خانهاخبار
افزایش قیمت دنا پلاس قبل از عرضه به بازار

افزایش قیمت دنا پلاس قبل از عرضه به بازار

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت نهایی دنا پلاس را اعلام نمود.
۱۳۹۶/۴/۲۵

گروه صنعتی ایران خودرو طی بخشنامه‌ای، قیمت خودروی جدید دنا پلاس را 47 میلیون و 960 هزار تومان اعلام کرد.  طی مصوبه جدید شورای رقابت، در تیرماه، قیمت این خودرو افزایش پیدا کرده و دعوتنامه‌های متقاضیان این خودرو با قیمت جدید ارسال خواهد شد.

دنای جدید با بهبودهایی در امکانات نسبت به دنای قبلی به بازار عرضه می‌شود. از جمله این تغییرات اضافه شدن کیسه‌های هوای جانبی علاوه بر ایربگ راننده و سرنشین، تغییر استایل جانبی خودرو مثل خطوط درها، شیشه لچکی عقب، دستگیره‌ها و گلگیر‌ها، اضافه شدن سانروف، تمام برقی‌ شدن صندلی‌های جلو و قابلیت حرکت 8 جهته، تغییر طراحی داخل چراغ‌ها و تجهیز با نئون و اضافه شدن چراغ روزنما بوده است، همچنین دوربین دید عقب و سیستم مالتی‌مدیای جدید به اضافه طراحی جدید آینه‌های جانبی با قابلیت تاشونده اتوماتیک و یک آنتن سقفی کوسه‌ای که چاشنی اسپرت‌تری برای دنای جدید است از جمله تغییرات جدید این‌چنین ایران خودرو به‌شمار می‌رود. ایران خودرو همچنین با قرار دادن چراغ‌های روشن‌کننده فضای پایین داخل کابین سعی در ایجاد فضایی دل‌ا‌نگیز کرده است.

با وجود تمام این تغییرات دنا‌ پلاس از همان پیشرانه قبلی که  موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 1646 سی سی با حداکثر توان 113 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر است، بهره می‌برد. مصرف سوخت این خودرو با سوزاندن 7.74 لیتر بنزین بدون سرب اکتان 95 در جاده‌های ترکیبی شهری و بیرون شهری با نمونه قبلی دنا یکسان است.

مشخصات عملکردی آن نیز با حداکثر سرعت 189 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه با دنای معمولی برابر است.

در ابعاد هم تمامی مدل‌های دنا با طول و عرض و ارتفاع به ترتیب 4559 میلی‌متر، 1720 میلی‌متر، 1460 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2671 میلی‌متر ساخته شده‌اند و وزن خالص آن 1258 کیلوگرم و حجم صندوق بار 500 لیتر بدست آمده است.

ایران خودرو این خودرو را قله‌ای زیر پای شما می‌خواند و دلیل ارتقای آن را استقبال مشتریان از خودروی سدان لوکس دنا می‌داند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۳۰
فقط سانروف و فیس لیفت نیست. علاوه بر سانروف و فیس لیفت، 2 تا ایربگ اضافه شده و مجموعا 4 تا ایربگ شده، سیستم صوتی ارتقا داده شده، دوربین دنده عقب اضافه شده، آنتن کوسه ای اضافه شده، چراغهای روشنایی روز اضافه شده و لاستیکها هم پهن تر شده. در خودروهای خارجی اگر این امکانات اضافه بشه بعضا تا 3000 دلار هم قیمتش بالاتر میره. بنابراین 6 میلیون چندان هم غیرمنطقی نیست. 6 میلیون تومان با قیمت الان دلار حدودا میشه 1600 دلار.

Reza

۱۳۹۶/۴/۲۶
واقعا نمی ارزه.تو خارج واس اینا بیشتر از پنج شبش میلیون پول نمی دن

حسام

۱۳۹۶/۴/۲۵
جوون پسند نیست

m

۱۳۹۶/۴/۲۵
نمی ارزه اصلا با این قیمت

علیرضا

۱۳۹۶/۴/۲۵
من یک 206 داشتم کلا 57000 کیلومتر بیشتر باهاش نرفتم ولی پدرم را درآورد انقدر که خرابی داشت کلا ماشین ایرانی به درد نمیخوره من خواهرم در ایران خودرو مهندس است و میدونم که کاگران و مهندسین اصلا دل نمیسوزنند همه چیز سنبل است ماشین فقط خارجی حتی اگر چینی باشه