خانهاخبار
5 برتری نوا 2 پلاس نسبت به سایر رقبا

5 برتری نوا 2 پلاس نسبت به سایر رقبا

در چند هفته اخیر کاربران همواره از ما در مورد برتری‌های Nova 2 Plus هوآوی نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار می‌پرسید و این سوال را دارند که چرا نوا 2 پلاس انتخاب بهتری نسبت به سایر گوشی‌هاست. اگر به دنبال یافتن پاسخ این پرسش هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۶/۲۰

تنها دلیل استقبال کاربران از گوشی‌های هوآوی قیمت مناسب آنها نیست. مشخصات سخت‌افزاری خوب، طراحی زیبا و ویژگی‌های نوآورانه از جمله مواردی است، که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه، محصولات این شرکت را برای مشتریان جذاب می‌کند.

Nova 2 Plus یکی از گوشی‌های میان‌رده جدید این شرکت است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. با اینکه نوا 2 پلاس رقبای بسیار قدری پیش روی خود دارد اما با تکیه بر ویژگی‌ها خوب خود توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

در این مطلب به شما خواهیم گفت چرا Nova 2 Plus گوشی متفاوتی است و به چه دلیل باید اولین انتخاب شما برای خرید باشد.

image

جنس مرغوب و باکیفیت

معمولا شرکت‌های سازنده، برای پایین آوردن قیمت گوشی‌های میان‌رده، از پلاستیک به عنوان ماده اصلی در ساختن بدنه دستگاه استفاده می‌کنند. پلاستیکی بودن بدنه گوشی سبب می‏شود تا به کاربر احساس خوبی منتقل نشود و حس کند که یک دستگاه کم ارزش را در دست می‌گیرد.

نوا 2 پلاس با اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد اما تماما از فلز ساخته شده است به همین دلیل هنگام استفاده حس خوبی به کاربر می‌دهد؛ حس یک دستگاه مرغوب، باکیفیت و اصیل که در گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار کمتر سراغ داریم.

مشخصات فنی اعلا

با اینکه هوآوی، نوا 2 پلاس را یک گوشی میان‌رده معرفی می‌کند، سخت‌افزارهایی در حد پرچمداران بازار دارد. پردازنده کایرین 659 با هشت هسته پردازشی، پردازنده گرافیکی Mali-T830MP2، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و از همه مهم‌تر حافظه رم 4 گیگابایتی، نوا 2 پلاس را از سایر رقیبان پیش ‌می‌اندازد.

این پردازنده قدرتمند، در کنار حافظه رم بالا، اجرای سریع و روان هر بازی و اپلیکیشنی را تضمین می‌کند و به شما تجربه‌ای مشابه کار با یک پرچمدار را می‌دهد.

دوربین دوگانه شاهکار

چند گوشی میان‌رده می‌توانید نام ببرید که مجهز به دوربین دوتایی باشند؟ شاید تعداد این گوشی‌ها به اندازه انگشتان دست هم نرسد. Nova 2 Plus یکی از معدود گوشی‌های هوشمند میان‌رده موجود در بازار است که از دو لنز دوربین 8 + 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با دوربین دوگانه نوا 2 پلاس می‌توان پرتره‌های حرفه‌ای گرفت و تصاویری با بوکه خارق‌العاده ثبت کرد.

علاوه بر این با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نوا 2 پلاس و فناوری 3D Face Recognition می‌توانید سلفیه‌ای زیبایی ثبت کنید که حتی در نور کم نیز بی‎نظیرند.

image

صدای سه بعدی

گوشی‌های هوشمند با اینکه وسیله خوبی برای پخش موسیقی هستند ولی موسیقی دوستان را راضی نمی‌کنند. هوآوی با کمک گرفتن از چیپ صوتی پیشرفته و ادغام آن با فناوری اختصاصی Huawei Histen کار شگفت انگیزی انجام داده است.

زمانی که با هدفون به صدای Nova 2 Plus گوش دهید متوجه صدای فراگیر و سه بعدی آن می‏شوید که تجربه عالی از دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی به شما می‌دهد. احساس می‌کنید که واقعا در یک سالن موسیقی هستید و صدای سازهای موسیقی از هر طرف شما را احاطه کرده است.

این حس خوب و لذت بردن از موسیقی یکی از برتری‌های نوا 2 پلاس نسبت به سایر رقیبان است.

قیمت مناسب

همانطور که در ابتدا گفتیم قیمت مناسب گوشی‌های هوآوی برگ برنده این شرکت در برابر سایر رقباست. نوا 2 پلاس با اینکه از بدنه‌ای فلزی، سخت‌افزارهای قدرتمند، دوربین دوتایی و ویژگی‌هایی هم‌تراز با پرچمداران بازار برخوردار است، قیمت بسیار خوبی دارد. بعید است بتوانید گوشی هوشمندی با این امکانات از شرکتی معتبر در بازار پیدا کنید که قیمتی حدود 1 میلیون و 200 هزار تومانی داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

سدیس باران دوست

۱۳۹۹/۸/۲۹
لطفا همه بس کنین هواوی ازهمه برندهابه شخص خودم خیییییلی بهتره اگرآمرکاجلوی کارش رانگیردمطمعنا اون به بهترین وبزرگترین شرکت موفق درزمینه تولیدبهترین گوشی های هوشمندمیشدکه البته الان هم جزع بهترین هاست زنده بادهواوی

مریم نوروزی

۱۳۹۸/۴/۲۴
به نظره من هواوی با همه امکاناتش بدجوری تر زد به شرکت اپل...اپل دیگه هیچوقت نمیتونه خودشو با هواوی در یه سطح ببینه.اپل دیگه از رده خارج حساب میشه...آخه گوشی که همه برنامه های تو تحریم هستش به چه دردی میخوره.فقط به درده لایه جرز میخوره و والسلام

فاطمه

۱۳۹۷/۲/۱۹
بله صد درصد

فاطمه

۱۳۹۷/۲/۱۹
اين گوشي نوا دو پلاس عاليههه حرف نداره به زودي اندرويد 8 هم مياد براش من الان 6 ماهه دارمش خيلي راضي هستم از هر نظر عاليه چه باتري چه دوربين خيلي راضي هستم فول امكانات حتي يكبار هم دكمه لمسي اشتباه نكرده و دوربين سلفيش عاليه

سحر

۱۳۹۷/۱/۲۸
عاغا اندروید 8 میاد براش؟؟؟؟لطفن جواب بدین