خانهاخبار
مروری بر ویژگی‌های نسخه بتا iOS 11.3

مروری بر ویژگی‌های نسخه بتا iOS 11.3

شرکت اپل از ویژگی‌های جدیدترین به‌روزرسانی آی‌اواس رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۱۱/۷

اپل تمام تغییرات اصلی که به واسطه به‌روزرسانی جدید iOS 11.3 ایجاد می‌شود را اعلام نموده است. این یک بسته بسیار مهم برای اپل است، زیرا به کاربران قدیمی ‌این امکان را می‌دهد که با غیر‌فعال کردن ویژگی مدیریت باتری بتوانند از کاهش عملکرد دستگاه به واسطه باتری‌های تضعیف شده جلوگیری کنند. برخی دیگر از ویژگی‌ها نیز در این به‌روزرسانی موجود است که در لیست زیر طبق اعلام بسته خبری اپل جمع‌آوری شده است.

image

1- ویژگی جدیدی که سلامت باتری را نشان می‌دهد و اگر سلول‌های باتری نیاز به سرویس داشته باشند اعلام می‌کند. این ویژگی از طریق منوی تنظیمات و زیر منوی باتری در آیفون 6 به بعد قابل دسترسی خواهد بود.

2- کاربران می‌توانند سیستم مدیریت مصرف انرژی را فعال و غیرفعال نمایند تا بتوانند حداکثر عملکرد آیفون خود را به کار گیرند. این ویژگی نیز از طریق منوی تنظیمات باتری قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر مدیریت مصرف بر روی دستگاه‌های آیفون ۶، ۶ اس و ۷ قابل اجرا است.

3- AR کیت نسخه 1.5 به توسعه‌دهندگان معرفی می‌شود. AR کیت قادر است اشیای مجازی را روی دیوارها، درها و دیگر سطوح مجازی قرار دهد. به علاوه می‌تواند اشکال نامنظم را به صورت دقیق‌تر به تصویر بکشد. دنیای واقعی از درون لنز دوربین نیز با ۵۰% وضوح بیشتر مقدور خواهد بود و همچنین از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

4- سیستم ثبت و ضبط جدید اطلاعات به برنامه Health اضافه می‌گردند. این قابلیت می‌تواند اطلاعات بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها را جمع‌آوری کرده و با سرعت بالا به داده‌های دارویی دسترسی پیدا کند. این خدمت با استفاده از رمز ورود مورد محافظت قرار خواهد گرفت.

5- Animoji‌های جدید اضافه می‌شود؛ شیر، خرس، اژدها و جمجمه.

6- موزیک ویدیو‌ها می‌توانند وارد اپل موزیک شوند.

7- اخبار اپل در قسمت اخبار جدید و همچنین ویدئوهای خبری بهبود می‌یابد و در دسته‌‌ای جداگانه (For you section) خبرهای دلخواه شما را دسته‌
بندی می‌کند.

8- بیزینس چت به عنوان یک گزینه جانبی به سیستم پیام‌ها اضافه می‌شود که کاربران می‌توانند راحت تر با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند.

9- پشتیبانی از محل‌یابی پیشرفته (AML). این سرویس هنگامی‌ که کاربر با خدمات اورژانسی تماس می‌گیرد به صورت خودکار محل مکانی کاربر را به سرور ارسال می‌کند، که البته این قابلیت فقط در کشورهایی که AML در آن‌ها فعال است قابل دسترسی است.

10- سیستم احراز هویت جدید هوم‌کیت باعث می‌شود که توسعه دهندگان بتوانند پشتیبانی این پلتفرم را برای تجهیزات جانبی کنونی فراهم کنند.

iOS 11.3 چندی پیش در اختیار توسعه دهندگان سیستم عامل iOS  قرار گرفته است و نسخه بتا عمومی آن نیز برای همه کاربران منتشر شده است. شرکت اپل اعلام کرده این به‌روزرسانی بهار امسال برای عموم منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

افشین میلادی

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
سلام شما نصب کردید گوشیتون چطوری شده خوب یا بد ،آخه منم ۶ اس پلاس دارم خیلی ازش راضی بودم قبل آپدیت اما الان گوشی شارژرش خود ب خود دیسکانکت میشه و گاهی خاموش میشه روی شارژ ۲۰ درصد وقتی صفحات اپ ها رو ورق میزنم خیلی کند هستش!!!!

Raptor

۱۳۹۶/۱۱/۷
من نصب کردم نسخه بتا رو
اما ویژگیه جدید که سلامت باتریو نشون
میده اضافه نشد
Iphone 6s plus

sajad

۱۳۹۶/۱۱/۷
khobe apple jadidan khob be modiriat battery ahamiat mide