خانهاخبار
سامسونگ رسما اعلام کرد: 1 شهریور، منتظر عرضه گلکسی نوت 8 باشید!

سامسونگ رسما اعلام کرد: 1 شهریور، منتظر عرضه گلکسی نوت 8 باشید!

دعوت‌نامه‎ سامسونگ برای برگزاری یک رویداد مهم در 23 آگوست (1 شهریور) برای اصحاب رسانه ارسال شده است. در این دعوت‌نامه، یک قلم S-Pen جلب‌توجه می‎کند و با توجه به آن، انتظار داریم که گلکسی نوت 8 به صورت رسمی در این تاریخ معرفی شود.
۱۳۹۶/۴/۳۰

دعوت‌نامه‎ سامسونگ برای برگزاری یک رویداد مهم در 23 آگوست (1 شهریور) برای اصحاب رسانه ارسال شده است. در این دعوت‎نامه، یک قلم S-Pen جلب‌توجه می‎کند و با توجه به آن، انتظار داریم که گلکسی نوت 8 به صورت رسمی در این تاریخ معرفی شود.

image

شرکت سامسونگ، به‌تازگی دعوت‌نامه‎ای را برای اصحاب رسانه فرستاده است که زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 8 را اعلام می‎کند رویداد Unpacked جدید سامسونگ، در 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد؛ مشابه با آنچه که پیش‌تر پیرامون زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 8 اعلام شده بود. 

در این تصویر، هم‎چنین یک قلم نیز به نمایش گذاشته شده است؛ با اینکه در هیچ قسمتی از تصویر رویداد Unpacked خبری از نام گلکسی نوت 8 نیست اما با استناد به این قلم، مشخص می‌شود که محصول جدید سامسونگ از یک قلم S-Pen استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، نمایشگر بدون حاشیه این گوشی در دعوت‎نامه جدید سامسونگ جلب‌توجه می‌کند.

گلکسی نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی Super AMOLD با نسبت ابعاد 18.5 به 9 مجهز شده است؛ مشابه این نسبت تصویر برای صفحه‏نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز درنظر گرفته شده بود. بسته به بازار عرضه، گلکسی نوت 8 با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ عرضه خواهد شد. این گوشی رده‎بالا، به شش گیگابایت رم نیز مجهز شده است و یک دوربین دوتایی در بدنه پشتی، جلب‌توجه می‎کند.

گلکسی نوت 8 به عنوان پرچم‎دار جدید سامسونگ با یک قلم S-Pen جدید عرضه خواهد شد و از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. سنسور تشخیص اثرانگشت گلکسی نوت 8 مشابه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در بدنه پشتی جای گرفته است اما یک تفاوت عمده با آن‎ها دارد؛ نحوه‎ جای‌گیری حسگر اثرانگشت در گلکسی نوت 8 تغییر یافته است و به اشتباه، لنزهای دوربین را لمس نخواهید کرد. ماژول درنظر گرفته شده برای فلاش LED و سنسور تشخیص ضربان قلب، بین حسگر تشخیص اثرانگشت و دو لنز دوربین جای گرفته است. با این‌حال، استفاده از سنسور تشخیص اثرانگشت به دلیل ابعاد کشیده گلکسی نوت 8 دشوار خواهد بود.

با توجه به اینکه یک ماه دیگر تا زمان عرضه گلکسی نوت 8 باقی مانده است، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری پیرامون این فبلت رده‎بالا تا پیش از معرفی رسمی اعلام شود. شما چه انتظاری از فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت 8 سامسونگ دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۵/۱
اتفاقا بر عکس الجی سامهنگو شگست داده مخصوصا تو کیفیت و نوآوری و همه چیز mys7 همچنین خدمت شما آقای شهداد سامیونگی فروش همیشه نشانه موفقیت نیست نمونش اپله گه جدیدا میخوان تو هند با قطعات بازیافتی و یه بار مصرف تولید کنن خودتوم میدونی که در حال حاضر الجی جلوتر از سامسونگه

mani

۱۳۹۶/۵/۱
اول باید یه سری بفرستن برا خط مرزی سوریه و لیبی تا در خط مقدم جبها ها حق علیه باطل استفاده بشه تا ببیننیم جواب میده یا نه :)))

mani

۱۳۹۶/۵/۱
شهداد باز تو حرف زدی؟
کی الان بد گفته ؟
مگه اصن لازمه بد بگی، برو تو دیوار ببین چقدر اس هشت دست دوم گذاشتن برای فروش، همین خودش نشون میده موفقیت سامسونگتونو :)))

mani

۱۳۹۶/۵/۱
اسباب بازی که آپدیت نمیخواد :|

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۴/۳۱
خواب دیدی خیر باشه