خانهاخبار
گوشی جدید لامبورگینی؛ ارزان‌تر از قبل ولی همچنان گران

گوشی جدید لامبورگینی؛ ارزان‌تر از قبل ولی همچنان گران

نام لامبورگینی با محصولات لوکس عجین شده است. این برند در ایران هم مانند تمام دنیا طرفداران زیادی دارند و اخیرا سعی می‌کند با تولید گوشی‌های لوکس، طعم لامبورگینی را به طرفدارانی که توانایی خرید خودروهایش را ندارند بچشاند. جدیدترین گوشی این کمپانی، آلفا وان نام دارد و با قیمت نسبتا به صرفه‌ای روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۶/۱

در دنیای امروز شاید کمتر کسی نام لامبورگینی را نشنیده باشد اما قطعا کمتر کسی سوار یک لامبورگینی واقعی شده است! افراد زیادی به این برند لوکس علاقمند هستند اما از آنجایی که از ابتدا تا کنون تنها 28هزار خودرو لامبورگینی تولید شده است افراد کمی شانس و البته پول کافی را برای تجربه یک ایتالیایی اصیل داشته‌اند؛ با این حال هیچ جای نگرانی نیست. برندی به نام Tonino Lamborghini‌ اخیرا به تولید اسمارت‌فون‌هایی مشغول است که نام لامبورگینی را با خود یدک می‌کشند و می‌توانند اندکی از طعم گوشت گاو ایتالیایی را به کاربران بچشانند! این کمپانی گجتی با قیمت نسبتا به صرفه معرفی کرده است که در ادامه به بررسی جزئیات آن می‌پردازیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

این کمپانی چند مدت پیش اسمارت‌فونی به نام 88 Tauri با قیمت 6هزار دلار معرفی کرده بود که نه تنها قیمت غیرمنطقی داشت بلکه از امکانات قابل توجهی هم بهره نمی‌برد. گوشی جدید کمپانی تقریبا یک‌سوم گوشی اولی قیمت دارد و با نام Alpha One شناخته می‌شود. این محصول نه تنها قیمت مناسب‌تری دارد، از مشخصات قوی‌تر و بروزتری نیز بهره می‌برد.

image

آلفا وان را در حال حاضر با قیمت2500 دلار می‌توان از بازار انگلستان و امارات متحده عربی خرید. به نقل از تونینو، برای ساخت این گوشی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که از جمله آن‌ها باید به چرم دست‌ساز ایتالیایی و آلیاژ مایع فلزات که مستحکم‌تر از تیتانیوم است اشاره کرد. این گوشی خوشبختانه از دو سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن نیز دقتی 20 مگاپیکسلی دارد.

image

از دیگر مشخصات آلفا وان باید به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820، فضای رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا 64 گیگابایتی، باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD اشاره کرد. خبر خوش دیگر این‌که گوشی از همان ابتدا با اندروید 7.0 نوقا بفروش می‌رسد و قیمت احتمالی آن در صورت ورود به ایران زیر 10 میلیون تومان خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد؟ در صورت ورود به ایران آیا علاقه‌ای به خرید این گوشی دارید؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از گوشی‌های لاکچری و لوکس نظیر Vertu و برندهایی از این دست داشته‌اید؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

DaeiAbbas

۱۳۹۶/۶/۵
اتفاقا دوست عزیز برای علاقمندان ب نجوم خصوصا کسایی که : تقریبا تمام واحدها رو پاس کردن و میشه منجم صداشون کرد دقیقا این پولها چرک کف دست !
اون عده که وامهای میلیاردی میگیرن و حقوقهای نجومی میگیرن و خانه های نجومی... به کمتر از این گوشیها هم راضی نمیشن آخه اونها منجمن از همه لحاظ با ما مردم باید فرق کنن ماشین هاشون خونه هاشون و.. البته گوشیها شووون .!.
آره عزیز 2500$ دیگه این حرفها رو نداره میخرن اونم 2 تا 3 تا .!.
خدایا شکرت، عاقبت همه ی ما رو بخیر کن.
سپاس

مهمان

۱۳۹۶/۶/۲
من انتظاری که از یک گوشی خوب دارم یکی امکانات و مشخصات بالا و عالیه و دیگه استحکام و البته شکل و ظاهرش هم برام مهمه.
اما لوکس بودن یه موضوع دیگه هستش که من دنبالش نیستم. لوکس بودن یعنی پز دادن به دیگران که من اینقدر وضع مالی خوبی دارم که مثلا این مارک گوشی یا اتوموبیل یا ... لوکس رو میتونم داشته باشم. این لوکس بودن هم یه قرارداده به نظر من که همه ازش اطلاع ندارن و در واقع همون کسانی که دنبال لوکس بودن هستند ازش اطلاع دارند.
در واقع صاحب این گوشی باید همش به کسانی که نمیدونن، توضیح بده که این گوشه فلانه و بهمانه و اینقدر قیمتش هست و جنسش از طلا و الماس و چرم کروکدیل و ... هست و البته اینکه هر لحظه میشه از دستم بیفته تو رودخونه و دریا و دستشویی و ... و همش به فنا میره و چون من پول دارم مهم نیست، دوباره بهترش رو میخرم.
مثل اینه که من چندین هزار دلار یا بیشتر اسکناس رو همیشه تو خونه و کوچه و خیابون دستم بگیرم و به بقیه نشونش بدم.
بازهم تاکید میکنم که مطالبی رو که عرض کردم در مورد لوکس بودن هست و نه امکانات فنی خوب داشتن. برای مثال من یک گوشی گلکسی اس 8 و یا آیفون 7 رو به این گوشی ورتو ترجیح میدم.
بگذریم...
خلاصه لوکس بودن تلاشی است از سوی کسانی که عقده دیده شدن دارند و چون هیچ توانایی و استعداد و هنری قابل ارائه ندارند، به این لوکس بودن پناه میبرند تا شاید مرحمی بر عقده هاشون باشه.
اما اینکه چرا آدما باید دنبال اثبات این باشند که از دیگران بهتر و برترند، خود حدیثی دیگر است...
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی
چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
...

eliya.

۱۳۹۶/۶/۱
باسلام و خسته نباشید خدمت کارکنان فعال سایت خوب gsm البته که همه دوست دارن گوشی با کلاس داشته باشن ولی نه و نیم میلیون دیگه چرک کف دست نیست