خانهاخبار
شرکت زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی 9 با نسبت تصویر 18:9 رونمایی خواهد کرد

شرکت زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی 9 با نسبت تصویر 18:9 رونمایی خواهد کرد

شرکت چینی ZTE کمتر از یک ماه دیگر و در نمایشگاه MWC 2018 قصد دارد گوشی میان‌رده Blade V9 با صفحه نمایش بی‌حاشیه را معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۰

از ماه دسامبر ZTE در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده جدید و مورد نظر خود به اسم Blade V9 بوده است. در نهایت زد­‌تی­‌ای قصد دارد ماه آینده و در نمایشگاه MWC این دستگاه را به طور رسمی برای جهانیان معرفی کند. تصاویر مختلف و شایعات زیادی تا به حال درباره Blade V9 بوجود آمده بود، اما زد‌تی‌ای با انتشار یک بیانیه رسمی به سرعت به این شایعات پایان داد و اعلام کرد به زودی از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

اخیرا جزئیات و مشخصات بلید وی9 در FCC (کمیته ارتباطات فدرال) رویت شد و براساس آن می توان گفت این یک گوشی میان‌رده و با قیمت مناسب است

image

این محصول اولین دستگاه ZTE خواهد بود که دارای نسبت صفحه 18:9 است. صفحه نمایش 5.7 اینچی بلید وی9 وضوح تصویری 1080 در 2160 خواهد داشت و پردازنده اسنپدراگون 450 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی انتخاب شده است. با استفاده از پردازنده Snapdragon 450 Qualcomm این اجازه را می‌دهد که گوشی با 2، 3 یا 4 گیگابایت RAM سازگار باشد، و ZTE بسته به نیاز مشتری‌ها نسخه‌ای با حافظه رم متفاوت عرضه می‌کند. فضای ذخیره سازی داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایت خواهد بود و یک ورودی هم برای استفاده مشترک به عنوان کارت حافظه microSD یا سیم کارت دوم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته برای عاشقان صفحه نمایش‌های Amoled باید این نکته را یادآوری کرد که میان‌رده جدید این شرکت چینی کماکان از صفحه LCD استفاده می‌کند.

Blade V9 دارای یک دوربین عقب دوگانه با یک لنز 16 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک و یک لنز 5 مگاپیکسل با فوکوس ثابت است و در پنل جلو یک دوربین 13 پیکسلی قرار دارد. همچنین در قاب پشتی بلید وی9 یک سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد و کماکان این گوشی جک صوتی 3.5 میلی‌متری را حفظ کرده است. وظیفه انرژی دهی به این گوشی را یک باتری 3200 میلی‌آمپر‌ساعتی بر عهده دارد که بنظر می‌تواند شما را برای انجام فعالیت‌های یک روز کامل همراهی کند.

هنوز درباره قیمت این محصول و همچنین بازارهایی که این شرکت قصد عرضه محصول خود را در آن‌ها دارد خبری منتشر نشده است، هر چند با توجه به مشکلاتی که آمریکا با شرکت‌های چینی دارد بعید بنظر می‌رسد این گوشی به صورت قراردادی و رسمی هم بتواند پای خود را به این کشور باز کند، اما امیدواریم که مانند بعضی از گوشی‌های این شرکت، آن را در زمان عرضه در کشورمان نیز ببینیم. مطمئنا استفاده از صفحه نمایش بی‌حاشیه در یک گوشی میان‌رده با مشخصات و قیمت مناسب می‌تواند طرفداران زیادی را برای این محصول جذب کند.

انتظار می رود این گوشی در ماه دسامبر در دو رنگ طلائی و مشکی، در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2018 معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)