خانهاخبار
هوآوی به دنبال عرضه P20, P20 Plus و P20 Lite

هوآوی به دنبال عرضه P20, P20 Plus و P20 Lite

هوآوی در حال توسعه جانشین P10 است و شایعات مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید شرکت چینی وجود دارد. اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، سه گوشی از سری P20 در سال 2018 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۹

از زمان رونمایی از پرچم‌داران سری میت 10 در اواخر سال 2017، شایعات مختلفی پیرامون اعضای جدید سری P منتشر شده است؛ با توجه به روندی که این شرکت برای نام‌گذاری اعضای سری پی انتخاب کرده، انتظار می‌رفت Huawei P11 به عنوان جانشین P10 و P10 Plus عرضه شود. با این‌حال، رولند کوانت، افشاگر معروف توئیتر در گزارش جدید خود اشاره کرده است که پرچم‌دار جدید هوآوی با نام Huawei P20 عرضه خواهد شد. 

علاوه‌براین، رولند کوانت ادعا می‌کند گوشی‌های مختلفی از سری P20 عرضه خواهد شد؛ شرکت هوآوی درنظر دارد تا سه مدل Huawei P20، Huawei P20 Plus و Huawei P20 Lite را در سال جدید میلادی معرفی نماید. به همراه نام تجاری هر مدل، رنگ‌بندی و اسم‌رمز آن‌ها نیز اعلام شده است.

مدل استاندارد از پرچم‌داران جدید هوآوی با نام تجاری Huawei P20 عرضه خواهد شد که اسم‌رمز Emily برای آن درنظر گرفته شده است. گفته می‌شود این مدل در رنگ‌ مشکی سرامیکی و یک رنگ دیگر با نام تجاری Twilight در دسترس قرار خواهد گرفت. پرچم‌دار دیگر شرکت هوآوی با اسم Huawei P20 Plus عرضه خواهد شد و در رنگ‌های مشکی سرامیکی و Twilight وارد بازار می‌شود. در نهایت، باید به مدل P20 Lite اشاره کرد که با اسم‌رمز Anne در حال توسعه است و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد.

image

پیش از انتشار این گزارش، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون نام تجاری احتمالی جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus منتشر شده بود. هنگامی‌که میت 10 عرضه شد، یک واردکننده به این موضوع اشاره کرد که سری P20 در سال آینده توسط هوآوی عرضه خواهد شد؛ مدتی بعد، صفحات آزمایشی برای دو گوشی Huawei P11 و Huawei P12 در وب‌سایت رسمی هوآوی ایجاد شد.

همچنین غول فناوری چینی، نام تجاری Huawei P11 را در ایالات متحده، انگلستان، تایوان و هنگ‌ کنگ به ثبت رسانده است. ثبت این نام تجاری در سال 2015 صورت گرفته است؛ ظاهراً هوآوی در رابطه با نام‌گذاری پرچم‌داران جدیدش مردد بوده است اما در نهایت تصمیم گرفته تا خانواده P20 را به عنوان اعضای جدید سری P گوشی‌های هوشمند خود ارائه دهد. 

اگر هوآوی به دنبال پیروی از تِرِند رایج در بازار باشد، Huawei P20 حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و ممکن است پرچم‌دار جدید این شرکت به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده باشد. انتظار می‌رود تراشه Kirin 970 با برخورداری از واحد پردازش عصبی به منظور پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی، قدرت پرچم‌داران Huawei P20 و Huawei P20 Plus را تأمین نماید.

باید اشاره کرد که پیش‌تر، به عرضه Huawei P20 Pro نیز اشاره شده بود؛ هنوز مشخص نیست آیا این مدل عرضه خواهد شد یا شایعات موجود پیرامون آن، نادرست بوده است. ویژگی متمایز پرچم‌داران سری P20، تجهیز آن‌ها به دوربین سه‌گانه است؛ برخلاف Galaxy S9 Plus یا iPhone X که دوربین دوگانه دارند، هوآوی از سه سنسور در پنل پشتی استفاده خواهد کرد. البته شرکت چینی تصمیمی برای رونمایی از پرچم‌داران جدید خود در ماه فوریه ندارد و گفته می‌شود معرفی جانشین Huawei P10 و Huawei P10 Plus به زمان دیگری موکول شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)