خانهاخبار
تصویر و مشخصات لومیا 960، پرچم‌دار منتفی شده مایکروسافت، منتشر شد

تصویر و مشخصات لومیا 960، پرچم‌دار منتفی شده مایکروسافت، منتشر شد

با وجود حکمرانی بر دنیای رایانه‌ها، مایکروسافت در دنیای موبایل کاملا قافیه را باخته و سیستم عامل اختصاصی این شرکت یا همان ویندوز موبایل کاملا شکست خورده محسوب می‌شود. تا به حال تصاویر و مشخصاتی از چند مدل گوشی هوشمند ویندوزی از خانواده لومیا منتشر شده که هیچگاه به مرحله تولید انبوه و معرفی نرسیدند و آخرین مدل آن ها پرچم‌داری با نام لومیا ۹۶۰ است.
۱۳۹۶/۳/۱۱

به تازگی اعلام که شرکت مایکروسافت در حال تولید گوشی هوشمند جدیدی است که نسخه متفاوتی از ویندوز موبایل را اجرا می‌کند، اما امروز خبر رسید که گوشی هوشمند دیگری هم قرار بود با سیستم عامل تقریبا منسوخ ویندوزفون معرفی شود. این گوشی همان لومیا ۹۶۰ بود که با نام «ستاره شمالی» شناخته می‌شد و مانند برخی از مدل‌های این خانواده، هرگز معرفی نشد.

تصاویر منتشر شده از نمونه آزمایشی این گوشی که در چین منتشر شده است نشان می‌دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی پرچم‌دار جدیدی برای ویندوز ۱۰ موبایل بوده است. البته به وضوح اعلام نشده است که این نمونه آزمایشی قرار بود  با نام لومیا ۹۶۰ روانه بازار شود یا نه، اما مطمئنا این گوشی یکی از پرچم‌داران مایکروسافت بوده.

image

طراحی نمونه دیده شده در تصویر مشابه با لومیا ۹۵۰، پرچم‌دار فعلی ویندوز ۱۰ موبایل ‍است و با توجه به نوشته‌های موجود در عکس، لومیا ۹۶۰ قرار بود به اسنپ دراگون ۸۲۰، صفحه نمایش QHD و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با فلش LED سه گانه مجهز شود و به نظر می‌رسد ردموندی‌ها قصد داشتند نسخه به روز شده و بهبود یافته‌ای از لومیا ۹۵۰ را معرفی نماید ولی منصرف شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

s sadegh

۱۳۹۶/۳/۱۶
متاسفم...