجربه کاربران صورت گرفته است. ضمن اینکه با ایجاد Notch، پرچمدار 2018 وان‌پلاس نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با OnePlus 5T ارائه می‌دهد. با حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و استفاده از یک بریدگی کوچک، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه افزایش می‌یابد؛ به‌طوری‌که ادعا شده است نزدیک به 90 درصد از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش پوشانده خواهد شد. در صورتی‌که این موضوع صحت داشته باشد، OnePlus 6 بیشترین نسبت ابعاد به بدنه را در میان گوشی‌های OnePlus خواهد داشت و همچنین یکی از کم‌حاشیه‌ترین پرچم‌داران 2018 محسوب خواهد شد. انتظار داریم پرچم‌دار جدید OnePlus 6 در پشت سر گذاشتن گوشی‌های پیشین OnePlus از نظر میزان فروش موفق عمل نماید؛ مانند آنچه که مدل‌های قبلی موفق به انجام آن شده بودند و آمار و ارقام نشان می‌دهد که هر نسل از گوشی‌های OnePlus، فروش بالاتری در مقایسه با نسل قبل خود داشته است.

image

OnePlus 6 از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد کرد که آن‌را در گوشی‌های پرچم‌‌دار زیادی دیده بودیم؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی مجهز شده است و قدرت پردازشی گوشی‌های مختلفی از جمله Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی را تأمین می‌کند. همچنین شرکت Xiaomi اخیراً از فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S رونمایی کرده است که تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

نسخه‌ای از گوشی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس که توانسته بود از Wi-Fi Alliance تأییدیه دریافت کند؛ به سیستم‌عامل اندروید ارویو 8.1 مجهز شده بود. به همین جهت، بعید نیست OnePlus 6 که با شماره مدل َA6003 در حال توسعه است؛ از آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید استفاده نماید. مطابق با دیگر گوشی‌هایی که شرکت OnePlus عرضه کرده است، جانشین OnePlus 5T به رابط‌کاربری OxygenOS مجهز خواهد شد؛ این رابط‌کاربری به صورت اختصاصی برای گوشی‌های OnePlus توسعه یافته است.

از آنجایی‌که شرکت OnePlus، بازاریابی و تبلیغ برای پرچم‌دار جدیدش را آغاز کرده است؛ بعید نیست عرضه OnePlus 6 نزدیک باشد. به همین جهت، ممکن است جانشین OnePlus 5T به صورت رسمی در اوایل ماه می (May) توسط این شرکت چینی معرفی شود. پرچم‌دار 2018 شرکت چینی در دو نسخه عرضه خواهد شد که مدل پایه آن با قیمت 500 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ مدتی پیش اعلام شده بود که OnePlus 6 با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه می‌شود و البته در یک نسخه با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل خرید خواهد بود. انتظار داریم بهترین نسخه از پرچم‌دار جدید وان‌پلاس بیشتر از 700 دلار قیمت داشته باشد که همچنان کم‌تر از قیمت Galaxy S9 Plus با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)