خانهاخبار
به‌روزرسانی تازه برای نوکیا 8؛ بسته امنیتی ماه اکتبر، بهبود پایداری سیستم و رابط کاربری

به‌روزرسانی تازه برای نوکیا 8؛ بسته امنیتی ماه اکتبر، بهبود پایداری سیستم و رابط کاربری

نوکیا قرار است همه گوشی‌های اندرویدی تازه‌اش را تا آخر سال 2017 به اندروید اوریو ارتقا دهد اما نوکیا 8، پرچم‌دار نوکیا، هنوز به این نسخه به‌روزرسانی نشده است. بسته نرم‌افزاری ماه اکتبر از امروز برای گوشی مذکور منتشر شد.
۱۳۹۶/۷/۲۲

در ادامه انتشار به‌روزرسانی نرم‍‌افزاری تازه برای نوکیا 6 که آن را به اندروید نوقا نسخه 7.1.2 ارتقا می‌دهد و بسته امنیتی ماه اکتبر را هم با خود به همراه دارد، فایل به‌روزرسانی تازه‌ای برای نوکیا 8 هم منتشر شده است. متاسفانه سیستم عامل این گوشی با به‌روزرسانی تازه ارتقا نمی‌یابد اما شامل بسته امنیتی ماه اکتبر است و رابط کاربری و همچنین برخی موارد موربوط به پایداری سیستم داخلی آن را بهبود می‌بخشد. البته HMD Global، سازنده گوشی‌های تازه نوکیا، هنوز جزئیات تغییرات در این به‌روزرسانی تازه را منتشر نکرده است.

image

حجم این فایل به‌روزرسانی نرم‌افزاری حدودا 295 مگابایت است و اگر قصد دارید آن را دانلود کنید حتما به‌خاطر داشته باشید حافظه داخلی گوشیتان را از نظر فضای باقی‌مانده کنترل کنید. حتما می‌دانید که HMD Global به‌تازگی تایید کرد که گوشی نوکیا 8 قادر خواهد بود اندروید 8.0 اوریو را تا پیش از پایان سال 2017 دریافت کند. البته این موضوع در مورد سایر گوشی‌های اندرویدی تازه نوکیا هم صدق می‌کند. نوکیا 8 در حال حاضر به اندروید نوقا نسخه 7.1.1 یعنی همان سیستم عامل پیش‌فرضش مجهز شده است. این گوشی در ماه اوت سال جاری به‌عنوان پرچم‌دار تازه اندرویدی نوکیا رسما معرفی و از ماه گذشته (سپتامبر) رسما وارد بازار شد. گوشی مذکور از نظر عملکرد و مشخصات فنی از پرچم‌داران توانمند موجود در بازار به‌شمار می‌رود و به‌خوبی ساخته شده است. این گوشی به دکمه فیزیکی خانه / حسگر اثرانگشت در پنل جلو مجهز شده است و دکمه‌های لمسی راهنما هم در دو طرف ان قرار گرفته‌اند. بدنه نوکیا 8 از جنس فلز ساخته شده و به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شده است.

image

پرچم‌دار اندرویدی نوکیا صفحه نمایش 5.3 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ‌دی 2560 در 1440 دارد و در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شده است. مقدار رم در این دو نسخه 4 و 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن‌ها به‌ترتیب 64 و 128 گیگابایت است. نوکیا 8 از پردازنده 64 بیتی توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد و لنزهای دوگانه اصلی‌اش هر دو 13 مگا پیکسلی هستند. حسگر سلفی آن یک لنز 8 مگا پیکسلی دارد و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش 3090 میلی‌آمپر گزارش شده است ( پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0). این گوشی گواهی IP54 دریافت کرده و در چهار رنگ آبی، مسی، نقره‌ای و سرمه‌ای وارد بازار شده است. نوکیا 8 همچنین از بلوتوث نسخه 5.0 و تکنولوژی صوتی Nokia OZO پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)