خانهاخبار
پرچمدار Huawei P20 Pro با نمایشگر کشیده 19:9 معرفی خواهد شد

پرچمدار Huawei P20 Pro با نمایشگر کشیده 19:9 معرفی خواهد شد

یکی از گوشی‌های جدید شرکت هوآوی با شماره مدل Huawei ANE-LX1 در آزمون HTML5 فاش شده است که عرضه احتمالی آن‌را با نمایشگر کشیده 19 به 9 تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

بسیاری از گوشی‌های رده‎بالا یا میان‌رده که با نمایشگر کشیده معرفی شده‌اند، از صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 استفاده می‌کند. با این‌حال، گوشی‎های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 8، گلکسی ای 8 (مدل 2018) و گلکسی ای 8 پلاس (2018) از این موضوع مسثتنی هستند زیرا به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز شده‌اند. شیائومی و زدتی‌ای نیز، Mix Mix و Nubia Z17S را با صفحه‎نمایش 17 به 9 عرضه کرده‌اند و آیفون 10 (iPhone X) اپل نیز از یک نمایشگر با نسبت ابعاد 19.5 به 9 استفاده می‎کند.

آن‌طور که پیداست، هوآوی در سال جدید میلادی با پرچم‏‌دارانی مجهز به صفحه‎نمایش کشیده با نسبت ابعاد 19 به 9، رقابت را به مرحله‌ای تازه وارد خواهد کرد. به دنبال افشای یکی از پرچم‌داران 2018 هوآوی با نمایشگر 18.7 به 9، به‌تازگی اطلاعاتی از یک مدل دیگر به‎دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت چینی روی یک گوشی رده‌بالا با نمایشگر 19 به 9 مشغول به کار است.

image

گوشی جدید هوآوی در آزمون HTML5 فاش شده است و شماره مدل Huawei ANE-LX1 دارد که سیستم‎عامل اندروید اوریو 8.0 روی آن اجرا می‎شود. در لیست مشخصات به‎دست آمده، اشاره شده است که رزولوشن صفحه‎نمایش، 360 در 760 پیکسل خواهد بود؛ البته، این رزولوشن واقعی نمایشگر نیست و تنها تجسمی از نسبت ابعاد صفحه‎نمایش را ارائه می‎دهد. آن‎طور که پیداست، رزولوشن واقعی نمایشگر احتمالاً 1080 در 2280 پیکسل خواهد بود و با توجه به این ارقام، گوشی جدید هوآوی نمایشگری با نسبت ابعاد 19 به 9 خواهد داشت.

وب‌سایت Gizmochina در گمانه‎‌زنی‌های خود پیرامون این مدل، مدعی شده است یکی از اعضای پرچم‌دار سری P20 هوآوی با چنین نمایشگری همراه خواهد بود. با توجه به نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، ممکن است مدل فاش شده نسخه Pro پرچم‌‏دار Huawei P20 باشد؛ در رابطه با این مدل، شایعات مختلفی وجود دارد و برخی مدعی هستند که در بالای نمایشگر آن، بریدگی وجود خواهد داشت و همین موضوع می‌تواند نسبت ابعاد 19 به 9 گوشی Huawei P20 Pro را تأیید نماید.

image

وب‌سایت GizChina از سوی دیگر، مدعی شده است که شماره مدل مذکور به جانشین Honor 9 یعنی گوشی Honor 10 اختصاص دارد. این خبرگزاری مدعی است هوآوی پرچم‌دار جدیدش را با نمایشگر 18.7 به 9 عرضه خواهد کرد و نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 19 به 9 را برای پرچم‌دار جدید برند Honor درنظر گرفته است.

در صورتی‌که مدل فاش شده، گوشی پرچم‌دار Honor 10 هوآوی باشد؛ این مدل در سه ماهه دوم سال 2018 عرضه خواهد. در غیر این صورت، هوآوی از پرچم‌داران سری P20 در نمایشگاه MWC 2018 در اواخر ماه فوریه رونمایی خواهد کرد. براساس گمانه‎زنی‌ها، Huawei P20 به سه دوربین مجهز خواهد شد؛ گفته می‌شود دوربین اصلی قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 40 مگاپیکسل است و قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ویژگی‌های متمایز پرچم‎داران 2018 هوآوی از رقبا خواهد بود. انتظار می‏رود تراشه Kirin 970 که در سری میت 10 استفاده شده است، قلب تپنده‌‏ی پرچم‌داران Huawei P20 باشد؛ براساس شایعات، سه گوشی از این سری معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
کم کم داریم به بربری نزدیک میشیم :))

الهام

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
کسی میدونه چرا خبری از آنر نوت 8 نیست؟؟؟

صادق

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
باز بگین کپی. تقلب. چرا نمیخواین قبول کنین اپل و سامسونگ در خطرند.فقط هواوی

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
خیلی دراز میشه صفحه اش