خانهاخبار
اچ تی سی رسما از One X10 در روسیه رونمایی کرد

اچ تی سی رسما از One X10 در روسیه رونمایی کرد

تلفن هوشمند اچ تی سی وان ایکس 10 رسما در کشور روسیه معرفی شد و به زودی با قیمت ۳۵۵ دلار در دو رنگ نقره‌ای و مشکی برای فروش عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۱/۲۶

چندی پیش تیزری از HTC One X10 توسط ایوان بلس منتشر شد و به این ترتیب طرفداران این برند تا حدودی گیج و متحیر شدند. مطمئنا ظاهر این تلفن هوشمند مانند دیوایسی بالارده است، اما این موضوع نمی‌تواند لبخند رضایت طرفداران باوفای اچ‌تی‌سی را به لبشان بیاورد.

سالیان طولانی کمپانی اچ‌تی‌سی با دو مشکل جدی روبرو بود که تا به حال نیز حل نشده‌اند. یکی از آنها دوربین پشت و دیگری باتری دیوایس است. حتی با وجود اینکه One M8 بهترین دیوایس تولید اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری برای آن ناامیدکننده به نظر می‌رسید. به همین دلیل مسئولان اچ‌تی‌سی ظرفیت باتری را در محصول سال گذشته خود، HTC 10، به ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش دادند. اما بسیاری از پرچمداران رده‌بالای فعلی موجود در بازار باتری‌ای با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارند.

حالا ظاهرا رویای طرفداران اچ‌تی‌سی به حقیقت خواهد پیوست. بر اساس توییتی که آقای Roland Quandt منتشر کرده، تلفن هوشمند میان‌رده HTC One X10 در کشور روسیه معرفی شده است. در ورژن روسی‌زبان وبسایت اچ‌تی‌سی مشخص گردیده که این دیوایس از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو روز کامل بدون نیاز به شارژ با این تلفن هوشمند کار کنید. قابلیت +Boost نیز به کاربر این امکان را می‌دهد تا از حداقل باتری دیوایس استفاده کند. به عنوان یکی از مزایای این امکان می‌توان به تنظیم خودکار رزولوشن سیستم عامل متناسب با اپلیکیشن‌های مختلف اشاره کرد.

از مشخصات سخت‌افزاری HTC One X10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek P10
  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi 
  • ۳ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و قابلیت افزایش تا ۲ ترابایت به کمک درگاه حافظه microSD
  • دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.0/f
  • دوربین جلو ۸ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2/f و قابلیت عکاسی به صورت واید

در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، HTC One X10 از قابلیت‌های Energy Saving ،Maximum Power Saving و تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره‌مند است. بدنه فلزی این دیوایس دارای قابلیت ضدخش است و در مقابل سقوط از ارتفاع کوتاه و ضربات آرام مقاومت بالایی دارد. پشت بدنه نیز سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد.

هرچند ممکن است این تلفن هوشمند برای بسیاری از افراد مناسب نباشد، نکته‌ای به ما گوشزد می‌کند: حالا که اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برای یک دیوایس میان‌رده استفاده کند، به نظر شما برای پرچمدار خود چه ظرفیتی در نظر دارد؟

تصاویر HTC One X10 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۶
چون داره ورشکست میشه و از اینو اون تقلید میکنه کیفیتش هم هر روز پایین تر میاد.نمونه بارزش Galaxy u Ulta

محمد

۱۳۹۶/۱/۲۶
خخخخ توهم زدی .دوربین قویتر خخخخخخخخخ طراحی شیکتر خخخخخخخخ باتری بهتر خخخخخخخخخخخ .پردازنده اش هم قویتره تعارف نکن خخخخخخخخخ .پرچمدار هنگ تی سی در حد J1 mini prime سامسونگ هم نیست و ضعیفتره بعد تو گیر دادی به قویترین گوشی سال حسادت تا کی.کاش یک روزی چشم هاتو باز کنی و از خواب غفلت بیدار بشی هر چند بعیده.حاضرم پولمو بریزم تو جوی آب به هنگ تی سی پول ندم.ارزش خریدشون زیر صفره

cadillac

۱۳۹۶/۱/۲۶
حسین @
من فون ارنا رو اصلا قبول ندارم ولی هر کدام از سایتهای معروف برای خود تستها و مقایسەهایی دارند و این که باتری htc 10 بهتر از s7 وiphone7 در اصل حرف وبسایت which هست نە فون ارنا ، اسم فون ارنا رو بە این دلیل آوردم که بدونین در سایت های ضد هم htc بهترە.
چون تو و دوستات زمان میبرە تا بدونین سایتهای معتبری همچون which , phone buff , DxO Mark و Pocket now چی میگن !!!

morizaki

۱۳۹۶/۱/۲۶
cadillac@
اون قضیه مربوط به دوسال پیش بود. الان چرا به هیچ نتیجه ای نمیرسه؟؟

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۶
فون آرنا همون سایتی نیست که گفته آیفون 7 پلاس بهترین باتری رو داره ولی تو همه تست های واقعی اول از همه خاموش میشه؟?? Htc 10 هم که تو تمام تست ها زودتر از S7 خاموش شد! جالبه الان میگی فون آرنا ولی چند ماه پیش که خبر گذاشت وضع مالی هنگی خرابه گفتی کذبه???تو اول مشخص کن کدوم سایتو قبول داری بعد ادای آماتور حرفه ای رو در بیار?????