خانهاخبار
تماشا کنید: طرح مفهومی میت 10، اولین گوشی هوآوی با نمایشگر بدون حاشیه

تماشا کنید: طرح مفهومی میت 10، اولین گوشی هوآوی با نمایشگر بدون حاشیه

مدتی است که شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون فبلت رده‌بالای میت 10 وجود دارد و این مدل که یک گوشی رده‌بالا است، با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد. به‎تازگی، ویدیوی مفهومی از این مدل منتشر شده است که طراحی احتمالی میت 10 را به نمایش می‎گذارد.
۱۳۹۶/۵/۱۵

در ویدیوی منتشر شده، به نمایشگر بدون حاشیه میت 10 اشاره می‌شود و با توجه به فرم طراحی، چندان بعید نخواهد بود که پرچم‌دار جدید هوآوی به ویدیوی مفهومی شباهت داشته باشد. علاوه‌براین، دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته‌اند؛ طراحی بدنه پشتی میت 9 نیز تا حدودی به نمونه طراحی شده برای میت 10 شباهت دارد و ممکن است بدنه پشتی آن مانند نمونه‎ای باشد که در این ویدیوی مفهومی مشاهده می‌‏شود.

میت 10 براساس شایعات، به نمایشگر 6 اینچی JDI با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل مجهز شده است و نسبت ابعاد نمایشگر آن نیز، 18 به 9 خواهد بود. هم‏چنین، در یکی از شایعات گذشته به عرضه میت 10 با چهار دوربین اشاره شده است؛ با این‏‌حال، بعید می‌دانیم که این شایعه صحت داشته باشد و احتمالاً میت 10 تنها از یک دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد کرد و تنها یک سنسور برای دوربین سلفی درنظر گرفته می‎شود.

image

شرکت هوآوی، فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ را با پشتیبانی از قابلیت‌های واقعیت افزوده عرضه خواهد کرد و با توجه به عرضه هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس در رنگ‌بندی‏‌های متنوع، ممکن است میت 10 نیز در رنگ‎های مختلفی عرضه شود. نقره‌ای، آبی تیره، قرمز روشن، سبز و بنفش از جمله رنگ‌هایی است که در ویدیوی مفهومی میت 10 به آن اشاره شده.

چیپ‌ست Kirin 970 با هشت هسته پردازشی، بر مبنای لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته است و فبلت میت 10 به عنوان اولین گوشی هوآوی با این تراشه راهی بازار خواهد شد. تراشه مذکور، یک چیپ‌ست رده‎بالا است که شرکت هوآوی، به‌طور اختصاصی برای رقابت با اسنپدراگون 835 کوالکام توسعه داده و هم‎چنین، با تراشه Kirin 960 جایگزین خواهد شد. شرکت هوآوی، میت 9 و پی 10 را با تراشه Kirin 960 راهی بازار کرده است و با وجود قدیمی‌ بودن نسبی این پردازنده، چیپ‌ست‏ Kirin 960 هم‌چنان یکی از بهترین تراشه‌ها در آزمون گیک‌بنچ است. به همین جهت، می‌توان امیدوار بود که میت 10 قدرت زیادی برای رقابت با پرچم‌داران امسال داشته باشد.

میت 10 در ماه اکتبر (مهر) به صورت رسمی معرفی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که نزدیک به 1000 دلار قیمت داشته باشد. علاوه‏براین، اعلام شده است که نسخه ارزان‏قیمت‌تر میت 10 با نام میت 10 لایت به همراه مدل اصلی معرفی خواهد شد. شرکت هوآوی، هم‌چنین موفق شده است تا اپراتور AT&T را نسبت به فروش پرچم‏‌دار جدید خود در بازار ایالات متحده، متقاعد نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

کامران

۱۳۹۶/۷/۱۳
هواوی بی نظیره ،فقط اگه صفحه نمایش این گوشی اولد باشه دیگه محححححشر میشه سامسونگ در مقابلش حرفی برای زدن نداره s8 رو میزاره تو جیبش مخصوصا که تکنولوژی جدیدAI هم قراره درش استفاده بشه و با پردارنده هایسیلیکون کایرین 970 میاد بیرون که با فناوری 10نانومتری ساخته شده دوربینش هم که لایکا میزنه و مثل همیشه سره! باتری که دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیزاره، طراحیش هم که از هر نظر زیباس البته به سلیقه من، بی صبرانه منتظرم رونمایی بشه و یه نکته هم به دوستان عزیز خودم بگم، با کسایی که هی سامسونگ سامسونگ میکنن اصلا بحث نکنید اینا فقط بلدن بگن هواوی چینیه و بدرد نمیخوره ? هرکی طرفدار هواویه در اولین فرصت تا چندماه دیگه که این گوشی اومد ایران تهیه کنه و لذتش رو ببره موفق و موید باشید ??

omid

۱۳۹۶/۵/۱۹
خخخخخخ
داداش من الکی نمیگم حرف نزن
ببین همین که گفتی کپی هست ته ته خنده بود
وقتی مدیر عامل هواوی میگه بهتر از ایفون 2017 هست پس هست
دوست عزیز بدون اطلاعات نظر نده
آقا لطفا نظر مارو هم نمایش بده

omid

۱۳۹۶/۵/۱۸
برا همینه میگم حرف نزن
چون مردم به عقلت شک میکنن

شما وقتی از چیزی اطلاع نداری پس حرف نزن
آقا لطفا نظر منو نمایش بده

LORD LOSS

۱۳۹۶/۵/۱۷
این حرف نشون می‌ده لیاقت شما ایفونه که ایرانی‌ها رو آدم حساب نمی‌کنه
و در حالت بهتر سامسونگ که یا تو دست منفجر میشه یا خط صورتی رو صفحشه یا صفحش قرمز میشه یا تو دستت اینقدر داق میشه که فاتحش خونده میشه

حمید

۱۳۹۶/۵/۱۶
آقا یونس با منطق عقل چون الان هوآوی غیر از اینکه دوربینش نسبت به قبل بهتر شده و کمپانی لایکا آلمان براش میزنه و یه کم حجم باطریو به نسبت میت 9 بالاتر برده چیز خاصی نداره تازه این طراحی بدون حاشیشم کپی از اپرچمدارای لجی و سامسونگه