خانهاخبار
پرچم‌دار جدید ال‌جی با بلندگوی استریو و اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد

پرچم‌دار جدید ال‌جی با بلندگوی استریو و اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا گوشی پرچم‌دار جدیدش را در اواخر بهار ارائه دهد؛ این مدل نمایشگر 6.1 اینچی خواهد داشت و مانند نسل، چهار گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

از آنجایی‌که گوشی پرچم‌دار LG G6 در نمایشگاه MWC معرفی شد، ممکن است انتظار داشته باشید که شرکت کُره‌ای از جانشین آن یعنی G7 در نمایشگاه MWC در اواخر ماه فوریه رونمایی کند؛ با این‌حال، چنین نخواهد شد. شرکت کُره‌ای، اخیراً استراتژی جدیدی را برای رقابت در بازار موبایل اتخاذ کرده است و به همین جهت، نسخه ارتقا یافته V30 (این فبلت در اواخر سال 2017 در دو مدل استاندارد و «پلاس» عرضه شده بود) را در نمایشگاه MWC 2018 ارائه می‌دهد.

image

آن‌طور که پیداست، سیاست‌های جدید ال‌جی و به تبع، سخت‌گیری‌های مسئولین این شرکت باعث شده است تا نسل جدید LG G6 در ماه ژوئن (خرداد / دهه اول تیر) معرفی شود. براساس گزارش‌های منتشر شده، جانشین LG G6 با نام تجاری G7 عرضه نخواهد شد؛ هنوز مشخص نیست ال‌جی چه سیاستی را برای نام‌گذاری این مدل در پیش خواهد گرفت. تنها می‌دانیم که پرچم‌دار جدید ال‌جی با اسم‌رمز Judy در حال توسعه است.

پرچم‌دار 2018 ال‌جی به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد؛ همان تراشه‌ای که در بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی امسال به کار گرفته می‌شود. شرکت ال‌جی، درنظر دارد تا نسل جدید LG G6 را با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ارائه دهد؛ هنوز مشخص نیست چرا Judy به چهار گیگابایات رم مجهز شده است. بسیاری از گوشی‌های امسال با شش گیگابایت رم یا بیشتر ارائه خواهند شد؛ سونی نیز که روی چهار گیگابایت رم برای گوشی‌های پرچم‌دار خود پافشاری می‌کند، Xperia XZ Pro را با شش گیگابایت رم وارد بازار خواهد کرد. با این‌حال، شاید مدل‌های دیگری از پرچم‌دار جدید ال‌جی با پسوند «پلاس» یا «s» عرضه شود که فضای ذخیره‌سازی بیشتر یا حتی حافظه رم بالاتری داشته باشند؛ به عنوان مثال، مدل Plus ال‌جی جی 6 و ال‌جی وی 30 در سال گذشته با حافظه داخلی بیشتر نسبت به مدل‌های پایه به بازار عرضه شده است. 

image

گفته شده است که Judy به عنوان پرچم‌دار جدید ال‌جی، نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت ابعاد 2 به 1، روشنایی حداکثر 800 نیت و پشتیبانی از استاندارد HDR10 خواهد داشت؛ مشخص نیست آیا رزولوشن نمایشگر QHD+ خواهد بود یا ال‌جی، تغییراتی را در این زمینه اعمال کرده است. همچنین گمان می‌رود که این مدل، از نمایشگری با فناوری جدید MLCD+ استفاده کند؛ این نمایشگرها، 35 درصد مصرف کم‌تری نسبت به پنل‌های معمولی IPS LCD دارند و ساب‌پیکسل RGBW (در هر پیکسل، چهار زیر پیکسل آبی، سبز، قرمز و سفید وجود دارد) برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

در پنل پشتی گوشی Judy، دوربین دوگانه به کار گرفته خواهد شد که لنزهایی از جنس شیشه دارد؛ گمان می‌رود این مدل با دو سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز F1.6 ارائه شود. LG V30 نیز تقریباً به چنین ترکیبی برای دوربین اصلی مجهز شده بود. گوشی جدید ال‌جی در برابر آب و گردوغبار به لطف دریافت گواهی IP68 مقاومت دارد؛ هرچند، موفق به دریافت استاندارد نظامی برای بهبود مقاومت شده است. در نهایت گمان می‌رود که جانشین LG G6 با بلندگوهای استریو ارائه شود؛ آن‌طور که پیداست، ال‌جی بلندگوها را با نام تجاری BoomBox عرضه خواهد کرد. دیگر قابلیت‌های این گوشی، عبارتند از دوربین با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و شارژ بی‌سیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
هنگ جی رم 10 هم بزنه بازم هنگ میکنه و آخرش بوت لوپ میشه.نه دوربینش خوبه نه باتریش خوبه نه صفحه نمایش های مسخره اولد پلاستیکیش که پیکسل میسوزونه و سایه میندازه و اقعا مفت بدن من نمیگیرم چون جاش سطل آشغاله Hang Is Good

حمید

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
آقای فقار اونی که همیشه یه پله نه دو پله عقب تره سامهنگه بعدشم هنگی جان بالا نوشته که آنطور که گفته شده یعنی که صددرصد از چیزی مطمئن نیستن

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
مفتش گرونه هنگ جی فقط بوت لوپ میشه و سایه میندازه و هنگ میکنه.فروش پایین کیفیت پایین Hang Is Good

yashar2080

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
سامسونگ مگه 6 هستش؟!!!! اونم رمش تو 54 گیگ 4 هستش.. اینم همینطور...
رم 6 رو تو 128 گیگ میذارن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
اسنپو کرد ۸۴۵
ولی رم هنوز ۴گیگ
در حالی که رقبا همه ۶ گیگ زدن
LG همیشه یک‌پله عقب‌تره