خانهاخبار
لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z2 Play

لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z2 Play

گوشی هوشمند Moto Z2 Play از سوی لنوو معرفی شد که باز هم از همان طراحی ماژولار استفاده می‌کند. ماژول‌های معرفی شده برای این محصول نه تنها برای افزایش طول عمر باتری بلکه برای سرگرمی هم در نظر گرفته شده‌اند.
۱۳۹۶/۳/۱۴

کمپانی لنوو به شکل رسمی از اسمارت فون Moto Z2 Play رونمایی کرد که ظرفیت باتری آن کمتر است ولی بیشتر مشخصات و نیز قیمت آن تقریبا مشابه نسل قبل و برابر 499 دلار است. درست مانند نسل قبل، Moto Z2 Play هم طراحی ماژولار دارد که این ماژول‌ها پس از اتصال به گوشی، شبیه به یک محصول یکپارچه به نظر می‌رسند.

این ماژول‌ها از سوی لنوو با عنوان «موتو ماد» شناخته می‌شوند و اکنون قصد داریم نگاهی به آنها بیندازیم.

موتو مادهای قدیمی

تمامی موتو مادهای قدیمی در Moto Z2 Play پشتیبانی می‌شوند و این خبر خوبی برای دارندگان Moto Z Play و لوازم جانبی آن است چراکه اگر قصد به روز رسانی گوشی خود را داشته باشند، نگرانی بابت ماژول‌های کنونی نخواهند داشت.

موتو پاور پک (Moto Power Pack)

این وسیله 72 گرمی، 2200 میلی آمپر به ظرفیت باتری اضافه می‌کند و تا سقف 16 ساعت عمر باتری را افزایش می‌دهد. رنگ‌های در دسترس برای این ماژول شامل سفید و مشکی است و با قیمت 49.99 دلار قابل خریداری خواهد بود.

JBL SoundBoost 2

image

ماژول SoundBoost گزینه خوبی برای Moto Z محسوب می‌شد. این ماژول همچنان پشتیبانی می‌شود اما به روز رسانی‌هایی هم برای نسخه جدید آن در نظر گرفته شده که شامل جک و قابلیت مقاومت در برابر ضربه می‌شود. این ماد در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی و با قیمت 79.99 دلار قابل خریداری است.

توربو پاور پک (Turbo Power Pack)

image

اگر به دنبال ماژولی برای افزایش طول عمر باتری هستید، توربو پاور پک گزینه بسیار بهتری به شمار می‌رود. ظرفیت این ماژول 3490 میلی آمپر است و از ویژگی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین نیمی از ظرفیت آن در مدت تنها 20 دقیقه شارژ می‌شود. وزن این ماژول 95 گرم و قیمت آن 79.99 دلار است.

شارژ بدون سیم Style Shell

image

همان‌طور که از نام این ماژول برمی‌آید با استفاده از آن قادر خواهید بود گوشی خود را بدون سیم شارژ نمایید. قیمت آن 39.99 دلار است و به شکل یک پوسته برای شارژ بدون سیم عمل می‌کند.

موتو گیم پد  (Moto Gamepad)

image

به وسیله این ماژول می‌توانید به انجام بازی بپردازید. اگر بازی شما از کنترلرها پشتیبانی می‌کند می‌توانید با استفاده از این ماژول نهایت لذت را ببرید. برای اتصال این ماژول نیازی به استفاده از بلوتوث نیست چراکه از طریق اتصال دهنده موتو ماد با گوشی Moto Z2 Play و دیگر دستگاه‌های سازگار مرتبط می‌شود. در داخل آن یک باتری 1035 میلی آمپری گنجانده شده که به Moto Gamepad اجازه می‌دهد تا 8 ساعت کاربر را همراهی کند. از دیگر ویژگی‌های این ماژول می‌توانیم به درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم 79.99 دلار است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۶/۳/۱۵
in mazhola ke migid ro pak hast ya bayad jodaa kharidari beshe . roye full pak in mazhola hast ya na? age nist az koja bayad kharidari beshe?