خانهاخبار
تصویر قاب گوشی HTC U11 EYEs فاش شد

تصویر قاب گوشی HTC U11 EYEs فاش شد

پس از انتشار خبرهای مختلف درباره گوشی‌های آینده اچ تی سی، حالا شاهد فاش شدن تصویر قاب محافظ منسوب به HTC U11 EYEs هستیم. این گوشی یکی از مین رده‌های تازه کمپانی تایوانی مذکور است و احتمالا به HTC U11 Life شباهت دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵
image

چند روز پیش گزارش درباره یک گوشی تازه اچ تی منتشر شد. این گزارش تصویری هم از یک قاب محافظ ژله‌ای و بی‌رنگ با خود به همراه داشت که آن را به یک گوشی به نام HTC U11 EYEs نسبت داده بود. این تصویر ابتدا در چهارشنبه هفته پیش در فضای وب فاش شد و قاب سیلیکونی گوشی مذکور را با چند ویژگی ازجمله نوع دوربین اصلی آن به نمایش گذاشت. در این قاب همچنین شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت زیر دوربین اصلی تعبیه می‌شود و فلش LED هم کنار لنز قرار می‌گیرد. همچنین پورت ارتباطی USB Type-C در لبه پایینی گوشی و در میان دو بلندگوی اصلی دیده می‌شود. در لبه بالایی این قاب هم بریدگی به خصوصی دیده می‌شود که حدس می‌زنیم به جک هدفون 3.5 میلی متری تعلق داشته باشد. از طرفی کمپانی تایوانی اچ تی سی سال گذشته این ویژگی را از گوشی‌های تازه‌اش حذف کرده بود و منطقی به نظر نمی‌رسد که تصمیم داشته باشد آن را دوباره به طراحی گوشی‌های 2018 اضافه کند.

اچ تی سی چند ماه پیش یک میان رده تازه به نام U11 Life را معرفی کرد و از همان زمان هم شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های مختلفی درباره گوشی U11 EYEs بودیم. در اغلب گزارش‌ها درباره این گوشی هم به مشخصات فنی و طراحی ظاهری مشابه با مدل Life اشاره شده بود. البته برخی کارشناسان و صاحب نظران عرصه موبایل نه تنها درباره ساخت U11 EYEs مطمئن بودند، بلکه ادعا می‌کردند اچ تی سی این کوشی را حتما در بهار سال 2018 معرفی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که نام تجاری این میان رده تازه با توجه به گوشی HTC Desire Eye انتخاب شده باشد. گوشی مذکور در سال 2014 با دوربین معرفی شد و به دوربین اصلی و سلفی کاملا مشابهی مجهز شده بود. البته در نقد آن گفته‌اند که عملکرد حسگر سلفی آن بسیار ضعیف‌تر از دوربین اصلی بوده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا اچ تی سی قصد دارد از همان ایده در U11 EYEs بهره ببرد یا خیر. از طرفی این گوشی تازه باید با یک نقطه قوت اساسی معرفی شود تا بتواند علی‌رغم تشابه با U11 Life از آن متمایز شود. همچنین ممکن است اچ تی سی این گوشی را منحصرا در چند بازار اندک معرفی و عرضه کند.

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، کمپانی اچ تی سی در سال 2017 اصلا موفق ظاهر نشد و انتظار می‌رود با اقداماتی که در سطح تحقیق و توسعه اندیشیده است، سال 2018 را بهتر از گذشته آغاز کند و ادامه دهد. بسیاری از کارشناسان و خبرگان این کمپانی جذب گوگل شدند و آن را ترک کردند. Alphabet حدودا 1.1 میلیارد دلار به عنوان یارانه به اچ تی سی پرداخت کرده است تا این سازنده نامی بتواند دوباره با قدرت روی پای خود بایستد. پیش از این هم شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره گوشی‌های احتمالی این کمپانی در سال 2018 بودیم و حدس می‌زنیم که اچ تی سی قصد دارد امسال هم به همان تعداد گوشی معرفی و روانه بازار کند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرزاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
تو خوبی

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
مثل بقیه محصولاتش بدرد نمیخوره