خانهاخبار
رندر جدید گلکسی نوت 8؛ طراحی آشنا به سبک پرچم‎داران ال‎جی!

رندر جدید گلکسی نوت 8؛ طراحی آشنا به سبک پرچم‎داران ال‎جی!

به‏‌تازگی، رندر جدید فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است و بر همین اساس، دوربین دوتایی و سنسور اثرانگشت به صورت افقی در بدنه پشتی قرار دارد.
۱۳۹۶/۴/۱۴

رئیس شرکت Slickwraps، سازنده کیس برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، کنسول بازی و لپ‌تاپ‎ها، به‌تازگی رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده است که جزئیات و گمانه‎زنی‌های جدید را پیرامون فبلت پرچم‎دار 2017 سامسونگ تایید می‎کند.

تصویر تازه منتشر شده از گلکسی نوت 8 سامسونگ، از فایل CAD این مدل به‌دست آمده است و این رندر، با تصاویر پیش‌تر منتشر شده پیرامون پرچم‎دار احتمالی سامی هم‌خوانی دارد. لازم به‎ذکر است که شرکت Slickwraps، یکی از معتبرترین سازندگان کیس برای گوشی‎های هوشمند محسوب می‎شود؛ با این وجود، چندان مشخص نیست که چرا رئیس این شرکت باید تصویری را از فایل CAD پرچم‎دار جدید سامسونگ منتشر نماید.

image

همان‌طور که در این رندرها مشاهده می‎شود، سنسور اثرانگشت در پنل پشتی گوشی قرار دارد و این ادعا با اعلام رسمی یکی از مدیران اجرایی سامسونگ مبنی بر عدم استفاده از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، هم‌خوانی دارد. علت عدم ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر، مشکلاتی است که برای روشنایی صفحه‎نمایش پیش می‎آید؛ به همین جهت، شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا سنسور اثرانگشت را به بدنه پشتی فبلت گلکسی نوت 8 انتقال دهد.

 لازم به‎ذکر است که ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر برای گوشی‌های گلکسی اس 8 (بررسی تخصصی در جی‎اس‌ام) و گلکسی اس 8 پلاس نیز انتظار می‎رفت؛ با این وجود، شرکت سامسونگ در نهایت گوشی‎های پرچم‎دار 2017 خود را با یک حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی به بازار عرضه کرده است.

image

یکی از ایرادهایی که به چینش دوربین اصلی و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی گوشی گلکسی اس 8 وارد می‌شود، جای‌گیری آن‎ها در کنار یک‌دیگر است؛ با اینکه طراحی مذکور در گلکسی نوت 8 تغییر نخواهد یافت و شاید بسیاری از خریداران احتمالی این فبلت پرچم‎دار را ناامید کرده باشد، سامسونگ به دنبال اعمال تغییراتی در برآمدگی پشت گوشی است تا کاربر، تفاوت سنسور اثرانگشت را با لنزهای دوربین تشخیص دهد. 

image

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ در اواخر مرداد از فبلت پرچم‏دار گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد. این مدل، هم‎چنین به نمایشگر 6.3 اینچی بدون حاشیه مجهز شده است و عملکرد دوربین دوگانه آن از تمامی نمونه‎های موجود، بهتر خواهد بود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

keyhan=به نام خدا

۱۳۹۶/۴/۱۹
مقایسه کیفیت ساخت هنگ‌تی‌سی u11 و S8 که هنگ‌تی‌سی بی کیفیت از وسط نصف میشه ولی S8 حتی خم هم نمیشه
S8:
http://www.aparat.com/v/P9nkC#
U11:
http://www.aparat.com/v/0akCj#

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۹
مثلا الان چه تقلیدی کرده؟؟ دوربین دوگانه شد تقلید؟ حسگر اثرانگشتش هم که کاملا با الجی متفاوته

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۵
پدر تقلید

به نام خدا

۱۳۹۶/۴/۱۵
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و کارکنان عزیز سایت جی اس ام. کسانی که به کیفیت ساخت یو11 شک دارن لینک های زیر رو خواهشا تماشا کنید و مطمِن شین که بهترین کیفیت ساخت رو مثل همیشه اچ تی سی داره و با پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید ببینید که پوشش شیشه ای گلگسی اس 8 با چند ضربه اروم چاقو چطور شکسته میشه ولی یو11 رو هرچی محکم با نوک چاقو میکوبن بهش هیچیش نمیشه درحالی که هردو گوریلا گلس 5 هستن. (تو تست چکش هم چون سطح تماس چکش صافه اس 8 مقداری مقاومت نشون میده ولی چون نوک چاقو تیزه سریع میشکنه. جنس شیشه پشت و جلو اس8 هردو گوریلاگلس 5 هستن واسه یو 11 هم همین طور هست روی کاغذ ولی ببینید فرق کیفیت ساختو)
درضمن مقایسه کیفیت پرچمدارای پارسالم یعنی اچ تی سی 10 و گلگسی اس 7 رو تهیه کردم خواهشا ببینید. اچ تی سی 10 رو 32 بار از ارتفاع یک متری میندازن تا صفحش بسوزه در حالی که گلگسی اس 7 رو همون بار اول میندازن صفحش میسوزه. در حالی که هردو گوریا گلس 4 هستن! اینه فرق برند اصیل اچ تی سی با سامسونگ
http://www.aparat.com/v/v5R7y
http://www.aparat.com/v/ADo0q
http://www.aparat.com/v/TM7nL

Benyamin

۱۳۹۶/۴/۱۴
الجی بیشترین نواوری رو داره طبیعیه از روش کپی کنن نمونش یو الترا با صفحه نمایش دوم و....