خانهاخبار
گلکسی نوت 8 در هشت رنگ مختلف تولید می‌شود

گلکسی نوت 8 در هشت رنگ مختلف تولید می‌شود

به تازگی عکسی در رسانه‌های چینی منتشر شده است که از رنگ‌های جدید، متنوع و بعضا عجیب Galaxy Note 8 خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۷

به تازگی رسانه‌های چینی عکسی را منتشر کردند که گلکسی نوت ۸ را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. در این تصویر به هشت رنگ مختلف برای فبلت پرچم‌دار کره‌ای‌ اشاره شده است که با توجه به این که پنل جلوی گوشی ماننده گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نشان‌دهنده این رنگ‌ها نیست، در تمامی عکس‌ها نمایی از قاب پشتی و کناره‌های گوشی به همراه قلم S-Pen به چشم می‌خورد.

image

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی نیمه‌ شب، طلایی، نقره‌ای قطبی، ارغوانیِ خاکستری، آبی مرجانی، آبی تیره، صورتی و آبی دریایی عمیق تولید خواهد شد. بر خلاف پرچم‌داران قبلی سامسونگ، به نظر نمی‌رسد این شرکت باز هم گوشی خود را در چند رنگ اصلی عرضه و باقی رنگ‌ها را در طی سال معرفی کند. در حال حاضر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با رنگ‌های مشکی نیمه شب، نقره‌ای قطبی، آبی مرجانی، ارغوانیِ خاکستری و طلایی عرضه شده و سایر رنگ‌ها هنوز برای این گوشی معرفی نشده‌اند. اما به نظر می‌رسد نوت ۸ از همین الان تنوع رنگ مشخصی دارد و تا پایان سال جاری در تمامی رنگ‌هایش راهی بازار می‌شوند.

گلکسی نوت ۸ از طراحی مشابه با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس برخوردار است و بر اساس خبرهایی که تا به حال منتشر شده، مشخصات سخت افزاری آن هم مشابه پرچم‌دران امسال سری اس خواهد بود. نوت ۸ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن +QHD، اسنپ دراگون ۸۳۵ (نسخه آمریکا) و اگزینوس ۸۸۹۵ (نسخه جهانی)، حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت راهی بازار می‌شود و اولین پرچم‌دار کره‌ای‌ها خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز است. همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایش‌گر نیست و مانند خانواده گلکسی اس ۸ این سنسور به کنار دوربین اصلی و در پشت دستگاه منتقل می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

mojtaba

۱۳۹۶/۵/۲۳
معلومه اصلا عکسشم درست ندیدی!
نوت 8 مثل اس8 دوربین وبقیه اجزاش هم سطحه با بدنه.هیچ برامدگی نداره

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۳
طرفدارای هنگ تی سی همش حرف از خاص بودن میزنن و هیچ خودشون هم نمیدونن معنی خاص چیه . من نمی خوام 3 میلیون بدم گوشی هنگ تی سی بخرم بعد یکی ازم بپرسه مارکش چیه؟ بگم اچ تی سی و نشناسه و فکر کنه از این 200 تومنی هاس من گوشی میخرم که شناخته شده باشه که وقتی مارکش رو میگم چشمای یارو گرد نشه و نپرسه که این دیگه چه برندیه؟ من گوشی برندی رو میخرم که به کشورم احترام بذاره و حداقل یک نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تو همه شهر ها داشته باشه که بتونم از امکاناتش استفاده کنم که گوشی های اپل و هنگ تی سی این قابلیت رو ندارن وقتی میبینم برندهایی مثل سامسونگ و ال جی و سونی این همه نمایندگی دارن خب معلومه از اونا خرید میکنم جی اس ام دستم شکست تایپش کردم تایید کن خواهشا

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۱
سامسونگ هر کاریم بکنه بهترین طراحی گوشیم بکنه آخرش این دوربین مربع شکل ور قلنبیده درست در میانه پشت گوشی کلا همه چیو نابود میکنه من عاشق طراحی مینیمال گوشی های سونی هستم همه چی در نهایت سادگی و زیبایی درست سر جای خودش قرار گرفته وقتی گوشی سونی رو تو دست میگیری یه حس فوق العاده بهت میده در کنارش من هر وقت گوشی های سامسونگ دستم میگیرم مخصوصا لبه منحنی هاشو انگار چاقو دستت گرفتی از بس لبه های گوشی نازک شده حس خیلی بدی منتقل میکنه خلاصه سامسونگ گوشی عوام مردمه میخوای خاص باشی باید بری سراغ گوشی های با اصالت مثل سونی یا اپل

arash

۱۳۹۶/۵/۲۰
مشکل جدید گلگسی اس8
http://www.aparat.com/v/uH3Bf

alireza

۱۳۹۶/۵/۱۸
اصلا htc در حدی نیست که قابل مقایسه با سامسونگ باشه
بازم سامسونگ داره میترکونه