خانهاخبار
نمونه آزمایشی Huawei P20 با طراحی کاملاً متفاوت

نمونه آزمایشی Huawei P20 با طراحی کاملاً متفاوت

تصاویری از نمونه آزمایشی Huawei P20 به‌دست آمده است که این مدل را با پنل پشتی از جنس شیشه فاش می‎کند؛ ضمن اینکه پرچم‌دار جدید هوآوی فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا است.
۱۳۹۶/۱۲/۵

هوآوی موفق شده است تا راهی برای تمایز پرچم‌داران جدیدش از محصولات سازندگان دیگر پیدا کند؛ P20 و P20 Plus که نام اعضای جدید سری P است، به دوربین سه‌گانه مجهز خواهند شد. با این‌حال، شرکت چینی برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود در کنگره موبایل بارسلون ندارد و رونمایی از آن‌ها را به تاریخ دیگری در شهر پاریس (پایتخت فرانسه) موکول کرده است.

image

آخرین اطلاعاتی که پیرامون Huawei P20 به‌دست آمده است، مربوط به تصاویر آزمایشی این مدل می‌شود؛ وب‌سایت Android Authority موفق شده است تصاویری را از مدل آزمایشی پرچم‌دار جدید هوآوی به‌دست آورد. با این‌ وجود، باید اعلام کرد که مدل فاش شده، یک نمونه آزمایشی اولیه است و خبری از دوربین سه‌تایی در پنل پشتی آن نیست! 

image

مدلی که اخیراً فاش شده، فاقد دکمه‌ی فیزیکی تنظیم صدا است؛ به‌نظر می‌رسد کلید فیزیکی صدا، جای خود را به نشانگر لمسی در بالای دکمه‌ی پاور داده است. به همین جهت برای افزایش صدا، تنها کافی است انگشت خود را به سمت بالا بکشید یا در صورت تمایل به کاهش صدای خروجی، به سمت پایین سوایپ کنید.

با وجود اینکه مدل فاش شده، فاقد دوربین سه‌تایی در پنل پشتی خود است؛ منبع انتشار آن ادعا می‌کند Huawei P20 Pro یا Huawei P20 Plus از دوربین سه‌تایی استفاده خواهد کرد. البته در دعوت‌نامه‌ای که اخیراً توسط هوآوی منتشر شده است، عرضه پرچم‌داران 2018 این شرکت با دوربین سه‌گانه تأیید می‌شود.

image

نمونه آزمایشی جانشین Huawei P10 از درگاه USB Type-C استفاده می‌کند و فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا است؛ رویه‌ای که در طی چند سال اخیر، مرسوم شده است. ضمن اینکه Huawei P20 به بلندگوی دوگانه مجهز خواهد بود؛ البته این قابلیت هنوز تأیید نشده است و تنها تعدادی حفره در لبه‌ی پایین گوشی دیده می‌شود. به همین جهت، مطمئن نیستیم که هر دو بلندگو برای پخش آهنگ کاربرد داشته باشند.

به همراه پرچم‌داران جدید هوآوی، مدل Lite نیز عرضه خواهد شد؛ این گوشی طراحی مانند Huawei P20 و Huawei P20 Plus خواهد داشت و البته فاقد دوربین سه‌گانه است. ضمن اینکه پردازنده مورد استفاده در P20 Lite نسبت به قلب تپنده پرچم‌داران جدید سازنده‌ی چینی، ضعیف‌تر خواهد بود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۵
اون گوشی به رنگِ آبی?
شیک و قشنگ و نازه