خانهاخبار
آیفون 10 امسال به دست همه متقاضیانش نمی‌رسد

آیفون 10 امسال به دست همه متقاضیانش نمی‌رسد

تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که اپل تا پایان سال جاری نمی‌تواند به اندازه کافی آیفون 10 بسازد و احتمالا بیشتر متقاضیان باید تا سال آینده منتظر بمانند.
۱۳۹۶/۶/۲۷

پیش فروش آیفون 8 آغاز شده و انتظار می‌رود که تحویل آن در برخی از کشورها با تاخیر همراه باشد. اگر آیفون‌های 8 و 8 پلاس با استقبال مشتریان مواجه شوند، بعید به نظر می‌رسد که اپل بتواند تا آخر سال به تقاضای همه مشتریان برای خریداری آیفون 10 پاسخ بدهد؛ چیزی که تحلیلگر معروف اپل یعنی مینگ-چی کو از آن خبر داده است.

image

مینگ-چی کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities پیش‌بینی کرده که تا آخر سال میلادی جاری، نزدیک به 40 میلیون دستگاه آیفون 10 فروخته خواهد شد، اما با این وجود شمار کثیری از مشتاقان خریداری آیفون 10 از آن بی‌نصیب می‌مانند و باید تا سال آینده منتظر گوشی محبوب خود بمانند. «کو» طی یک یادداشت تحلیلی، پیش بینی کرده که اپل در سال آینده می‌خواهد 90 میلیون دستگاه آیفون 10 روانه بازار کند. نیمه اول سال میلادی 2018 زمانی خواهد بود که اپل با اوج تقاضای مشتریان برای آیفون 10 روبرو می‌شود.

«کو» می‌گوید که تاخیر در تحویل آیفون 10 و روند کند تولید آن به دشوار بودن فرآیند ساخت نمایشگرهای آیفون 10 برمی گردد، علاوه بر این تنظیم و راه اندازی دوربین‌های پیمایش سه بعدی جلویی آیفون 10 هم کار زمان‌بری است.

پیش فروش آیفون 10 از 27 اکتبر و فروش آن از 3 نوامبر آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

01

۱۳۹۶/۶/۲۷
از شما بانو ساناز و بانو نگارین بابت گزارشهای خوبتان سپاس گزارم.درخواستی از شما داشتم.یک گزارش مفصل راجب کیفیت فیلم برداری 4kگوشی های پرچم دار تهیه کنید.
تو یوتوب کیفیت فیلم برداری 4 کی گوشی های هواوی 10 پلاس،ال جی 6،ساموسنگ 8+،سونیxz p از هیچکدومشون خوشم نیومد!!!بیشتر این گوشیها لرزش تصویر دارند که کیفیت کار را پایین می آورند !پس چرا توی مشخصات این گوشیها از بودن لرزشگیر تصویر گفته شده است؟از سوی دیگر زوم این گوشیها به شدت بی کیفیت است!
به نظر شما بهترین گوشی در زمینه فیلمبرداری 4کی بدون "لرزش تصویر" و زوم با کیفیت کدام است؟