خانهاخبار
گوشی ZenFone Max Plus M1 ایسوس با دوربین دوگانه و باتری غول‌آسا معرفی شد

گوشی ZenFone Max Plus M1 ایسوس با دوربین دوگانه و باتری غول‌آسا معرفی شد

شرکت ایسوس در نمایشگاه MWC 2018، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرده است. یکی از این مدل‌ها، ZenFone Max Plus M1 نام دارد که با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۸

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت تایوانی ایسوس در نهایت از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرده است. یکی از این مدل‌ها، ZenFone Max Plus M1 نام دارد که نمایشگر 5.7 اینچی FullView با نسبت ابعاد 18:9 و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک را برای خود اختیار کرده اس؛ براساس اطلاعات ارائه شده، رزولوشن نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل است و تراکم پیکسلی نمایشگر نیز به 424 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. نزدیک به 75 درصد از پنل جلوی گوشی جدید ایسوس، با صفحه‌نمایش 5 اینچی آن پوشانده شده است.

ZenFone Max Plus M1 از یک باتری غول‌آسای 4130 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که در حالت استندبای، شارژدهی 26 ساعته خواهد داشت؛ ضمن اینکه با پخش مداوم فیلم، شارژدهی نزدیک به 13 ساعت دارد. از این مدل همچنن می‌توانید به عنوان یک پاوربانک برای گوشی‌های دیگر استفاده کنید. باتری گوشی جدید ایسوس از قابلیت شارژ سریع 10 واتی (با جریان 2 آمپر و ولتاژ 5 ولت) پشتیبانی می‌کند و برای شارژ گوشی، باید شارژر را به درگاه قدیمی microUSB 2.0 موجود در لبه‌ی پایین آن متصل کنید.

image

مدل ZenFone Max Plus M1 به پردازنده هشت هسته‌ای MT6750T مدیاتک مجهز شده است؛ فرکانس هسته‌های پردازشی روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است و واحد پردازشگر گرافیکی Mali T860، رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد. گوشی جدید ایسوس، سه گیگابایت رم دارد و فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی ارائه می‌دهد؛ مشخصات ZenFone Max Plus M1 به خوبی پرچم‌داران نیست اما به عنوان یک مدل میان‌رده، می‌توان این گوشی را در سطح مناسبی ارزیابی نمود.

ZenFone Max Plus M1 به دوربین سلفی با دهانه لنزی F2.0 مجهز شده است؛ در پنل پشتی نیز، دوربین دوگانه با یک لنز واید جای گرفته است. در پنل پشتی، دوربین 16 مگاپیکسلی PixelMaster جای گرفته است که سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز (PDAF) دارد؛ این دوربین قادر است روی سوژه‌ها در مدت 0.03 ثانیه فوکوس کند. سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی ZenFone Max Plus M1 نیز می‌تواند با زاویه دید 120 درجه، عکاسی نماید. در جلوی گوشی، ایسوس از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که قابلیت زیباسازی خودکار چهره دارد و حتی می‌توانید سلفی‌های پانوراما با کمک دوربین ثانویه گوشی به ثبت برسانید. 

ZenFone Max Plus M1 به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر خود، به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است و البته برای علاقه‌مندان، سیستم تشخیص چهره ارائه می‌دهد. این مدل برای افرادی مناسب است که به دنبال یک گوشی با شارژدهی بالا هستند؛ ضمن اینکه به دوربین گوشی خود اهمیت زیادی می‌دهند. ZenFone Max Plus M1 به همین جهت، گزینه مناسبی است؛ ضمن اینکه نمایشگری بزرگ را به همراه دارد و ابعاد آن نیز جمع‌وجور است.

باید اشاره کرد که این فبلت، پنل پشتی از جنس آلومینیوم دارد؛ ضمن اینکه ضخامت آن به 8.8 میلی‌متر می‌رسد. ZenFone Max Plus M1 با وزن 160 گرم، گزینه نسبتاً سبکی محسوب می‌شود؛ با وجود اینکه به باتری با ظرفیت بالا مجهز شده است. این گوشی را به رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و قیمت 14900 روپیه (معادل با 229 دلار) را برای گوشی جدیدش درنظر گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۸
این گوشی چندین ماه که معرفی شده و توی دیجی کالا موجوده گوشی های جدید ایسوس ۳ تا گوشی هستن زنفون ۵ لایت ،زنفون ۵،زنفون ۵ z لطفا اطلاعات رو کامل بدین