خانهاخبار
MWC 2018: گوشی Nokia 7 Plus با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

MWC 2018: گوشی Nokia 7 Plus با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

گوشی میان‌رده Nokia 7 Plus با دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی به صورت رسمی توسط HMD در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شد.
۱۳۹۶/۱۲/۶

همان‌طور که انتظار داریم، شرکت HMD Global در نمایشگاه MWC 2018 با گوشی‌های جدیدش حاضر شد و از میان‌رده Nokia 7 Plus به صورت رسمی رونمایی کرد. این مدل که تحت پروژه «اندروید وان» به بازار عرضه خواهد شد، فاقد شخصی‌سازی‌های نرم‌افزاری از سوی شرکت سازنده است و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را سریع‌تر دریافت خواهد کرد. مطابق با تِرِند رایج در بازار موبایل، Nokia 7 Plus به نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده است که رزولوشن نمایشگر آن، Full HD+ یا 1080 در 2160 پیکسل است. با توجه به اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک است، حسگر اثرانگشت در پنل پشتی قرار دارد؛ با این‌حال، لوگوی نوکیا همچنان در بالای صفحه‌نمایش جای می‌گیرد.

image

گوشه‌های نمایشگر متناسب با طراحی کلی گوشی، لبه‌های گرد دارد و دوربین دوگانه در پنل پشتی با نواری طلایی رنگ از بدنه متمایز شده است. حلقه‌ای طلایی رنگ نیز دور حسگر اثرانگشت را فرا گرفته و همین موضوع باعث شده است تا Nokia 7 Plus طراحی خاصی داشته باشد که آن‌را نسبت به سایر میان‌رده‌های بازار متمایز می‌کند. جنس بدنه گوشی، از آلومینیوم است و به همین جهت، حسی خوبی را در هنگام به‌دست گرفتن Nokia 7 Plus تجربه خواهید کرد؛ این مدل، قادر به ارائه‌ی ویژگی Pro Audio است.

مشخصات

image

در زیر کالبد گوشی Nokia 7 Plus، تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام با هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهری جای گرفته است؛ واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 نیز بخشی از تراشه جدید کوالکام است. با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، مدل Plus نوکیا 7 بهتر از سایر میان‌رده‌ها عملکرد خواهد کرد. این فبلت 6 اینچی به باتری 3800 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و با توجه به عملکرد پردازنده و رزولوشن صفحه‌نمایش، انتظار داریم تا دو روز شارژدهی داشته باشد. 

دوربین زایس

image

در پنل پشتی نوکیا 7 پلاس، دو سنسور با لنز زایس جای گرفته است؛ سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری، Nokia 7 Plus را به یک میان‌رده قدرت‌مند برای عکاسی مبدل می‌سازد. برای عکاسی سلفی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای گرفته است. حالت عکاسی Pro Camera به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات حرفه‌ای دوربین نظیر تعادل سفیدی رنگ، فوکوس، ISO، سرعت شاتر و نوردهی را کنترل کنید.

زمان عرضه و قیمت

image

فبلت 6 اینچی نوکیا 7 پلاس به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است که برای شارژ سریع باتری غول‌آسای 3800 میلی‌آمپر ساعت آن کاربرد دارد. جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است. Nokia 7 Plus به رنگ‌های مشکی/مسی و سفید/مسی در اوایل آوریل عرضه خواهد شد و 399 یورو قیمت دارد. 

مشخصات نوکیا 7 پلاس را در ادامه مشاهده کنید:

  • سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0
  • نمایشگر 6 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD + و نسبت ابعاد 2 به 1
  • تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام
  • چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با F1.75 و 13 مگاپیکسلی با F2.6؛ لنزهای دوربین توسط زایس توسعه یافته است
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با F2.0 با لنز زایس
  • باتری 3800 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم
  • ضخامت: 7.9 میلی‌متر
  • جک هدفون: دارد
  • حسگر اثرانگشت: دارد

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

مجید

۱۳۹۹/۴/۲۴
داداش نوکیا کیفیتش اصلا افت نمیکنه به مرور زمان ولی هواوی بعد از یه سال دل آدموم میزنه

Fazel

۱۳۹۷/۲/۲۵
لنز زايس به كل گوشي هواوي مي ارزه...

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۸
نوکیا بسیار با کیفیت تر از الجیه.ال جی در حد هنگ تی سیه کیفیتش پایینه و هر سال ضرر میکنه

ALI

۱۳۹۶/۱۲/۸
اونایی که چشش دیدن نوکیا رو ندارن بگم در چند سال اینده نوکیا از اپلم جلو میزنه همانند جمعیت هند که از چین جلو میزنه تا 30 سال دیگه

سینا

۱۳۹۶/۱۲/۸
نوکیا دیگه مرد به دوران اوج برنمیگرده. الان جاشو داده ال جی. کیفیت الان محصولات ال جی بسیار بهتر از نوکیا اون زمانه