خانهاخبار
تصاویر واقعی نوکیا 2 فاش شد؛ ارزان‌‌قیمت‌ترین گوشی نوکیا چگونه خواهد بود؟

تصاویر واقعی نوکیا 2 فاش شد؛ ارزان‌‌قیمت‌ترین گوشی نوکیا چگونه خواهد بود؟

شرکت فنلاندی HMD Global به‌زودی از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد و یکی از این مدل‌ها، نوکیا 2 است که به عنوان ارزان‌قیمت‏‌ترین محصول نوکیا راهی بازار می‎شود. به‌‏تازگی، تصاویری از این مدل به‎دست آمده است.
۱۳۹۶/۵/۱۳

محصولات جدید شرکت فنلاندی HMD Global برای معرفی در رویداد اختصاصی در 25 مرداد، درنظر گرفته شده‎اند و نوکیا 2 یکی از گوشی‎های هوشمند جدید با برند «نوکیا» خواهد بود که به همراه گوشی پرچمدار این سازنده در اواخر مرداد ماه معرفی می‎شود.

پس از انتشار طرح‌های نوکیا 2 در هفته گدشته، به‌‏تازگی این گوشی ارزان‌قیمت در FCC رؤیت شده است و به همراه آن، تصاویری از نوکیا 2 به‌دست آمده است که طراحی پنل جلو و پشت گوشی جدید نوکیا را به نمایش می‌گذارد. شرکت HMD Global، شماره مدل TA-1029 را برای گوشی ارزان‎قیمت نوکیا 2 درنظر گرفته است و به جزء این مورد، اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات سخت‏‌افزاری نوکیا 2 ارائه نشده است. با این‎حال، نوکیا با پشتیبانی از بلوتوث 4.1 راهی بازار خواهد شد.

image

شایعات به‌دست آمده، تأیید می‌کند که نوکیا 2 یک گوشی کوچک با نمایشگر 4.7 اینچی یا 5.0 اینچی خواهد بود و رزولوشن صفحه‎نمایش آن HD (720 در 1280 پیکسل) است. هم‏چنین، پردازنده رده‌پایین اسنپدراگون 212 کوالکام با چهار هسته پردازشی، به نوکیا 2 قدرت می‎دهد.

با بررسی تصاویر به‎دست آمده، مشاهده می‌شود که دوربین اصلی و فلاش LED با چنیش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته‎اند و هم‏چنین، هیچ خبری از دکمه‌‏های لمسی و فیزیکی در حاشیه پایین نمایشگر نیست. لوگوی شرکت نوکیا نیز در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است. گمان می‌رود که بخشی از نمایشگر کوچک نوکیا 2، به دکمه‌های نرم‌افزاری سیستم‎عامل اندروید اختصاص خواهد یافت. هم‏چنین، این مدل فاقد سنسور تشخیص اثرانگشت است.

اگر شایعات پیشین پیرامون نوکیا 2 صحت داشته باشد، شرکت نوکیا آن‌را با جدیدترین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید 7.0 عرضه خواهد کرد. همان‏طور که پیش‌تر اعلام شد، بسیار محتمل است نوکیا 2 به همراه نوکیا 8 در اواخر مرداد ماه معرفی شود؛ احتمالاً گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته می‏شود.

image

در حال‌حاضر، ارزان‌قیمت‌‏ترین گوشی اندرویدی نوکیا گوشی ارزان‎قیمت نوکیا 3 است که پیش‌تر به همراه نوکیا 6 و نوکیا 5 معرفی شد. برخلاف نوکیا 2، یک تراشه چهار هسته‎ای ساخت مدیاتک و دو گیگابایت حافظه رم به گوشی ارزان‎قیمت نوکیا 3 قدرت می‎دهد و این مدل، به نمایشگر 5 اینچی HD مجهز شده است. این مدل مانند نوکیا 2 فاقد سنسور اثرانگشت است و بدنه آن مانند نوکیا 6 از جنس فلز نیست؛ بلکه با بدنه پلاستیکی عرضه می‎شود. باید دید که نوکیا 2 و نوکیا 3 چه تفاوت‎هایی خواهند داشت و نوکیا 2 تا چه اندازه نسبت به نوکیا 3 ارزان‎قیمت‎تر است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۶/۵/۱۳
هر موقع Nokia میبینم ناخداگاه یا قدیم و دوران طلایی این باند خسته حال حاضر این زمان می افتم.
N95.N86.N90.N96.7610.6630.6600.خلاصه کلی خاطره و دوران خوب و خوش Nokia می افتم.