خانهاخبار
احتمال معرفی شبکه اجتماعی Uhssup سامسونگ به همراه پرچمداران Galaxy S9

احتمال معرفی شبکه اجتماعی Uhssup سامسونگ به همراه پرچمداران Galaxy S9

سامسونگ قرار است هفته آینده در تاریخ 6 اسفند از دو پرچم‌دار تازه خود پرده بردارد. گزارش شده است پلتفرم اجتماعی تازه سامسونگ هم تحت عنوان Uhssup احتمالا در همین رویداد به همراه Galaxy S9 معرفی می‌شود. سامسونگ قصد دارد با معرفی این شبکه اجتماعی تازه وارد دنیای پیام رسان‌ها شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲

سامسونگ قصد دارد دوگانه پرچم‌دار تازه خود را از سری Galaxy S تحت عنوان S9 و S9 Plus تا چند روز آینده رسما معرفی کند و ممکن است که از شبکه اجتماعی اختصاصی خود هم که Uhssup نام دارد در خلال همین رویداد پرده بردارد. این خبر ابتدا توسط خبرگزاری کره‌ای HeralCorp و به نقل از منابع آگاه منتشر شد و پس از آن اغلب خبرگزاری‌های معتبر هم به آن پرداختند. این پلتفرم قرار است به شکل یک اپلیکیشن اندرویدی معرفی شود و اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد، احتمالا به صورت پیش فرض روی دوگانه پرچم‌دار مذکور نصب می‌شود. البته هنوز درباره نام تجاری نهایی آن مطمئن نیستیم اما سامسونگ چندی پیش دو نام تجاری Uhssup و Samsung Social را در کره جنوبی که کشور مبدأ برند این کمپانی است، رسما به ثبت رساند. از طرفی انتخاب نام Samsung Social منطقی‌تر به نظر می‌رسد و مفهوم اصلی این اپلیکیشن را بهتر می‌رساند. این نام همچنین با استراتژی تازه سامسونگ در نام‌گذاری خدمات و سرویس‌های متعدد ازجمله Samsung Internet، Samsung Email، Samsung Music و Samsung Health در یک راستا قرار دارد.

image

نام تجاری که اواخر ماه ژانویه رسما به ثبت رسید از معرفی یک اپلیکیشن اجتماعی مبتنی بر موقعیت جفرافیایی (GPS) خبر می‌داد. منابع خبرگزاری HeraldCorp هم این موضوع را تأیید کرده و اضافه کرده‌اند که پلتفرم اجتماعی سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت جغرافیای خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و به یکدیگر پیام کوتاه سریع ارسال کنند. بدین ترتیب تلاش تازه این غول تکنولوژی را در زمینه توسعه پلتفرم‌های اجتماعی باید به نوعی رقابت با امثال Facebook Messanger، WhatsApp و Viber قلمداد کرد. کمپانی سامسونگ در حال حاضر در زمینه‌های متعددی فعالیت می‌کند اما تلاشی در بخش اجتماعی و ارتباطی کاربران نداشته است. این سرویس تازه ظاهرا قرار است اولین قدم این سازنده در بخش پیام‌رسان‌ها باشد.

معرفی یک اپلیکیشن پیام رسان مجزا با ویژگی‌های ساده و اصلی ارتباطی از سوی سامسونگ باعث می‌شود که این سازنده جایگاهش را به عنوان بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان قوت ببخشد و همچنین علی‍‌‌رغم وابستگی به سیستم عامل گوگل، اکوسیستم موبایلی منحصر به فردی را برخلاف سایر محصولات اندرویدی از سازندگان دیگر، پایه‌گذاری کند. این غول تکنولوژی تا کنون توانسته است راهکارهای نرم افزاری مختلفی را برای Gmail، Chrome، Keep و Google Assistant توسعه دهد و قصد دارد علی‌رغم بهره گرفتن از سیستم عامل اندروید کمپانی گوگل از نظر نرم افزاری و اپلیکیشنی با این غول تکنولوژی رقابت کند.

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus قرار است یکشنبه هفته آینده در خلال رویدا انپکد رسما معرفی شوند و انتظار می‌رود که عرضه جهانی‌شان هم از اواسط ماه مارس آغاز شود. قیمت نهایی این گوشی‌ها هنوز اعلام نشده است اما نسخه پایه S9 حداقل 800 دلار قیمت گذاری می‌شود و تازه‌ترین گزارش‌ها هم حاکی از آن هستند که S9 Plus احتمالا 1350 دلار قیمت خواهد داشت. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۱۲/۲
کشته ی مرده ی اون جمله ی اخرتم . یه پا شاعری

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲
اینم شبکه‌اجتماعی?
به همه حامیانِ متعصبِ اپل، سونی، بلک‌بری، ال‌جی-مِل‌جی،، توصیه می‌کنم تا دیر نشده به دریای بی‌کرانِ سامسونگ بپیوندید و از لذایذ آن برخوردار شوید.
یکباره دل بکنید از آن اپلِ گران و بی‌خاصیت..
این دندانِ لق را یکباره بکنید بندازید دور...?
خودتان را از غل و زنجیر و بندِ اپل رها کنید و به پرواز در آیید??