خانهاخبار
تصاویر مفهومی از پرچم‌دار نوکیا 10

تصاویر مفهومی از پرچم‌دار نوکیا 10

نوکیا هنوز اولین پرچم‌دار سال 2018 خود را معرفی نکرده اما انتشار شایعه‌های مختلف درباره دومین پرچم‌دارش آغاز شده است. این گوشی احتمالا نوکیا 10 نام‌گذاری می‌شود و دوربین اصلی‌اش 5 لنز مجزا خواهد داشت. در ادامه تصاویر مفهومی منسوب به این گوشی را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

گزارش شده است که نوکیا طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند تازه را با ماژول دوربین 5 گانه در دست دارد. شایعه‌های مختلف در این باره معتقدند که گوشی مذکور همان پرچم‌دار سطح بالای موعود سازنده مذکور به نام نوکیا 10 است. Concept Creator هم یکی از طراحان فعال در زمینه تصاویر و ویدیوهای مفهومی مربوط به گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار است که تا به حال کانسپت‌های از گوشی‌های سامسونگ، وان پلاس و هوآوی را منتشر کرده. این طراح حالا تصاویر مفهومی منسوب به نوکیا 10 را طراحی کرده و طراحی شیک و دوربین 5 گانه‌اش را به نمایش درآورده است.

image

 

در این تصاویر مفهومی شاهد هستیم که صفحه نمایش، بخش عمده پنل جلو را در گوشی نوکیا 10 تصاحب کرده است. با توجه به ترندهای محبوب و رایج در دنیای موبایل، این گوشی هم از نسبت نمایش مدرن 18:9 بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که دوربین سلفی دوگانه در حاشیه بالای صفحه آن تعبیه شود و جک هدفون 3.5 میلی متری هم در لبه بالای بدنه قرار گیرد.

image

به نظر می‌رسد که پنل جلو و پشت نوکیا 10 از جنس شیشه طراحی شده و فریم اصلی هم فلزی است. حسگر اثرانگشت در پنل پشتی و زیر ماژول دوربین اصلی دیده می‌شود و براساس گزارشی که ماه گذشته درباره دستگاه‌های احتمالی مجهز به اسنپ‌دراگون 845 منتشر شده بود، حدس می‌زنیم نوکیا 10 هم از این پردازنده پرچم‌دار تازه قدرت بگیرد. در گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این گوشی تازه احتمالا در اوت سال جاری رسما معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره تصاویر مفهومی نوکیا 10 چیست؟ آیا طرح پیشنهادی دوربین 5 گانه واقعا محقق می‌شود و نوکیا 10 را به بهترین پرچم‌دار سطح بالای سال 2018 تبدیل می‌کند؟

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)