خانهاخبار
مشخصات Honor V10 هوآوی فاش شد؛ نمایشگر بدون لبه و بدنه فلزی

مشخصات Honor V10 هوآوی فاش شد؛ نمایشگر بدون لبه و بدنه فلزی

به‌تازگی، مشخصات سخت‌افزاری نهایی گوشی Honor V10 با بررسی فرم‌ور نرم‌افزاری مربوط به آن به‌دست آمده است که تأیید می‌کند گوشی جدید ساب‌برند آنر، نمایشگر بدون لبه و کشیده خواهد داشت.
۱۳۹۶/۸/۲۹

گوشی پرچمدار OnePlus 5T، تنها محصول رده‌بالایی نیست که به‌زودی وارد بازار خواهد شد. آن‎طور که پیداست، ساب‌برند «آنر» نیز تصمیم دارد با رونمایی از یک گوشی بدون لبه به رقابت با سازندگان مطرح در بازار چین بپردازد. براساس شایعات، گوشی جدید هوآوی با نام Honor V10 در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) معرفی خواهد شد که تصاویر رسمی، نشان می‎دهد این مدل حاشیه‌های باریکی دارد.

به‌تازگی، اطلاعات جدیدی از گوشی Honor V10 با بررسی فریم‌ور این گوشی به‎دست آمده است که مشخصات گوشی بدون لبه‌ی جدید «آنر» را فاش می‏‌کند. آن‌طور که پیداست، Honor V10 از نمایشگر 5.99 اینچی LCD بهره خواهد بود که توسط یکی از شرکت‌های BOE، CTC، TIANMA یا TRULY ساخته شده است؛ میت 10 پرو نیز از یک نمایشگر مشابه بهره می‌گیرد اما پنل صفحه‌نمایش آن از نوع OLED است. نمایشگر گوشی جدید آنر هوآوی، رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل دارد و به همین جهت، ابعاد آن 18:9 است.

image

در رابطه با ظرفیت باتری، به‎نظر می‌رسد که Honor V10 نسبت به نسل قبل پسرفت کرده است؛ این مدل از یک باتری 3750 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند. این در حالی است که در Honor V9، ساب‏برند آنر هوآوی از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. با این‌حال، نمی‌توان به برند «آنر» برای کاهش ظرفیت باتری خرده گرفت؛ نمایشگر Honor V10 نسبت به Honor V9 رزولوشن کم‌تری دارد و ضمن اینکه، بهینه‌سازی‌هایی در چیپ‌ست Kirin 970 اعمال شده است که مصرف انرژی را در این پردازنده کاهش می‎دهد.

آن‌طور که پیداست، گوشی جدید Honor V10 از درگاه میکرو یواس‌بی استفاده خواهد کرد؛ به همین جهت، می‌توانید با کارت حافظه میکرو اس‌دی فضای ذخیره‎سازی را افزایش دهید. برای دوربین سلفی نیز، آنر از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است که نسبت به سری گوشی‌های میت 10، برتری دارد. با اینکه Honor V10 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد، لنزهای دوربین فاقد بهینه‌سازی‌های شرکت لایکا هستند؛ هوآوی با این برند آلمانی برای بهبود دوربین گوشی‌های میت 10، میت 9، پی 10 و پی 9 همکاری داشته است و میت 10 پرو را می‌توان جزو بهترین گوشی‌های هوشمند بازار در زمینه عکاسی به حساب آورد.

با اینکه با معرفی سری میت 10 از جمله میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین با پنل پشتی از جنس شیشه، هوآوی پذیرفته است که جنس قاب پشتی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهد؛ Honor V10 فاقد پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، پنل پشتی Honor V10 از جنس فلز خواهد بود.

Honor V10 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نیست و تأییدیه IP68 ندارد؛ همچنین از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده می‌کند که هوآوی آن‌ر از گوشی میت 10 پرو خود حذف کرده است. از نظر نرم‌افزاری، Honor V10 با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد شد که پوسته‎ی اختصاصی EMUI 8.0 روی آن نصب شده است. در نهایت، باید اشاره کرد که گوشی جدید آنر هوآوی با شماره مدل BKL-Al00، BKL-AL10، BKL-Al20، BKL-L09، BKL-TL10، BKL-Lo9l و BKL-TL20 عرضه می‌شود؛ بد نیست بدانید که این شماره مدل‌ها مربوط به نسخه مخصوص گوشی Honor V10 برای عرضه در چین است اما این برند درنظر دارد تا پرچمدار جدیدش را به صورت جهانی نیز عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حبیب بخشی

۱۳۹۶/۸/۳۰
شیائومی پرچمدارش دوربینش قده انر 8هواوی هم نیست پره باگ خواهشا بااین برند بااصالت مقایسه نکنین اون کیلویی ساز رو
هواوی قبل اینک گوشی بزنه عمری صنعت مخابرات بوده

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۹
قیمت پرسیدن منفی داره اخه

مانی

۱۳۹۶/۸/۲۹
و یک خبر خوب دیگه اینکه این بّرند در هفته گذشته با حضور مدیرانش قصد فروش مستقیم در بازار ایران همبه صورت آنلاین و هم به صورت فیزیکی رو داره
البته قیمت هم مخصوص ایران زده وحدود 100هزار تومن (فعلا در مدل آنر9) گرونترو داره
ولی خوب باز هم بعد چند ماه انتظار برای طرفداران این برند و مدل بد نیست

امیرحسین

۱۳۹۶/۸/۲۹
من می خواستم بخرمش 1-ولی دوربینشو لایکا نزده2- میکرو یو اس بی رو به جای تایپ سی استفاده کرده 3- کیفیت صفحه نمایشش کمه
فکر کنم شیاومی بهتر باشه

حسین

۱۳۹۶/۸/۲۹
قیمت چنده؟