خانهاخبار
منتظر عرضه Galaxy S9 سامسونگ با دوربین دوگانه باشید!

منتظر عرضه Galaxy S9 سامسونگ با دوربین دوگانه باشید!

مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر KGI در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که Galaxy S9 با دوربین دوگانه در سال آینده عرضه خواهد شد. هم‌چنین، وی اشاره کرده است که گلکسی نوت 9 از حسگر اثرانگشت یکپارچه استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۴

ماه گذشته، کیم‎ روک‌هو از موسسه Hana Financial Investment مدعی شده بود که شرکت سامسونگ، Galaxy S9 را با دوربین دوگانه عرضه خواهد کرد. یک تحلیل‌گر دیگر نیز از موسسه Shinhan Investment، پیش‌بینی کرده بود که گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 با دوربین دوگانه معرفی می‌شود.

با رونمایی رسمی از فبلت پرچم‌دار جدید گلکسی نوت 8، اکنون نوبت به پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس 9 رسیده است تا پیش از معرفی در نیمه اول سال 2018، مشخصات‏‌فنی و قابلیت‌های احتمالی آن فاش شود. به‎ همین جهت، مینگ‌چی کو تحلیل‌گر برتر در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه عرضه می‌‏شود.

این تحلیل‌گر شناخته شده، ادعا می‌کند گوشی پرچم‌دار 2018 سامسونگ یعنی Galaxy S9 با دوربین دوگانه‎ای مشابه با فبلت جدید گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد. با اینکه KGI به مشخصات دقیق دوربین دوگانه Galaxy S9 اشاره نکرده است اما با سابقه‌ای که از شرکت سامسونگ سراغ داریم، بعید است تغییرات چندانی در دوربین دوگانه پرچم‎دار بعدی این شرکت اعمال شود.

image

گلکسی نوت 8 از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می‎کند که این دوربین، عملکردی مشابه با دوربین‌های دوگانه محصولات دیگر مانند گوشی‌ آیفون 7 پلاس یا محصولات سازندگان دیگر دارد؛ سنسور دوم از یک لنز تله‌فوتو برخوردار شده است که زوم اپتیکال 2 برابری را در گلکسی نوت 8 امکان‎پذیر خواهد کرد. سنسور دیگر نیز با لنز واید، تصویربرداری با زاویه دید بیشتر را برای خریداران گلکسی نوت 8 به ارمغان می‌آورد.

در رابطه با حسگر اثرانگشت Galaxy S9 نیز مینگ‌چی کو پیش‌بینی کرده بود که مانند گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8، حسگر اثرانگشت پرچم‌دار جدید سامسونگ در پنل پشتی جای گرفته است. با این‎حال، گلکسی نوت 9 با حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‎‌نمایش عرضه خواهد شد؛ تنها کافی است انگشت خود را روی بخش مشخصی یا هر قسمت از صفحه‌نمایش قرار دهید تا هویت شما به سرعت احراز شود.

مینگ‌چی کو در همین رابطه، اعلام کرده است که سامسونگ با شرکت Himax و Egis همکاری خواهد کرد تا عرضه گلکسی نوت 9 با حسگر اثرانگشت یکپارچه امکان‌پذیر شود. علاوه‌براین، تحیل‌گر شناخته شده موسسه KGI ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی، نزدیک به 12 الی 14 میلیون واحد از فبلت گلکسی نوت 8 را عرضه خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اطلاعات منتشر شده پیرامون Galaxy S9 تنها پیش‌بینی است؛ به همین جهت، شاید پرچم‌دار بعدی سامسونگ متفاوت‌تر از محصولی باشد که در حال‌حاضر در شایعات به مشخصات آن اشاره می‌شود. در رابطه با Galaxy S9، هم‌چنین شایعاتی مبنی بر عرضه احتمالی این گوشی با طراحی ماژولار وجود دارد؛ گمان می‌رود روی بدنه پشتی تعدادی پین مغناطیسی به منظور اتصال ماژول‌های ارائه شده توسط سامسونگ به Galaxy S9 وجود داشته باشد که قابلیت‌های این گوشی را ارتقا می‌دهد.

اگر شایعات منتشر شده پیرامون Galaxy S9 صحت داشته باشد، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ حداقل، مدل‌هایی که برای عرضه در ایالات متحده و چین تولید می‌شوند، پردازنده جدید کوالکام قدرت پردازشی آن‌ها را تأمین خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۷/۱۶
خدا کنه سامسونگ دست از سر دوربین های 12 مگاپیکسلی برداره و از سنسورهای 13و 16 و یا20 مگاپیکسلی برای گلکسی اس9 یا نوت9 استفاده کنه

رضا

۱۳۹۶/۷/۹
من بیصبرانه منتظر گلکسی اس9 هستم

Samuel1987

۱۳۹۶/۶/۴
امیدوارم در عمل در گلکسی s9 و گلکسی note9 رفع اشتباهات اکنون سامسونگ در s8 و note8 و ارتقا و به ویژه نوآوری ببینم ، به عنوان مثال نوآوری در صفحه نمایش اختصاصی و رتبه اول سامسونگ سوپر AMOLED که گفته شده بود شرکت سامسونگ روی مدلی بسیار جدیدش با تکنولوژی جدید با رمض گل آفتابگردان داره کار میکنه برای استفاده در گلکسی s9 و note9 و...
??☇❄??