خانهاخبار
زیان بخش موبایل ال‌جی در پی فروش ضعیف G6

زیان بخش موبایل ال‌جی در پی فروش ضعیف G6

موقعیت ال‌جی در صنعت موبایل و طی فصل‌های گذشته مالی ناامید کننده بوده و در سه ماهه دوم 2017 هم با ضرر 117 میلیون دلاری روبرو شده. هرچند این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل و زیان 132 میلیون دلاری آن کاهش یافته، همچنان رقم قابل توجهی است.
۱۳۹۶/۵/۸

پرچمدار ال‌جی در سال گذشته با استقبال محدودی روبرو شد و فروش کمی را تجربه کرد اما با ظهور شایعات و تصاویر G6 انتظارات بالا رفت و به نظر می‌رسید همه چیز در حال بهتر شدن است.

الجی نخستین شرکت عرضه‌کننده گوشی‌هایی با حاشیه محدود و نسبت تصویر 18:9 بود و تمام این ویژگی‌ها باعث شد جی 6 از برترین محصولات ال‌جی باشد، اما پس از عرضه مشخص شد باز هم دیر بوده است.

هرچند ارزش کمپانی به تازگی به 2.39 میلیارد دلار رسیده اما بخش موبایل آن با زیان 117 میلیون دلاری وضعیت ایده‌آلی ندارد. ضرر کاهش یافته اما چند میلیون دلار تفاوتی نمی‌کند. طبق گفته ال‌جی ضرر به دلیل فروش کمتر از انتظار G6 و همچنین افزایش قیمت اجزای مورد استفاده در ساخت و هزینه تولید است.

image

جی 6 از برترین محصولات ال‌جی است اما به شکل هوشمندانه‌ای عرضه نشد و تنها چند روزی بازار آمریکا را در دست داشت و باز هم مغلوب سامسونگی شد که در کنار تولید محصولات عالی، تیم و بودجه تبلیغاتی دارد که برای ال‌جی بیشتر شبیه به رویا می‌ماند.! این روزها صرف ساخت یک محصول با کیفیت کافی نیست و باید با استراتژی قدرتمند بازاریابی خریداران را قانع کنید که محصول شما از رقیبان بهتر است، تا زمانی که ال‌جی به درک درستی از این مسئله برسد می‌توانیم انتظار ضرر‌های بیشتری داشته باشیم.

چشم‌انداز آینده شرکت اما روشن است، از طرفی سری Q و از سوی دیگر V30. هرچند با موقعیت فعلی ال‌جی سخت می‌توان خوشبین بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۸/۵
گوشی های سامسونگ بهتر از الجیه و توی لوازم خونگی ام سامسونگ بهتر از الجیه
الجی در حال نابودی

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۱
برو بابا مسخره تویی که نمیدونی اصلا طراحی ماژولار چیه ماژولار اگه بد بود که برندهای معتبری مثل اندی رابین و موتورولا استفاده نمی کردن همچنین بزودی سایر برندهای داغون مثل سامهنگ و اپلم گوشیای بالا رده و پرچمداراشونو ماژولار میزنن در ضمن مطمئن باش که اون شرکتی که خلاقیتی تو طراحیش نداره و همه ی گوشیاشو یه شکل میزنه و فعلا فقط با تبلیغات زندست مثل شیائومی و دوزار کیفیت نداره و فرت و فرت می ترکه و به زودی باید درشو گل بگیره سامهنک شماست

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۱
فعلا تعصب شما و امثال شما رو کور کرده فاطی خانم

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۱
شما یه دونه بیار که ثابت شده و خود الجی تأیید کرده من دیگه اسم الجیو نمیارم ضمنا منم ده ها خبر از لینک معتبر دارم که توش از خرابی های صفحه نمایش و قطعی اسپیکر و مهم تر از همه کاهش سودش به نسبت پرچمدارای پاسال (اس 7و اس 7 ادج)که البته فعلا تواین سایت منتشر نشده

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
سعید fm برات پنج شش تا لینک گذاشتم ولی تایید نشد خودت سرچ کن بوت لوپ گوشی های ال جی ببین چه قدر مطلب میاره حتی تو جی اس ام هم هست که به خاطر بوت لوپ دادگاهی شده