خانهاخبار
پیش‌فروش نوکیا 8 با قیمتی کمتر از انتظار

پیش‌فروش نوکیا 8 با قیمتی کمتر از انتظار

Nokia 8 پرچم‌دار تازه نوکیاست که تنها دو روز از معرفی رسمی‌اش می‌گذرد. این گوشی حالا در آلمان و روسیه یا قیمتی کمتر از قیمت اعلام‌شده‌اش در حال پیش‌فروش است
۱۳۹۶/۵/۲۹

گوشی Nokia 8 سرانجام پس از ماه‌ها شایعه، حدس و گمان و اطلاعات لو رفته، دو روز پیش رسما معرفی شد. این گوشی در کشورهای آلمان و روسیه با قیمتی کمتر از انتظار ما، در حال پیش‌فروش است.

قیمت فروش Nokia 8 در روز معرفی آن در حدود 599 یورو اعلام شده بود اما اپراتور O2 آلمان آن را با قیمت 577 یورو پیش‌فروش می‌کند و اپراتور Mobilecom Debitel هم قیمت 579 یورو را برای آن اعلام کرده است. ظاهرا از ابتدا هم قرار بوده که این گوشی به قیمت نهایی 579 یورو وارد بازار آلمان شود.

image

این گوشی در آینده نزدیک همچنین توسط Telekom، Media Markt، Saturn و Amazon هم به فروش خواهد رسید اما تمام کاربرانی که آن را از اپراتور O2 تهیه کنند، ساعت هوشمند Nokia Steel را هم کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. ارزش اصلی این ساعت هوشمند حدودا 130 یورو است.

گوشی Nokia 8 همچنین در کشور روسیه توسط اپراتور Megafon و با قیمت حدودا 575 یورو پیش‌فروش می‌شود. این اپراتور در حال حاضر گوشی مذکور را در رنگ‌های مسی، نقره‌ای و دو رنگ آبی به فروش می‌رساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Ajdar007

۱۳۹۶/۷/۸
گوشی فوق العاده با دوربین فوق العاده تر فقط یه کوچولو ظاهرش شبیه گوشی های دیگی مخصوصاu11
همه چیزش عالی
انصافا قیمتشم خوبه

علی

۱۳۹۶/۶/۶
چرا ارزش خرید نداره تمامی مشخصاتش مثل پرچمدارهای دیگس نوت۸ واپل خوبن بااون قیمتهای نجومی

مهدی

۱۳۹۶/۶/۲
(تهیه) هم کلمه عربی است .
(اپراور) کلمه لاتین است.

علی

۱۳۹۶/۵/۲۹
اصلا ارزش خرید نداره

mohammad.sh

۱۳۹۶/۵/۲۹
نمیارزه این قیمت ..