خانهاخبار
انتشار اولین نسخه‌ آزمایشی اندروید 9 برای توسعه‌دهندگان تا اواخر مارس

انتشار اولین نسخه‌ آزمایشی اندروید 9 برای توسعه‌دهندگان تا اواخر مارس

گوگل امسال هم نسخه آزمایشی جدید اندروید را زودتر به دست توسعه‌دهندگان خواهد رساند. طبق شنیده‌ها اولین نسخه آزمایشی اندروید P برای توسعه‌دهندگان 21 مارس منتشر خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲
image

دو سالی می‎شود که گوگل انتشار نسخه‌های آزمایشی و نهایی سیستم عامل اندروید را جلو انداخته است. این روند از سال 2016 با اندروید نوقا آغاز شد، در اندروید اوریو ادامه یافت و اکنون به اندروید P رسیده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از منبعی معتبر، گوگل اولین نسخه آزمایشی اندروید پی برای توسعه دهندگان را در 21 مارس منتشر خواهد کرد. پس از انتشار این نسخه، سایر نسخه‌های آلفا و بتای اندروید 9 نیز طبق جدول زمانی منتشر می‎شوند تا همه چیز آماده انتشار نسخه نهایی شود.

از جمله ویژگی‌هایی که برای نسخه 9 اندروید برمی‌شمارند این است که در نسخه بعدی اندروید بهینه‌سازی‌هایی برای استفاده در گوشی‌هایی با نمایشگرهایی شبیه آیفون 10 و گوشی‌هایی با چند صفحه نمایش، صورت گرفته است. همچنین در اندروید 9 تغییراتی از نظر امنیت در اپلیکیشن‌ها و یکپارچه‌سازی بیشتر با دستیار گوگل ایجاد شده است.

انتظار می‌رود نسخه نهایی اندروید P در اواخر تابستان و تقریبا هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های جدید پیکسل‌های جدید در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)