خانهاخبار
اگر از حاشیه بالای نمایشگر LG G7 راضی نباشید، امکان تغییر آن وجود خواهد داشت!

اگر از حاشیه بالای نمایشگر LG G7 راضی نباشید، امکان تغییر آن وجود خواهد داشت!

به‌نظر می‌رسد ال‌جی، قابلیتی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است تا در صورتی‌که از بریدگی بالای صفحه‌نمایش LG G7 رضایت نداشته باشند، آن‌را غیرفعال کنند!
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

مدتی پیش اعلام شده بود که گوشی LG G7 مانند آیفون 10 در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی یا Notch خواهد داشت! این بریدگی، محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است و ال‌جی، آن‌را ایجاد کرده است تا نسبت ابعاد نمایشگر به پنل جلوی گوشی افزایش پیدا کند. 

به‌نظر می‌رسد گوشی جدید ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018 به شرکایش نشان داده شده است. شاید کاربران در نگاه اول نسبت به طراحی LG G7 خرده بگیرند زیرا Notch آزاردهنده است اما احتمالاً از سیاست ال‌جی برای امکان حذف آن و جایگزین شدن حاشیه‌ی بالای نمایشگر، استقبال خواهند کرد! ظاهراً پرچم‌دار جدید ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد بین دو حالت Normal و Full View سوئیچ نمایند؛ در حالت Normal، نوارهای سیاه رنگ در اطراف Notch نمایش داده خواهد شد و تنها ساعت و نوتیفیکیشن‌ها در بالای صفحه‌نمایش به نمایش گذاشته می‌شود. با نمایش نوارهای سیاه رنگ، Notch مخفی خواهد شد؛ البته اگر تنها پنل صفحه‌نمایش از نوع OLED باشد، تشخیص Notch دشوار خواهد بود زیرا نمایشگرهای OLED رنگ مشکی را به نمایش می‌گذارند. در حالت Full View، بریدگی آزاردهنده قابل مشاهده خواهد بود.

image

تصویر گوشی LG G7 نئو در دو حالت با فعال بودن Notch و مخفی شدن آن

به همین جهت، می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را در یوتوب (YouTube) در دو حالت Full View و Normal مشاهده کنید. لازم به‌ذکر است که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android P نیز از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند؛ قابلیت ارائه شده در سیستم‌عامل Android P به سازندگان اجازه می‌دهد تا قسمت‌های بدون استفاده از صفحه‌نمایش را شناسایی کرده و رابط‌کاربری گوشی‌های خود را منطبق با طراحی گوشی توسعه دهند.

به‌تازگی  نیزETNews به زمان عرضه، قیمت و مشخصات پرچم‌دار 2018 ال‌جی اشاره کرده بود؛ به گفته‌ی این خبرگزاری، LG G7 به دوربین دوگانه 16 مجهز شده است و چینش دوربین اصلی به صورت عمودی خواهد بود. در همین حال، این گوشی از نمایشگر 6 اینچی از نوع OLED یا MLCD+ بهره می‌گیرد که رزولوشن QHD+ و نسبت ابعاد 18 به 9 دارد.

انتظار داریم پرچم‌دار جدید LG G7 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود؛ این تراشه در ماه دسامبر 2017 به صورت رسمی رونمایی شده بود و بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار جدید از آن استفاده می‌کنند.  سونی، گوشی Xperia XZ2 را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه داده است و سامسونگ نیز پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام در ایالات متحده و چین به فروش می‌رساند. 

شش گیگابایت رم، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) از جمله مشخصات احتمالی LG G7 خواهد بود. به جای رونمایی از این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 که در ماه فوریه برگزار شد، پرچم‌دار جدید ال‌جی در ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ البته گوشی LG V30S ThinQ با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در کنگره جهانی موبایل معرفی شده بود. همچنین اعلام شده است جانشین LG G6 بیشتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت. معرفی این گوشی با تأخیر چندین ماهه، باعث خواهد شد تا رونمایی از LG V40 به اواخر سال 2018 موکول شود؛ البته مشخص نیست LG V40 با چه مشخصاتی توسط شرکت کُره‌ای ارائه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
بدرد نمیخوره چون ال جیه و بوت لوپ میشه

mte

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
یه کپی هیچ وقت شاخ نشده و نمیشه
اینا خودشون نمیدون ویژگی به گوشی اضافه کردن یا ایراد
خواستنم یه جوری ماس مالیش کنن

مرتضی

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
چقدر خوب کاشکی آیفون ایکس هم همین جور بود

محمد رضا

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
واقعا عالیه اولش فکر کردم اون بریدگی که از بین بره پس دوربین و چیز های دیگه چی میشه نگو اون بریدگی از بین نمیره فقط بالای صفحه با بریدگی هم تراز میشه تا معلوم نشه ایده جالبیه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
G7 شاخ میشه