خانهاخبار
LG G6 اولین گوشی هوشمندی که موفق به دریافت تاییدیه HDR نتفلیکس شد

LG G6 اولین گوشی هوشمندی که موفق به دریافت تاییدیه HDR نتفلیکس شد

نتفلیکس که به دنبال پخش فیلم‌های HDR با صدای دالبی است به ال جی جی 6 به عنوان اولین گوشی هوشمندی که توانایی پخش اینگونه فیلم‌ها را دارد تاییدیه داد.
۱۳۹۶/۲/۱۹

درحالی که سایت نتفلیکس در میان کاربران ایران پرطرفدار نیست، این سرویس پخش اینترنتی فیلم به خوبی میان کاربران قاره آمریکا شناخته شده است. این سایت به زودی امکان تماشای فیلم‌های HDR با صدای دالبی را در اختیار مشترکانش قرار می‌دهد تا فیلم‌ها را با تصاویر جذاب‌تر و صدایی فراگیرتر تجربه کنند.

نتفلیکس به تازگی در سایت خود اولین گوشی هوشمندی که توانسته است تاییدیه پخش تصاویر HDR و صدای دالبی از این شرکت دریافت کند را معرفی کرده است. LG G6 گوشی است که با داشتن نمایشگر FullVision به کاربرانش امکان می‌دهد تا با استفاده از نسخه جدید اپ نتفلیکس فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی را با تصویر HDR تماشا کنند.

image

در حال حاضر به جز LG G6 گوشی‌های Galaxy S8، Galaxy S8+ و XZ Premium از پخش فیلم‌های HDR پشتیبانی می‌کنند و نشان Mobile HDR Premium را در اختیار دارند بنابراین این گوشی‌ها نیز به زودی تاییدیه نتفلیکس را دریافت خواهند کرد.

نتفلیکس این امکان را در نسخه 5 اپلیکیشن اندروید خود در اختیار مشترکانش می‌گذارد؛ نسخه‌ای که حداقل یک ماه تا زمان انتشارش فاصله داریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

اتنم

۱۳۹۶/۲/۲۱
میترکه

h.seyedi

۱۳۹۶/۲/۲۰
فیلمبرداری HDR با HD فرق داره

مجی

۱۳۹۶/۲/۱۹
سلام یعنی گوشیا دیگه وقتی ک فیلم برداری اچ دی ار یا فور کی میگیری موقع پخش تصویر این کیفیت ضیف تر میشه.

hah?

۱۳۹۶/۲/۱۹
نتفلیکس اگه اجازه بدن باشه،برای ایرانی ها هم محبوبه
اصلا قابل استفاده نیست برای ما،،ما فقط فیلماشو از سایتا دانلود میکنیم و میبینیم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۲/۱۹
?گلکسی s8