خانهاخبار
رنگ‌های گلکسی نوت 8 مشخص شد

رنگ‌های گلکسی نوت 8 مشخص شد

یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، رنگ‌های که Galaxy Note 8 سامسونگ به آن‌ها مزین می‌شود را افشا کرده است.
۱۳۹۶/۵/۱

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که در روز 23 اگوست (یکم شهریور) از جدیدترین محصول سری نوت خود یعنی «گلکسی نوت 8» رونمایی خواهد کرد. اما اکنون شایعات جدیدی در مورد رنگ‌های قابل‌عرضه این گوشی توسط رونالد کوانت، یکی از مشهورترین افشاگران دنیای فناوری، به بیرون درز کرده است.

بر اساس گفته‌های این افشاگر، نوت 8 سامسونگ به رنگ‌های خاکستری ارکیده، آبی تیره و مشکی مزین خواهد شد. رنگ‌های خاکستری ارکیده و مشکی ازجمله رنگ‌هایی هستند که اس 8 و 8 پلاس نیز به آن‌ها مزین شده بودند، اما رنگ آبی تیره یک رنگ کاملا جدید برای این سری از محصولات سامسونگ خواهد بود.

image

استفاده از کلمه «حداقل» در توییت رونالد کوانت، فرضیه عرضه نوت 8 در رنگ‌های دیگر را نیز به ذهن متبادر می‌کند. کمپانی سامسونگ معمولا پرچم‌داران خود را در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌کند، اما در بازار آمریکا به دلیل عرضه توسط اپراتورها، محصولات این کمپانی فقط در 2 یا 3 رنگ خاص عرضه می‌شوند. بنابراین محتمل است که نوت 8 در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شود، اما سه رنگ اعلام‌شده، احتمالا پرطرفدارترین رنگ‌ها خواهند بود. یکی از سیاست‌های سامسونگ در سالیان اخیر این بوده است که گوشی‌های هوشمند خود را باب طبع هر سلیقه و طیفی طراحی کند و استفاده از رنگ‌های مختلف در محصولات نیز یکی از راهکاری این سیاست بوده است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد نوت 8 منتشر نشده است، اما بسیاری انتظار دارند که جدیدترین فرزند سری نوت، زبان طراحی مشابه با Galaxy S8 داشته باشد و این شباهت در نوع صفحه‌نمایش (اینفینیتی بودن) نیز صدق کند. البته احتمالا نمایشگرهای نوت 8 نسبت به اس 8، حالتی مربعی‌تر به خود خواهند گرفت. همچنین انتظار می‌رود که note 8 به یک پردازنده اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی مجهز شود.

البته از شناسنامه محصولات سری نوت یعنی قلم S Pen نیز نمی‌توان گذشت. این قلم‌های جدید از عمر باتری بهتری برخوردار خواهند بود. البته ازآنجایی‌که سامسونگ تجربه نوت 7 را هنوز فراموش نکرده است، احتمالا در زمینه باتری محصولات خود دست به عصاتر برخورد خواهد کرد.

یکم شهریور و روزهای پس‌ازآن برای کمپانی کره‌ای سرنوشت‌ساز خواهند بود. سامسونگ باید تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به کار ببندد تا از تکرار فجایعی مانند آنچه در نوت 7 شاهد بودیم جلوگیری کند. پیش‌بینی شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۵
اقا مانی از کجا فهمیدی با داعش قرارداد بسته؟تو اخبار که نگفتن نکنه عضو داعشی که از قراردادهاش باخبری؟

کیوان

۱۳۹۶/۵/۲
آبی تیره همون رنگ زیبایی هست که هوآوی در آنر 8 معرفی کرد و بعد در p10 البته به صورت مات که لک نشه

سعید

۱۳۹۶/۵/۲
اصلا مشخص نبود طرفدار برند داغون هنگ تی سی هستی ها اصلا....اتفاقا سامسونگ خیلی به مشتری هاش اهمیت میده وگرنه اون همه نوت7 رو جمع نمیکرد که ضرر کنه بر خلاف اپل که کلی آیفون 7 ترکید و فقط بهانه شارژر می آورد.در ضمن هیچ وقت برند کوچک هنگ تی سی رو کنار بزرگانی مثل سامسونگ . اپل نام نبر

سعید

۱۳۹۶/۵/۲
اس8 جزو مقاومترین پرچمداران امساله اگه نگیم مقاومترینشون.داری اشتباه میزنی mmw

سعید

۱۳۹۶/۵/۲
سواد که داری نوشتم امن ترین بعد نوت ۷ باتری های سامسونگ به هیچ وجه قابلیت اشتعال ندارن