خانهاخبار
نوار شناور عملگرها، جایگزین صفحه‌نمایش دوم ال‌جی V30

نوار شناور عملگرها، جایگزین صفحه‌نمایش دوم ال‌جی V30

گوشی V30 پرچم‌دار دوم ال‌جی پس از G6 است که به‌زودی معرفی می‌شود. تصاویر مختلفی از این گوشی در هفته گذشته لو رفته و ویژگی‌های بسیاری را از آن به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۵/۲۳

چند روز پیش بود که تصاویر زنده از اولین گوشی‌های LG V30 منتشر شد و برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری آن را مانند ماژول برجسته دوربین اصلی، نشان داد. امروز هم تصاویر تازه‌ای از این گوشی منتشر شده و این بار، برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری‌اش را به نمایش گذاشته است. ظاهرا گوشی LG V30 از رابط کاربری این کمپانی کره‌ای به نام UX 6.0+ بهره می‌برد.

همان‌طور که می‌دانید، نسل‌های قبلی سری V (V10 و V20) به دو صفحه‌نمایش مجزا مجهز شده بودند اما قرار است دیگر شاهد این طراحی در V30 نباشیم. کمپانی LG می‌گوید که این صفحه‌نمایش ثانویه درواقع در V30 تکامل یافته و به شکل پیشرفته‌تری به نام Floating Bar دیده می‌شود.

image

این نوار که نمای تقریبا شفافی هم دارد، برای دسترسی به عملگرهای پراستفاده به‌کار می‌رود. اگر فکر می‌کنید که به آن نیازی ندارید، می‌توانید آن را مانند تصویر سمت راست با کشیدن غیرفعال کنید.

LG V30 به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (Always On display) مجهز شده و کمپانی سازنده آن می‌گوید که این ویژگی قادر است Quick Tools، پخش‌کننده موسیقی و حتی تصاویر شخصی را هم در کنار تاریخ و ساعت، به نمایش بگذارد.

image

کمپانی LG ادعا می‌کند که ویژگی تشخیص چهره در این گوشی به کاربران اجازه می‌دهد حتی در زمان خاموش بودن صفحه‌نمایش هم قفل آن را باز کنند. LG V30 همچنین قادر است با استفاده از ترکیبی شامل صدای کاربر و کلمات کلیدی که خودش تولید می‌کند، قفل را باز کند.

به گفته این غول تکنولوژی، بازخورد لمسی (Haptic) هم در V30 با الگوهای مختلف لرزشی شخصی‌سازی شده و با زنگ گوشی هماهنگ می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۴
کمتر جوک بگو من اس۴داشتم هنگ نداشت سه ساله اس۶دارم اونم هنگ نداره چطوری اس۷هنگ میکنه؟پس لطفا دروغ تحویل نده.اس۷اج بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد بعد همون هنگی ۱۰جزو گوشی های برتر نبود حقیقت تلخه.کیفیت محصولات هنگ تی سی به مرور زمان میاد پایین و کند میشه چون کیفیت نداره

الی

۱۳۹۶/۵/۲۴
اولین گوشی سامسونگم s2 بود بعد s3 هرروز باطریشو درمیاوردم تا هنگش برطرف شه....بعدش رفتم ایفون 5s گرفتم.....خیلی از سامی بهتر بود ...وبالاخره رفتم سراغ htc one...دیدم به روانیه اپل هست و امکانات بی نظیر..بعد اون m8 خریدم بعدش iphone 6s خریدم بعد اون htc 10 خریدم که خدا بود برام سر قضیه ای اون دست رفیقم ماند رفتم محض تنوع s7 edge خریدم که ظرف یک ماه به خاطر هنگهاش وکندبودن ردش کردم الان دارم با htc 10 تایپ میکنم....پس یادت باشه الکی قضاوت نکن....حرف حق تلخه ...اون حقیقت اینه که سامسونگ هنگش زیاده.....وhtc هنگ نمیکنه....?

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۴
این که حقیقته ال جی در حد و اندازه های سامسونگ نیست .حتی توان رقابت با هواوی وان پلاس شیائومی رو هم نداره فقط از هنگ تی سی بهتره اینو قبول دارم

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۴
اون اشتباه تایپی بود چون سریع مینویسم وگرنه همه میدونن هنگ تی سی در اون گوشی انقدر تقلید ناشیانه کرد از سامسونگ و ال جی که اسمش شد galaxy u ultra
زیادم قسم نخور اگه سامسونگ هنگ میکنه مشخصه یا اصلا باهاش کار نکردی یا گوشی فیک دیدی

الی

۱۳۹۶/۵/۲۳
اقا سعید اول یاد بگیر galaxy چه طور نوشته میشه....بعد بیا درمورد سلطانhtc لقب هنگ رو بزار.....
به تمام مقدسات عالم قسم اون گوشی که هنگ میکنه سامسونگه....نه htc.