خانهاخبار
طرح احتمالی پیکسل 2؛ عرضه پرچم‎دار جدید گوگل با نمایشگر بدون حاشیه!

طرح احتمالی پیکسل 2؛ عرضه پرچم‎دار جدید گوگل با نمایشگر بدون حاشیه!

رندر تازه منتشر شده از گوشی پیکسل 2، نشان می‌دهد که پرچم‏دار جدید شرکت گوگل به یک دوربین دوگانه مجهز شده است و از یک صفحه‎نمایش تقریباً بدون حاشیه استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۶/۳/۱۹

طراحی تازه فاش شده برای پیکسل 2، تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد؛ حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است و پیکسل 2 از یک بدنه فلزی که بخشی از آن با شیشه پوشانده شده، بهره می‎برد. با این‎حال، گوشی پرچم‎دار جدید گوگل به جای یک دوربین، به دوربین دوتایی مجهز شده است که براساس شایعات به‏دست آمده، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. یک شاتر 8 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر برای علاقه‌مندان به تصویربرداری سلفی در نظر گرفته شده است.

نسبت نمایشگر به پنل جلوی دستگاه، بالا است و پرچم‎دار جدید گوگل را هم‌تراز با گلکسی اس 8 سامسونگ و ال‌جی جی 6 قرار می‎دهد؛ هر دو مدل ذکر شده به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز شده است. جدا از طراحی، در یک شایعه جدید ادعا شده شده است که پیکسل 2 به جای تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام که در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شد، با چیپ‏ست اسنپدراگون 836 عرضه خواهد شد.

image

طراحی فاش شده از پیکسل 2 با تصویر مفهومی که از آن در ماه آوریل به‎دست آمد؛ مشابه است. با این‎حال، این موضوع لزوماً بدین معنی نخواهد بود که پیکسل 2 ظاهری کاملاً متفاوت با نسل قبل خواهد داشت؛ گوشی پیکسل، اولین محصول گوگل به‎ شمار می‎رود که توسط این غول جست‏وجو طراحی شده است و به همین جهت، امکان دارد که نسل جدید آن با تغییر جزئی در بخش طراحی ارائه شود.

گفته می‎شود که کوالکام در حال توسعه نسل جدید چیپ‏ست اسنپدراگون 835 کوالکام است و این تراشه با اسم احتمالی اسنپدراگون 836 وارد بازار خواهد شد؛ مشابه با روندی که شرکت سازنده در سال 2016 با چیپ‎ست‎های پرچم‌دار اسنپدراگون 820 و 821 اتخاذ نمود. لازم به‎ذکر است که عرضه این تراشه هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است و به همین جهت، باید به آن با دیده شک و تردید نگریست.

شایعات مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید گوگل وجود دارد اما مهم‌ترین قابلیت احتمالی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، استفاده آن‌ها از یک شاسی ضدآب است. هم‎چنین، برخی گمانه‎زنی‎ها نشان می‌دهد که گوشی‎های پرچم‎دار جدید پیکسل گوگل، فاقد جک 3.5 میلی‎متری هدفون خواهد بود؛ علت این موضوع، افزایش مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب به داخل گوشی عنوان شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

cobweb

۱۳۹۶/۳/۲۰
ربطشون چیزی هست به نام فضا!
برای صدایی که flat نباشه به chamber نیاز هست
وقتی طراحی بدون حاشیه باشه جایی نیست که براش chamber طراحی بکنند
در حال حاظر U11 صدای خوبی داره چون بخاظر فضایی که طراح ها در اختیار داشتند این مشکل رو مرتفع کردند ولی در مدل بعدی که قطعا اون هم بدون حاشیه میشه این فضا رو از دست میدند و هیچ کاریش هم نمیشه کرد
بعضی مسائل محدودیت های فیزیکی هست نمیشه هم صفحه نمایش bezel-less روی گوشی باشه هم صدای خوبه استریو٬ کمپانی ها باید یکی رو انتخاب کنند و اینطور که از حذف هدفون جک مشخصه کمپانی ها برای صدا اهمیت کمی قائل هستند

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۰
چرا همه گوشیا دارن شبیه هم میشن

احمد

۱۳۹۶/۳/۱۹
این دو موضوع اصلا به هم ارتباطی نداره چند وقت دیگه شاهد معرفی گوشی های بدون حاشیه با اسپیکر استریو خواهیم بود شاید همین پیکسل یکیش باشه.

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۹
شبیه g6 شده

cobweb

۱۳۹۶/۳/۱۹
باب شدن صفحه نمایش‌های بدون حاشیه مساوی خداحافظی همیشگی با اسپیکر استریو هست
متاسفانه برای اکثریت ظاهر از صدا مهمتره