خانهاخبار
اسنپ‌چت بطور زنده لحظات المپیک زمستانی را پخش خواهد کرد

اسنپ‌چت بطور زنده لحظات المپیک زمستانی را پخش خواهد کرد

اسنپ‌چت با معرفی قابلیت Live و با همکاری با شبکه NBC قصد دارد المپیک زمستانی را به صورت زنده پخش کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

در روز شنبه، Snapchat جدیدترین ویژگی خود را با نام "Live" معرفی خواهد کرد. هدف اصلی معرفی این ویژگی نمایش لحظات کلیدی در رویدادهای بزرگ در طول بازی‌های المپیک زمستانی است. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که مهمترین و جالبترین رویدادهای پیش آمده در المپیک را انتخاب و تماشا کنید. البته به یاد داشته باشید این‌ها تصاویر تنها به مدت 24 ساعت عمر دارند، بنابراین شما باید سریع آنها را تماشا کنید.

یک نکته کلیدی که باید متذکر شد این است که در حال حاضر شما نمیتوانید از ویژگی Live برای پخش ویدیوهای شخصی خود استفاده کنید. اسنپ‌چت برای پوشش خبری این رویداد بزرگ ورزشی تنها با شبکه NBC همکاری می کند تا مهمترین لحظات بازی‌ها درشهر پیونگ چانگ را پخش کند.

image

شبکه NBC دو برنامه اختصاصی با استفاده از اسنپ‌چت پخش می‌کند. برنامه Pipe Dreams که به صورت اختصاصی به مسابقات و برنامه‌های اسنوبورد المپیک اختصاص دارد و برنامه Chasing For Gold که مختص پوشش تیمی از ورزشکاران ایالات متحده خواهد بود. هر دوی این برنامه‌ها که از ویژگی جدید اسنپ‌چت استفاده می‌کنند در برگه Discover اسنپ‌چت و تا تاریخ ۲۵ فوریه قابل تماشا و دسترسی خواهند بود.

البته پخش زنده مسابقات تنها بخشی از این ویژگی جدید است؛ کاربران به کارت‌های خاصی دسترسی خواهند داشت که حاوی پست‌های ورزشکاران حاضر در المپیک زمستانی هستند، زمان انجام مسابقات و برنامه‌های المپیک را می‌توانند مشاهده کنند و به طور کلی در کنار پخش ویدیویی، به شما اطلاعات ارزشمندی درباره تمام اتفاقات مرتبط با المپیک خواهد داد.

این اولین بار نیست که Snapchat یک رویداد مهم جهانی را پوشش می‌دهد. در سال 2016 و در حین برگزاری مسابقات المپیک ریو، این برنامه از طریق قابلیت استوری در برنامه خود به پوشش این اتفاق مهم کمک بسیاری کرد. اما در واقع  این اولین بار است، که برای پوشش چنین مسابقاتی از پخش زنده و قابلیت Live استفاده می‌کند.

با توجه به اینکه رقیب اصلی اسنپ‌چت، یعنی اینستاگرام زمان زیادی است که قابلیت Live خود را عرضه کرده و در این مدت هم طرفداران فراوانی پیدا کرده است، هنوز مشخص نیست که مسئولان اسنپ‌چت چه زمانی قصد دارند این قابلیت را به صورت عمومی برای کاربران عرضه کنند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای پوشش رویدادهای مهم دارد به یک ویژگی عمومی تبدیل می‌شود و بسیاری از افرادی که تا پیش از این به دلیل انحصار رسانه‌ها یا کمبود امکانات نمی‌توانستند حرف‌ها و نمایش خود را به دیگران نمایش دهند، حالا با استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به رایگان پیام خود را برای تمام دنیا مخابره کنند. اتفاقی که زیاد خوشایند رسانه‌های سنتی نخواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)