خانهاخبار
پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ با طراحی ماژولار، سال آینده عرضه خواهد شد

پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ با طراحی ماژولار، سال آینده عرضه خواهد شد

براساس یک شایعه جدید، ممکن است شرکت سامسونگ در سال آینده Galaxy S9 را با طراحی ماژولار ارائه دهد. در صورتی‌که اطلاعات ارائه شده توسط منبع انتشار این شایعه صحت داشته باشد، گلکسی S9 از تعدادی پین برای اتصال ماژول‌ها به بدنه خود استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۳

یک منبع روسی، اعلام کرده است که شرکت سامسونگ به همراه Galaxy S9 ، طراحی ماژولاری را معرفی خواهد کرد؛ مانند گوشی‌های سری موتو زد موتورولا. در گوشی‌های سری «زد» موتورولا، شما می‌توانید تعدادی ماد به گوشی‌هوشمند خود متصل کنید و قابلیت‌های آن‌را ارتقا دهید؛ این مادها می‌تواند برای بهبود کیفیت صدای خروجی، عکس‌برداری با موارد دیگر کاربرد داشته باشد.

البته، باید توجه داشته باشید که ایده سامسونگ برای عرضه Galaxy S9  با طراحی ماژولار هنوز نهایی نشده است؛ به همین جهت، شاید چنین قابلیتی در نهایت برای پرچم‏دار جدید سامسونگ ارائه نشود. در صورتی‏که ساسونگ به دنبال عرضه Galaxy S9  با طراحی ماژولار باشد و ایده این شرکت برای عرضه پرچم‌دار جدیدش با طراحی ماژولار، نهایی شود؛ تعدادی پین مغناطیسی در بدنه پشتی جای خواهد گرفت که می‌تواند برای اتصال ماژول‌های اضافی به گوشی Galaxy S9  سامسونگ از آن استفاده کنید.

image

علاوه‌بر سری زد گوشی‌های موتو موتورولا، گوشی بدون حاشیه اسنشال فون نیز از یک طراحی ماژولار استفاده می‌کند؛ تعدادی پین مغناطیسی در بدنه پشتی وجود دارد که اتصال ماژول‌های اضافی را ممکن خواهد ساخت. البته در حال‎حاضر، تنها ماژول دوربین 360 درجه برای این گوشی معرفی شده است. ارائه طراحی ماژولار به همراه گوشی‌های هوشمند، نه تنها ارتقای قابلیت‌های آن‌ها را در آینده ممکن می‌سازد؛ بلکه منبعی برای افزایش درآمد سازندگان است.

توجه داشته باشید که برای شایعه‌پردازی پیرامون Galaxy S9  به منظور ارائه این گوشی با طراحی ماژولار کمی زود است؛ به خصوص اینکه حتی منبع انتشار این شایعه، اعلام کرده که شایعه موجود پیرامون طراحی ماژولار در گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را از یک منبع دیگر شنیده است.  

در رابطه با Galaxy S9  در ماه‌های گذشته، شایعات زیادی منتشر شده است. گفته می‌شود پرچم‌دار جدید سامسونگ که در نیمه اول سال آینده معرفی خواهد شد، به چیپ‌ست 8 نانومتری اگزینوس سامسونگ مجهز می‎شود و پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون کوالکام نیز در برخی مدل‌های Galaxy S9  به کار گرفته خواهد شد.

 به‌تازگی نیز، اعلام شد که شرکت سامسونگ بیشتر موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام را خریداری کرده است و به همین جهت، سازندگان دیگر مجبور هستند برای ارائه گوشی پرچم‌دار خود با تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام، چند ماه منتظر بمانند؛ هرچند این موضوع روی برنامه شرکت‌هایی مانند هوآوی که پردازنده‎های اختصاصی برای محصولات خود طراحی می‌کنند، تأثیر نخواهد گذاشت.

هم‌چنین، مدتی پیش مشخص شد که شرکت سامسونگ، Galaxy S9  را در دو مدل با نمایشگر 5.77 اینچی و 6.22 اینچی عرضه خواهد کرد؛ مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس که با چنین نمایشگری وارد بازار شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۶/۷
من چیزی نزدم ولی تو مشکوکی چون هنوز فورجوک رو نمیشناسی.ادمی که سایت معروف جوک هارو ندونه معلومه که طراحی ماژولار رو پیشرفته میبینه

سعیدfm

۱۳۹۶/۶/۶
چی میگی فور جوک چیه چی زدی??

فاطی

۱۳۹۶/۶/۵
چند بار بگم این جا فورجوک نیست انقدر جوک نفرست

سعید fm

۱۳۹۶/۶/۴
جمع کنین بساطو طرفدارای گمراه سامنگ فاطی خانم شما بهتره حالتون از طراحی به درد گوشی مربعی و ساده منترل تلویزیون فوت 8 یا به عبارتی بمب8 نخور بخوره با اون صفحه نمایش سرد و بی روح داغونا دجش که حتی یهکاور 3d هم نمیشه روش انداخت نه از طراحی ماژولار ی که با یه سیستم مهندسی خیلی پیچیده و پیشرفته و با کلی نوآوری ساخته شده در اصل یه مزیت به حساب میاد ضمنا اینقدر شما هنگی ها ندونسته و نسنجیده و بدون کوچکترین تحقیقی در مورد این طراحی ماژولار هیچ نظری نده

سعید

۱۳۹۶/۶/۴
سعید کوچولو کی گفته ماژولاره مگه معرفی شده؟اینم کار برند هنگ جیه که میخواد طراحی ماژولار مسخره اش رو دوباره بندازه سر زبون ها ولی غول کره ای عمرا همچین اشتباهی بکنه.کدوم برند بدنه حساس به فشار u11 رو کپی زده بگو ما هم بدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوربین ها ال هنگ هیچوقت وتوانایی رقابت با بزرگان رو نداشتن حتی g6 نسبت به g5 پسرفت داشت.زیادی جوک میگی اونی که چاخان ه و گمراهه خودتی به دیگران نسبت نده آفرین بچه خوب